Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dayuum

    Dayuum Guest

    Hopelijk kan desmond altairs wapen en skill arsenal gebruiken in AC2 :+
     
  2. bigsmoke19

    bigsmoke19 hahaha

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:hoe komen jullie erbij dat er een AC2 komt??
     
  3. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Op welke momenten kan je met Lucy praten voor 'Conversationalist' achievement
     
  4. Dayuum

    Dayuum Guest

    heb je het einde gezien?
     
  5. bigsmoke19

    bigsmoke19 hahaha

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    sstttt niets zeggen heb het nog niet gezien
     
  6. ZeR0SaN

    ZeR0SaN Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben er nog niet hoor maar een maat van me zit daar wel vast dus bedankt:thumbs:
     
  7. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ook heeft Ubisoft al gezegt dat AC een trilogy word
     
  8. bigsmoke19

    bigsmoke19 hahaha

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    jaah, oowh das wel vet wist ik helemaal niet=(
     
  9. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    elke keer als je weer vanzelf naar het heden gehaald word (tussen elk memory block dus) gewoon even langs lopen en proberen, en in de ochtend ook weer even proberen lijkt mij het handigst.

    even voor de duidelijkheid, dit is volgens mij de enige achievement die je echt compleet kan mislopen. en daarna is het maximale wat je over moet doen denk ik 1 compleet memory block.
     
  10. Dayuum

    Dayuum Guest

    als je een memory block herspeelt kan je burgers afmaken zonder health te verliezen
     
  11. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of er een demo gaat komen?
     
  12. Dayuum

    Dayuum Guest

    Er komt geen demo
    Dit is al heel vaak gevraagt en beantwoord in interviews
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    maar ik vind het niet gek dat het eentonig is/ gaat worden.

    je moet het zien als Splinter Cell, daar heb je ook gewoon levels en wordt het ook eentoning, deze levels zijn alleen free-roam :)
     
  14. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow! Wat een einde!! Wel jammer dat je niets meer doet in het 'heden', behalve dat je nog terug kan gaan naar het 'Altair-tijdperk'. Heel vet verhaal, kan niet wachten op het vervolg!
     
  15. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Hmm ik moet nu mijn 9e target neerhalen en heb maar 2x kunnen praten tegen haar
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Nu ik in Damascus ben zie ik hoe tof deze game is. De sfeer is heel erg goed en de stad leeft echt. Het freerunnen werkt ook fantastisch en de details in Assassin's Creed blijven me verrassen, vooral wanneer je een View Point bereikt en daarna natuurlijk de welbekende Leap of Faith maakt. Het enige wat misschien anders kon is de besturing van het vechten. Je kan maar één knop gebruiken en veel mensen vinden dit waarschijnlijk niet leuk, maar ik blijf de gevechten met de tempeliers daarentegen erg vet vinden. Het geluidje wat je hoort als je iemand kapot slaat is zeer bruut. Good job again, Ubisoft.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2007
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zojuist uitgespeeld; ondanks bepaalde tekortkomingen vial AC me 100% mee. Ontzettend benieuwd ook naar het vervolg, want in tegenstelling wat sommige reviews mij lieten geloven vond ik het verhaal wel interessant. Het einde is verder ook niets mis mee, gewoon een lekkere smaakmaker voor het volgende deel.

    EDIT: Qua achievements heb ik trouwens alles gehaald, behalve volgens mij het vinden van alle vlaggen en templars (vond ik niet interessant) en het voeren van alle gesprekken met Lucy. Ik zou zweren dat ik ieder moment met haar heb proberen te praten... maar blijkbaar toch wat gemist. En hoe zit het met die access pen die je in een van de tussenstukjes jat (huidge tijd)? Valt daar nog iets mee te doen?
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hierdoor kan je op hun computers inloggen, heb er zelf 2 gevonden. Eentje in die zak van die man en eentje op dat ding wat je ligt van Lucy. Hierdoor kan ik op Lucy's en die ene gast der computer
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die achievement al van 50 counter attack kills?... want ik heb al zo vaak gevochten, en al zeker over de 50 van die counter attack kills gemaakt, maar geen achievement, andere vriend van mij heeft t zelfde... :confused:
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    heeeeel vet einde heeft dit spel! kan niet wachten tot deel 2.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina