Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Iemand die me nou is goed uit kan leggen waar het hele verhaal op slaat + het verhaal van Lucy. Ik snap er nog steeds geen bal van :)
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Heb m'n eerste Assassination zojuist uitgevoerd. Wat een toffe game, zeg.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2007
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik ook.
    Heb eerst alle viewpoints opgezocht, toen alle submissies op de map uitgevoerd.
    Daarna de assassination gedaan. Topgame. :cool:
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dat had ik ook moeten doen, maar ik ging meteen voor de Assassination. Daarna heb ik alle View Points in Damascus opgezocht en daar ook meteen alle Citizen's gered.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2007
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dank je wel!!
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik ga meestal voor alle view points, citizens redden en de investigations behalve die van dat vlaggetje pakken, vind ik zo een gekut
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat is niet zo slim he:)! Ik heb ook alles eerst gedaan, ben nu net aangekomen in Acre en me 1e vieuwpoint opgezocht. Was wel lastiger om erop te komen want er stond een vervelend boogschutter in de weg :)
     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Wat kun je nu eigenlijk allemaal doen in bijvoorbeeld Damascus? In deze stad heb ik alle Citizen's gered, alle View Points opgezocht en de Assassination uitgevoerd. Moet ik nu naar Jerusalem/Acre of valt er nog meer te beleven?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Jup, naar Jerusalem of Acre gaan. Welke jij als eerst wilt! :)

    Ik ga de game zelf nu opnieuw spelen, ook meteen voor de achievments zorgen maar ook voor perfecte assassinations!
     
  10. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Hoe lang deed je er ongeveer over om hem uit te spelen?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik denk een uur of 15 a' 20. :cool:
     
  12. Dayuum

    Dayuum Guest

  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik sta nu op het puntje van de Kerk in Acre.. in een woord!:

    Geweldig! _O_
     
  14. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 'n vraagje, ik zit nl vast:

    Ik ben in block 4 in Jeruzalem, heb alle uitzicht (syncrhonise) punten gehad maar ik zie nergens meer een objective terwilj ik nog 3 van de 3 investigations moet..

    Wie o wie kan mij helpen?
     
  15. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay gasten, ik ben nu dus klaar met alle assassinations.. Dan moet je naar Arsuf, toch?

    Daar glitched mijn hele spel. Ik speel met twee Altaïrs, ik val door de grond, etc.

    En dan kom ik bij die grote groep Templars, en die vechten niet terug of whatever, geen cutscenes, geen Robert, niks. Gewoon -niks-.

    Iemand enig idee? Reloaden, Xbox restarten, etc allemaal al geprobeerd.
     
  16. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand toevallig dat filmpje nog dat die vent aan het publiek vraagt welke kerk hij meot beklimmen en dat hij daarna weg rent enzo? die zoek ik namelijk.
    Haal de game trouwens deze week op , Me pinpas blokkerde zaterdag|:- nieuwe halen dus.

    Edit/ al gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb de game nu ook uitgespeeld en eigenlijk vind ik het jammer dat het de game al over is. Ik ben sinds donderdag echt bijna non stop doorgegaan met als hoogtepunt afgelopen nacht pas 05.00 gaan slapen8).

    Ik heb nu alle View Points + Saved Citizens en alle assassination gedaan. Ik heb er geloof ik echt een uur of 30 nu inzitten als het niet meer. Das effe lange geleden dat ik zo verslaafd was aan een spel8). Het spel is me ook totaal niet gaan vervelen wat ik van sommige mensen hoor

    Ik ga nu maar proberen al die vlaggen te halen waar echt zoveel tijd in gaat zitten
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Net ook geweest, wat is die hoog zeg. Ga ik zeker nog een keer beklimmen. Super gaaf.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Net weer opnieuw begonnen. Alle vlaggen in Maysaf al gevonden. Wil graag 1000/1000 met deze game maar kijk eigenlijk een beetje op tegen al die vlaggen die ik moet zoeken. We zullen wel zien :)
     
  20. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net mijn 3e assasination gedaan \o/

    Ze denken allemaal dat ze goed bezig zijn, hopelijk vind ik hier later meer over

    Ik ben nog niet op die kerk in Acre geweest, wel op andere kerken in andere steden, maar hoe heet Acre nou in het Nederlands? Wil ik even weten 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina