qG.QualityGaming [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sound NL

Sound NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'sukkeltjes' lol.

2. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb et niet over jouw maar er zijn egt van die mense die teveel dromen.. ik snap dat lullig voor je klinkt, alleen we hebben al zoveel meegemaakt..

3. Sound NL

Sound NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, het maakt mij veel niet uit wat je over anderen zegt. Maar vond het wel een subtiele reactie ^^

4. Dr Killjoy

Dr Killjoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Smooth ( op cells account) , ze hadden t niet over eOs. Maar over qG.

Dr

Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  5. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke tnx ik wil niemand teleur stelle als ze valse hoop hebbe.. we hebben een 'HAZEtheWORLD' gehad .. hij spamde alles onder ( zoals: ik doe alles voor qG ) en schreef miljoene messenges naar me.. terwijl hij bij lange na niet aan onze verwachtingen voldeed ( zoals dat hij zei dat ie altijd 23-3 speelde .. zun d/k ratio onder de 1.15 ? )

beetje lullig als je iemand die zich zo aan zijn idee van qG vast klemt te zeggen dat ie niet goed genoeg is.. daarom waarschuw ik altijd de mensen van te vore ;)

6. Dr Killjoy

Dr Killjoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deadbringer ik wil een Tryout LOL!!

Ik heb een k/d van 1.50 !!!!
    En ik heb de juiste instelling: elke match mateloos irriteren aan de ( gooi een granaat op de vloer als ik dood ga ) perk en "Last Stand" en ik flame de hele server vol!!

En daarnaast wacht ik om hoekies en stab ik mensen van achteren!!

Klinkt goed ofniet?

Dr

7. Sound NL

Sound NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, zulke mensen zul je altijd hebben. Maar ik heb geen idee hoe hoog jullie niveau ligt, zou best eens een keer met een van jullie willen spelen. Want dan weet ik ook hoe hoog mn eigen niveau ligt. Begrijp je?

8. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van mij mag je hoor ;) .. ik speel momenteel 5.44 qua D/K ratio.. sommige zullen me een ratio freak vinde ( enerzijds goed begrijpenlijk ) maar ik zit nooit te campe etc. ik speel altijd om te winne ;)

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    alleen maestro had toch top16 gehaald? En eerlijk gezegt valt top8 best tegen denk ik...
    Maarja het is ook een nieuwe game

10. Dr Killjoy

Dr Killjoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, meeste teams van halo spelen natuurlijk al in op Halo 2, en dit is ook zeker het geval van qG. Dus erg tegenvallend top 8. Ik had zeker top 5 minstens verwacht van qG. Minder opscheppen voortaan denk ik :p

Oh en deadbringer, jouw speach heeft me overtuigt, ik ga cker nog meer campen om een k/d ratio van 10 + te krijgen. En dan wil ik een try-out!!

L O L

Dr

11. FuSionZ

FuSionZ Guest

luktje toch niet

12. Sound NL

Sound NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, jouw ratio ligt stukken hoger dan de mijne. Maar ik kom je vast wel eens tegen op CoD :).

13. Dr Killjoy

Dr Killjoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh nee tog, dankje fusionz. Nou verpest je me droom.

Dr

14. FuSionZ

FuSionZ Guest

K weet

k weet

15. Titan

Titan New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie is k?

16. FuSionZ

FuSionZ Guest

Iedegval niet Rick James}:]

17. Titan

Titan New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of misschien toch wel!

18. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij nou maar uit nog een clan gekicked worden..

Wij scheppen niet op, ik weet niet waar je dat ziet? Jullie scheppen al op over de kleinste dingetjes.

Match op CG voor CoD4 morgen?

19. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Wat qG ook doet, er zijn altijd kindjes die ze moeten flamen. Omdat:

A.) Jaloers zijn, omdat hun wel naar XL gaan.
    B.) Omdat qG, hun "Owned".
    C.) Omdat ze gewoon zielig zijn.

^^^^

Als je je hierdoor aangesproken voelt dan, weet iedereen genoeg. Flame me maar kapot, dan weten we gelijk wie het allemaal is.

\o/

20. SmartieZ

SmartieZ Guest

Hoezo dat? qG en Reason stonden in de finale en Reason stopte. EnVy nam misschien Reason's plaats in maar die match is niet gespeeld en ik heb net EXp3r1EnZ gesproken en die heeft gezegt dat hij niks over die match van jullie gewonnen hebben.

Fout, ons Halo 3 team is een nieuw Halo 3 team en dit is was hun eerste toernooi waar ze als team aan mee deden. Top 8 is netjes, zeker als je nagaat dat i2D, FS, Reason 1-2, eG, iG, Incredibles en StarPower meedoen. Die teams spelen al zooolang samen.

Van FIFA kan ik ook inderdaad niet begrijpen. AriDiTy zal er wel een reden voor hebben. En nee K1LLJ0Y ik had het niet over de focuss die hij thuis had ik weet alleen dat AriDiTy tijdens XL gefocussed was op Gears en niet op FiFA. Hij kon niet inspelen en moest tussen zijn Gears matches door de FIFA matches spelen. Zijn aandacht lag dus bij zijn GoW spel en dit heeft z'n FIFA matches ten slechte gedaan. Niet dat dat uitmaakt, hij is met z'n GoW team 1e geworden op XL3 GoW.

Ik ben tevreden, Joep was nog bijna in de FFA Finale gekomen en ons team op een gedeelde 7e plek in de 4v4. We hebben complimenten gekregen van al die UK teams die stonden te kijken hoe wij het voor het eerst op een LAN deden. Het team met de meeste potentie volgens iG en FS. Vergeet niet dat de UK een extreem actief land is op Halo, de competitie was enorm. BTW onze aim was sowieso top 8 en die hebben we behaald :)

+ Welk team wil hier eindelijk eens een match tegen qG. Het begint nu toch wel te vervelen elke keer weer een nieuw team dat de match afwijst.

Man up n play FFS!

EDIT: qG VertiGo kwam net online en vertelde me dat AriDiTy 3e is geworden bij FiFA08. Hij verloor van XcL Potential met 3-4. Jammer, maargoed Potential had wel 3x zoveel geoefend als Jimmy maar toch unlucky.

[​IMG] [​IMG] Matchbox360 XL3 LAN Semi-Finals (qG AriDiTy)

Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina