Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft zo zijn eigen "beste" bij mij is dat de M4
     
  2. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    het licht er aan wat jij zelf het lekkerst vind

    edit: sleepy was sneler;)
     
  3. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik zit nu in een moeilijke level in veteran en kom maar niet verder.

    Ik zit in die level dat ik in 4 min bij de chopper moet zijn.Maar er komen keiveel vijanden.Ik gooi 2 airstrikes op hun en loop dan verder over het weiland(moet van de heuvel afkomen naar de chopper).Dan kom ik bij een weg waar ik weer een airstrike gooi op vijanden en rechts staat een huisje.Ik loop- achter huisje langs gaat rechtdoor en komt bij een watertoren uit.Maar wat dan.heb dan nog 1 min en er zitten heelveel vijanden.Airstrikes duren te lang en ze zitten echt overal.Als ik van de heuvel af ren schiten ze me dood.Weeet iemand een betere route of moet ik ze allemaal doden?
    Iederval bedankt voor jullie antwoord
     
  4. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha zo is het mij ook gelukt ;)
    Nou ja, maat van me heeft uiteindelijk gehaald,
    daarvoor was het 2x net te laat, toen ging die heli al weg:+
     
  5. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, ik zit nu alleen vast bij dat stukje van raven shield 8) mja, zo doe je iig een tijdje met een game, ik vond dat sniper level trouwens wel uber vet :) 1 van de beste levels wat ik ooit heb gedaan in de call of duty serie.
     
  6. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    all gillied up idd, dat is het mooiste game level wat ik ooit gespeeld heb, echt vet!
     
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    http://www.youtube.com/watch?v=Sn7Gbo3hQLg
     
  8. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt dat ik daar niet op kwam:pgewoon youtube gebruiken.
     
  9. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik vind headquaters het leukste
    Veel exp en gaat sneller dan search and destroy
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    OMG neen, kijk niet naar dat filmpje :9. Sorry hoor maar na 2 minuten zat ik al bij die benzine station en moest ik zelfs een paar seconden wachten op de helikopter. En ja op veteraan. Ik ben gewoon via de rechterkant gegaan, direct 3 air strikes geplaatst (in het midden, aan de rechterkant tegen de rotswand en aan de linkerkant van die ''loopgraaf/hekje''. Rushen naar de overkant van het veld. Daar ook een airstrike gedaan bij dat huis (want daar zit je dan..) aan de rechterzijde. Dan krijg je een checkpoint. Huppakee naar links toe, via de weg. Kom je bij een V splitsing (omdat die zooi daar opeens is afgezet :9). krijg je weer een checkpoint. Je houd gewoon links tegen de muur/hek/afgezet spul aan, je ziet dan vanzelf (eigenlijk nog maar 5 stappen lopen vanaf die V splitsing) die bezinestation (ook links). en jumpen over het hekje, direct ff schuilen, en daar is de helikopter. Easy doing, Ze hadden het best in 2.30 kunnen doen :+
     
  11. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe zo heb ik hem ook gedaan, was ook al erg vroeg bij het benzine station. :)
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Kijk ik net het filmpje. ''No fight in the war room''. Zit ik al op sowieso ander half minuut voorsprong op waar ik nu ben :+. *flashbackt naar PGR, sneller...sneller 8)
     
  13. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff.. wordt een level waar ik in zit echt zat. Volgens mij is het level 4. Ik ben bij de checkpoint waar de heli eraan komt vliegen en je dan aan de rechterkant moet schuilen bij de bosjes. De heli vliegt dan over en je moet dan het veld in bij die bewakers met van die zaklampen. Als ze er dan achterkomen als je er dan bent komt die heli terug en schiet je gelijk kapot. Iemand tips voor dit stuk? Doe het op Veteran..
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hoeft t toch niet perse snel te doen, als je t maar haalt.
     
  15. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0

    Gewoon zo dicht mogelijk bij je teammates lopen zodat je niet zo snel ontdekt wordt. als je uiteindelijk ondekt wordt al een beetje aan de overkant van het veld dan moet gewoon zo snel mogelijk sprinten naar de rechterkant van de map (als er vijanden dicht bij je staan eerst dode) als je gelijk in een van die kassen gaat krijg je je volgende checkpoint volgens mij.

    zo, vandaag weer tijd gehad om even te spelen en mijn overige achievements gehaald 1000/1000:D
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is er ergens in het veld gewono een trigger waardoor die guards je spotten, dus je kan er nix aan doen, ik zou zeggen neem een goeie plek, schiet zoveel mogelijk guards neer en rushen
     
  17. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    die aller laatste zeg maar extra level, krijg je daarvoor nog een achievement ofso voor ? want is echt een kut stukje daar in die vliegtuig.
     
  18. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je een achievement voor.20 gs waard.

    edit:idd wat klq777 zegt
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Op Veteran krijg je een Achievment.
     
  20. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ga zo veel mogelijk naar rechts, dan kom je bij halfopgedroogd riviertje, ga vanaf daar prone en vervolg het pad zo veel mogelijk rechts, je zit daar in het hoge gras waardoor de heli en detegenstanders je niet zien, uitteindelijk kom je dan bij die kassen uit en krijg je ook checkpoint.
    bereid je daarna maar voor op nog irritanter stukje:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina