Call of Duty 4 - Online, Stats, Challenges & Leaderboards

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ramon NL, 18 nov 2007.

1. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0

Omdat bij het algemene COD4 topic vaak wat door elkaar gepraat wordt over de single en multiplayer heb ik dit topic aangemaakt. Ik weet niet of XBW het daar mee eens is, maar dat zie ik zometeen wel :)

Omdat het onmogelijk is om iedereen in je friendslist te krijgen (en willen), hier mijn huidige Leaderboard stats. Toch ook wel om een beetje mee te patsen, ik vind dat ik best lekker ga O-)

Ik heb denk ik voor 85-90% Team Deathmatch gespeeld. Ik heb met iedere gun de standaard 150 kills gemaakt. Ben nu bezig met de headshots, alleen dat schiet niet echt op.

2. Dayuum

Dayuum Guest

3. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, Laat dan de ervaringen weg.

Ik haal zojuist in m'n eerste potje van de dag de Counter MVP challenge. Mooi meegenomen, hehe.

4. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ratio schommelt elke keer , eerst 1.25 toen 1.11 , nu istie weer 1,17 dus nu ga ik voor hoger werken.
    Tip voor mensen die snel willen ranken : S&D

5. JeePee

JeePee Guest

Heb CoD4 zelf niet, maar met de beta had ik een hit accuracy van 33.2% :cool:

6. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    s&d gaat inderdaad erg snel alleen ik vindt er kut ik doe nu vaak team hardcore\o/

7. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    als je een lekker potje Search & Destroy hebt, haal je zo dik 1000 punten.

maar ik vind het persoonlijk niet leuk. Als je dood bent moet je wachten op al die campers :confused:

Zelf heb ik nu hit percentage van 19.6%, K/D Spread van 1.92, Win/lose van 2,?? en score van ongveer 60000.

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes. Ik probeer hem op 20% te krijgen, maar zodra ik met de LMG's ga knallen zakt ie gelijk naar beneden. Ik vraag me alleen af of Helikopter hits ook meetellen. Want als die meetelt kan je je accuracy daarmee flink omhoog krikken. Ik ga eigelijk altidj gewoon schuilen als er een kopter komt, want ik het lijkt er altijd op of ie mij opzoekt. Alleen met de LMG's en RPG's haal je dat ding snel uit de lucht.

Mijn doel voor mijn Kill/death is boven de 2.00 uikomen. Moet wel lukken, ik zit nu vaak op 3.00, maar af en toe ook een klote potje van 1.00

Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    1.78 hiero! Echt lekker gaat het! Nooit in de min gestaan! Ik vind sommige maps echt 3 keer niks...dan heb je met goeie spawn echt veels teveel voordeel! Die beta maps waren vet! Heb ik alleen nu nog geen 1 keer gespeelt :+
    En mijn accuracy is 20.20% ook wel redelijk! :D spel is top!

WoOOO!!! 1000 post! :D :9

Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Met Headquarters krijg je ook snel punten!

11. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een hit accuracy van 23%\o/

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Om het topic een beetje in leven te houden ;), hier mijn challenges. Ik probeer ze allemaal uit te halen. Prestige mode laat ik voorlopig voor wat het is. Ik wil namelijk graag de gouden guns :). Ik heb nog niet echt gelet op de Headshots, tijdens de Beta had ik ze wel allemaal uitgehaald (van de Snipers, SMG, LMG en Assault), maar ben nu vooral bezig met die andere challenges.

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    na 2 dagen heb ik level 20.Echt prachtig online.en de single player ook natuurlijk

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Gister m'n potje gespeeld met mijn meeste Kills. Headquarters op Shipment. 115 om 32, ging best lekker ;). Bij de start spawnde ik al op exact dezelfde plek als 2 tegenstanders, gelijk 2 headshots, hehe.

Deel Deze Pagina