Hoezo dat? qG en Reason stonden in de finale en Reason stopte. EnVy nam misschien Reason's plaats in maar die match is niet gespeeld en ik heb net EXp3r1EnZ gesproken en die heeft gezegt dat hij niks over die match van jullie gewonnen hebben.
Fout, ons Halo 3 team is een nieuw Halo 3 team en dit is was hun eerste toernooi waar ze als team aan mee deden. Top 8 is netjes, zeker als je nagaat dat i2D, FS, Reason 1-2, eG, iG, Incredibles en StarPower meedoen. Die teams spelen al zooolang samen.
Van FIFA kan ik ook inderdaad niet begrijpen. AriDiTy zal er wel een reden voor hebben. En nee K1LLJ0Y ik had het niet over de focuss die hij thuis had ik weet alleen dat AriDiTy tijdens XL gefocussed was op Gears en niet op FiFA. Hij kon niet inspelen en moest tussen zijn Gears matches door de FIFA matches spelen. Zijn aandacht lag dus bij zijn GoW spel en dit heeft z'n FIFA matches ten slechte gedaan. Niet dat dat uitmaakt, hij is met z'n GoW team 1e geworden op XL3 GoW.
Ik ben tevreden, Joep was nog bijna in de FFA Finale gekomen en ons team op een gedeelde 7e plek in de 4v4. We hebben complimenten gekregen van al die UK teams die stonden te kijken hoe wij het voor het eerst op een LAN deden. Het team met de meeste potentie volgens iG en FS. Vergeet niet dat de UK een extreem actief land is op Halo, de competitie was enorm. BTW onze aim was sowieso top 8 en die hebben we behaald 
+ Welk team wil hier eindelijk eens een match tegen qG. Het begint nu toch wel te vervelen elke keer weer een nieuw team dat de match afwijst.
Man up n play FFS!
EDIT: qG VertiGo kwam net online en vertelde me dat AriDiTy 3e is geworden bij FiFA08. Hij verloor van XcL Potential met 3-4. Jammer, maargoed Potential had wel 3x zoveel geoefend als Jimmy maar toch unlucky.
Matchbox360 XL3 LAN Semi-Finals (qG AriDiTy)
Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2007