idd, dat laatste viel mij ook al op, zwaar irritant. En ook dat schudden met de WiiMote vind ik irritant, ik game meestal liggend op mijn bed en op de één of andere manier krijg ik na een uur spelen altijd kramp in mijn onderarmen. Verder blijf ik het de perfect opvolger vinden van Mario 64, maar het is geen revolutionair spel. En ff over de 100 die jurjen gaf in de PU: ik kan zo'n recensie niet serieus nemen als blijkt dat hij tevens de handleiding van het spel heeft vertaald (die van metroid ook overigens). Misschien heeft hij het wel gerecenseerd zoals het hoort, maar het blijft raar (stel dat hij het een 8,5 zou hebben gegeven, dan denkt men bij nintendo toch wel even 2x na voordat ze hem weer zoiets laten vertalen).
ik vind het best jammer dat ze niet wat extra aanval moves met de wii mote naast de standaard swing der in hebben gedaan en de kristalletjes verzamelen vind ik ook best onzin je bereikt er niks veels mee camera kan ook best irritant zijn maar jah het blijft toch een classic
De Beach Bowl Galaxy is echt zwaar irritant, met inderdaad dat zwemmen. Is ook weinig bijzonders aan verder. Gelukkig heb ik 'm achter de rug
Ik snap nou niet wat jullie zo moeilijk vinden aan dat zwemmen. Heb er echt geen enkel probleem mee (alhoewel soms wel ff klote is).
Precies, ik vind het zwemmen en surfen erg tof en prima werken. Enige minpunt aan de game vind ik sommige comet missies.
tuurlijk niet, de recensie is gebaseerd op hoe hoe hij het spel ervaart. natuurlijk zal het spel ook minpuntjes hebben. Jurjen heeft trouwens super mario sunshine destijds een 85 gegeven dus als het spel echt slecht zou zijn zou die het heus geen 100 geven omdat die de handleiding vertaald heeft.. Verder kan een spel nooit perfect zijn natuurlijk, maar ik denk dat een 95 heel rëeel zou zijn.
Nooit eerder een Mario gespeeld? Zo is het altijd al geweest. Ik heb trouwens nog niet 1 keer verlegen gezeten om 1up's in het spel.
Het is wel een hele goede game. Op zo'n spel heb echt zoveel jaren moeten wachten. Ik vind dat er weinig minpunten aan het spel zitten. Het zwemmen vind ik ook wel een beetje irritant, maar gelukkig hoef je daarentegen niet veel te zwemmen. En de moeilijkheidsgraad had wel wat hoger gemogen. Ik snap dat ze het speelbaar voor iedereen willen houden, maar gooi er dan tenminste een paar Galaxies in voor de die-hard gamer. Net als Secret Starworld in Super Mario World ofzo. Zelf die 3 trials zijn niet moeilijk. Het viel me trouwens op dat ze bij Gold Leaf Galaxy gewoon de basis van Honeyhive Galaxy hebben gebruikt. Het is alleen gespiegeld. Natuurlijk hebben ze wel veel veranderd, maargoed.
Ik heb het zwemmen met Mario altijd irri gevonden......maar dat hoort er gewoon bij zeg maar. Hoe werken die comet races? Bij sommige galaxys die ik heb uitgespeeld zie ik wel een komeetje staan, maar hoe kom je daar?
Mario's Time Machine was ook bagger Toch heb ik wel een minpuntje aan deze game tov Mario 64. Ik moet wel zeggen dat ik nog niet alle galaxies heb unlocked, dus dat kan nog veranderen. Ik vond de vibe en de levels in Mario 64 een stukje aangenamer.
Ik vond de levels in mario 64 ook wel beter. Vooral om het feit dat het minder linear aanvoelde. In galaxy volg vaak dezelfde rechte route, terwijl in 64 het allemaal wat ruimtelijker aanvoelde.