Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Run or die

    Run or die O_o

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn combo kills volgens mij want je hebt geen achievment van 50 counter attack kills, wel van 100.

    Eagle's Dive
    Perform 50 Combo Kills in Fights.


    Eagle's Swiftness
    Perform 100 Counter Kill in Fights.


    Dus miss heb je een tiepfout gemaakt, of je moet ff wat meer combo kills maken :9
     
  2. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat je terug kan naar het verleden. ik ben nu bij de 8e moord maar wilde dit wel even zeker weten. Dit omdat ik hetliefste alles wel compleet wil hebben.
     
  3. ZeR0SaN

    ZeR0SaN Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga gewoon naar die training van combo skills en doe die training net zo vaak tot je hem hebt. krijg je hem ook namelijk.
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Net mijn 3e Assassination gedaan, en die was ook weer top! :thumbs:

    Na de 3e Assassination krijg je te horen dat de guards meer op de hoeden zullen zijn.. ik heb alleen nog geen verschill gemerkt :{

    Weet iemand waar het verschill in zit?
     
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja, als ik nu zachtjes tegen ze aanloop kloppen ze dr alweer op hoor 8)
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Owkeej, dat nog niet geprobeerd.. maar ik vind het nog steeds stom dat als ik tegen zo'n muts met een pot op dr kop aan loop, de guards niks doen :9

    Die bedelaars zijn trouwens soms echt tergent iri!
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik haat ze! Was net bij mijn kill komt er zo'n dronkenlap duwt tie me tegen een guard aan heb ik alle guards achter me aan! :{

    Ben nu bij mijn laatste kill, nog 6 Vieuw Points en dan heb ik die ook allemaal.
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt inderdaad, die slaande mogooltjes leverd nix op.

    Was gelijk aangekondigd, dat ze er een triologie van wilden maken. Een hele franchise er omheen etc..
    Het eerste boek is nu ook al te koop zag ik.

    Van die combo kills weet ik zeker dat het kan, ga er vanuit dat het bij counter ook wel kan: In de practise ring in het 'thuis'kasteel.


    Ik ga zo weer lekker verder, nu mn.. 4e assassination en deamn nu gaat bij elke stad weer een enorm deel open. Hmm wat een grote steden :thumbs:
    Guards ontdekken je nu wel veel sneller bijdeweg!
     
  9. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat lekker snel werkt voor die kill achievements is buiten de steden rondlopen. Vooral die groepen met guards (die heel stoer met 12 man ofzo rondlopen) afmaken is gaaf. De laatste rennen altijd weg. Pussies }:]

    Ik wil alleen die 'grab' moves, van o.a. die Templars, kunnen counteren. :'-(
     
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat leer je vanzelf :)
     
  11. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ook;)
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Lekker irritant he! *)

    Dan zul je de latere missies nog leuker vinden. Je moet daar een paar keer een aantal mannetjes vermoorden binnen een tijdslimiet. Natuurlijk is het heel druk in de straten, veel bewaking, maar ook... veel bedelaarsters en dronkelappen. Gods gloeiende, wat zijn die irritant! Continue houden ze je op met dat gebedel en geduw, terwijl de tijd keihard blijft terugtikken. En je kunt niet altijd wat terugdoen, omdat de bewaking een paar meter verderop staat. Geloof me maar, je leert ze vrezen. :D
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Lukt het jullie eigenlijk om bij alle assassinations een clean kill te maken met je hidden blade? De mijne monden bijna altijd in een complete chaos. 8) Ik probeer zo stealthy mogelijk te beginnen, maar dat gaat nooit goed. O-)
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks! ja, heb idd dan een typfout gemaakt, vanavond maar ff proberen, dan moet ik wel heel dicht bij de 100 counters zitten, vriend van mij heeft er ook talloze gemaakt.. ben benieuwd
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Gister m'n eerste assasin gepleegd, heb het spel nog nauwelijks kunnen spelen vandaar, ik vond het wel gruwelijk, lekker een mes in z'n rug gestoken en toen hard wegrennen.
    Echt vet dat hele stad in rep en roer is, maar ik kwam er zonder problemen uit_O_

    Wat ik ook echt super vind is als er 7 gasten ofzo om je heen staan, zodra ene wil aanvallen gewoon een counter kill maken, die zien er echt gruwelijk uit en zodra hun leider doden is maken ze zich uit de voeten.

    Op een paard een groep aanvallen werkt trouwens ook heel goed!
     
  16. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Die Lucy achievement is best kut.. Kwist geeneens wie dat was. waarschijnlijk moet ik nu dus overnieuw beginnen om deze achievement te halen? Heb net mn 1e assasination gepleegd, khad zeker al met dr moeten praten?
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat houdt die Lucy achievement in?

    En kan iemand de secret achievements eens vertellen.
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dat zijn gewoon verhaalgebonden achievements,

    weet iemand hoe je met de assassin's blade iemand countert?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan volgens mij niet
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik heb het al:) je moet gewoon op tijd RT+X duwen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina