Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net dit:

    Section 4 is flashing red
    - Hardware Failure
    / \
    \ /

    The Specific Type of hardware failure can be determined by the error code displayed on the screen.
    If the screen is blank or you would like additional information follow the instructions for determining the secondary error code in the section below
    E45: Unknown (possibly dashboard update related)

    Ik van GVD, kan toch niet waar zijn he |:-
    Zet hem terug uit, en weer aan.
    Ding start gewoon weer op :)
    It's my lucky day today \o/

    Peter M
     
  2. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik ook maar gewoon om beleefd te zeggen dat mijn Hard Drive verkloot was :)
     
  3. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei, maar mijne doet het nog wel.
    Hoop dat dit zo blijft.
    Heb geen zin om hem op te sturen, alhoewel een maandje gold wel leuk zou zijn ;)

    Peter M
     
  4. Darkbird

    Darkbird Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    1 november werd hij opghaald:)
     
  5. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dan gisteravond wil ik nog even m'n Xbox360 aanzetten start hij niet op, en gaf hij drie rode lampjes, namelijk:

    Sectie 1, 3, en 4 zijn rood.

    Ik zag in de topicstart al dat het waarschijnlijk een hardware probleem is.
    Ben ik even blij dat ik nog net binnen de twee jaar val (begin december 2005 gekocht). Lees ook net op Xbox.com/nl dat voor een algemene hardware storing de garantie drie jaar is. Dus dat zit wel goed.

    Voordat ik Microsoft ga bellen vroeg ik me nog het volgende af:

    Hoe zit het met savegames?
    Zorgt Microsoft ervoor dat je savegames bewaard blijven?

    Hoe zit het met ophalen?
    Komt UPS ook 's avonds langs om op te halen? (ivm werk). Zo ja, tot hoe laat? Zo nee, kun je dan een bepaalde dag en tijd met ze afspreken (ivm vrij nemen)?
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  6. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Owyeah mensen! Hij wordt nu naar het depot in Duitland gestuurd! Dat betekent dat ik hem in de loop van volgende week terug heb!!!! Ik hoop morgen!!!
     
  7. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat zo snel mogelijk iets weten als je Xbox360 gearriveerd is. Mijn Xbox is een paar dagen later vertrokken dan de jouwe. Ik moet mijn gamecollectie nodig bijwerken en men gamerscore hoort daar ook bij :)
     
  8. larstheking

    larstheking Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, maar dat duurt toch veel langer of heb ik dat nou?:confused:
    Die van mij staat er sinds de 14e november..
    Nou ja hoop dat iedereen hem beetje op een normale tijd terug krijgt!!:D
     
  9. larstheking

    larstheking Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sgoed, zou wel lache zijn, staan ze naast elkaar, hope dat die microsoft dudes ze snel repareren zodat we daarna weer lekker kunne pwnen.. assassin's , mass effect etc.. we zien wel:D straks ff naar xdoos "support" bellen:p
     
  10. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb vrijdag gebeld, maar moest over 1 a 1,5 weken terug bellen. Zal je ook wel te horen krijgen. Ben benieuwd hoor of we hem tegelijk terug krijgen of dat 1 van ons veel langer moet wachten. Mijn 360 maakte krassen als je een spel veel speelde en had vaak unreadeble disc meldingen. Jij had zeker ROD ?
    Als dat zo is kunnen we ook zien welke foutmelding ze sneller oplossen :)
    Als ik weer wat weet post ik het hier wel weer.
     
  11. kiedezoint

    kiedezoint Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb precies hetzelfde, net gekocht en binne 2 uur forza al kapot :confused:
     
  12. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ze zeiden tegen mij dat ik ook de harde schijf moest loshalen. Die gaat dus niet met UPS mee, zo heb je je savegames veilig thuis.
    Over ophalen kan ik je niks zeggen omdat ik al 2 weken problemen heb met de labels...
     
  13. larstheking

    larstheking Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had \o/ROD\o/, ik moet zeggen over de telefoon ging het afhandelen heel snel en heel netjes en zo, maar als ik zo is rond lees wat er gebeurt daarna word je er niet vrolijker op:p maarja we houden elkaar op de hoogte dan maar..:thumbs:
     
  14. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop toch dat ik hem volgende week weer binnen heb, aankomende maandag is die 2 weken van huis... dus zal toch wel?:eek:
     
  15. redlegion

    redlegion Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    1: als je belt zeggen ze dat je je xbox 360 op moet sturen ZONDER je HDD. die kan je eraf klikken en daar staan je savegames op.

    2: UPS vraagt wanneer je het zou willen hebbeb, bij was dat: tussen 12 en 3 of tussen 3 en 6. en ja je kan een bepaalde dag afspreken. bij mij was het gelijk smiddags al toen ik sochtends belde.
     
  16. Darkbird

    Darkbird Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het serienummer ook noteren en de productiedatum ook, kan nog wel eens van pas komen als je een andere terug krijgt;)
     
  17. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Houd er rekening mee dat het een "problemen met je xbox 360" thread is. Je zult dus voornamelijk de minder positieve dingen horen. Daarnaast vertelt iemand eerder rond hoe slecht een bepaalde service is dan dat dat hij rond vertelt hoe fantastisch die bepaalde service was. Bij mij ging alles zoals het hoort te gaan. De klantenservice ging heel soepel zonder problemen, UPS kwam 2 dagen later mn xbox ophalen en ik had hem keurig en in normale staat binnen 15 werkdagen weer terug.

    Btw, wat ik me nog afvroeg, waarom bellen de meeste mensen zo vaak om te vragen waar hun xbox blijft. Als je belt omdat het al buiten de 15 werkdagen valt dan snap ik dat helemaal. Maar als het binnen de 15 werkdagen is snap ik daar het nut niet van. Het is natuurlijk een gratis nummer, helemaal fantastisch, maar zijn er mensen die hun xbox nog sneller terug kregen doordat ze constant hebben zitten bellen?
     
  18. Darkbird

    Darkbird Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 15 werkdagen nog al lang hoor, en ik heb nog een heel tijdje lopen klote omdat mijn adres verkeerd was(en nog steeds is :mad:)
     
  19. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt zeker gelijk, alleen vind ik het wel aangenaam om te weten wat de status is.

    Overigens heb ik er nog niet achteraan gebeld.. ;)
     
  20. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toendertijd helemaal niet tussendoor gebelt, je kunt veel leukere dingen doen dan de klantenservice bellen :9. Daarnaast kunnen ze meestal ook niks zinnigs zeggen over je xbox, behalve wanneer hij weer onderweg is en je een nieuw trackingsnummer kunt krijgen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina