Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je hebt zondermeer gelijk.. :)

    Mja, zal een soort van gemis zijn, ofzo.. Het is toch mijn trouwe vriend, waar ik vele mooie momenten mee heb beleefd.. :9
     
  2. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarnet mijn 360 weer eens aangezet, en jawel hoor weeral die error.
    Heb het maar even gefilmd:
    http://www.youtube.com/watch?v=jE0Prg15bvo

    Is dus een E74 error:
    "AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable. If the cable is known to be working then there is a 90% chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip connected directly to the AV cable) in rare cases it is the GPU."

    Maar de kabel steekt goed in en heeft altijd perfect gewerkt, dus kan het zijn dat er iets scheelt met een chip.
    Als hij het morgen nog eens doet, ga ik toch eens naar MS bellen hoor.

    Peter M
     
  3. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Will do :D
     
  4. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook, heb zowel de Component als de VGA kabel geprobeerd, mocht niet baten. Het lag dus aan de GPU.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Een belangrijk vraagje: Het extra jaar garantie, geld dat zowel voor ROD en slechte drive? Want mijn nieuwe xbox maakt dus krasjes op mijn disks, zeer fucked up dus. Nu, het valt nog mee, maar ik denk dat het alleen maar erger gaat worden. Maar nu zijn er juist veel toppers enzo, ik wilde wachten tot januari voor hem op te sturen, maarja, als de drive niet onder de garantie valt dan(heb hem van launch), kan ik hem maar beter opsturen he...
     
  6. Darkbird

    Darkbird Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht je tot al je games naar de klote zijn?:confused:
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    even hier op terug komend. Hij werk inderdaad perfect :D

    En heb ook het idee dat hij een stuk stiller is geworden! \o/
     
  8. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb voirge mijn xdoos360 "gerepareerd" terug gekregen; het moederbord en drive zijn vervangen. Als ik hem opstart gaat hij regelmatig niet verder met "booten"; je ziet als het ware de cirkel niet "draaien" in het begin en het beeld blijft zwart. Daarnaast zie ik ook geen groen lampje bij de HD-DVD speler.

    Dan bij uitzetten en weer aanzetten, de 2e keer "booten" lukt het meestal wel. Verder doet ie het prima en heb geen vastlopers.

    Mijn "vorige" versie had dit zelden..., niet noemenswaardig...

    Herkend iemand dit? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  9. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit had ik ook.
    Waarschijnlijk wijst dit op één of ander hardware faillure, probeer het eens zonder HDD als het frequent optreedt.
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    gewoon terug sturen als ie zoiets vertoond, moet niet kunnen!
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De h%#fters van support hadden beloofd mij direct om negenen of er iig net na te bellen met het nieuws waar mijn 360 nu wel is afgeleverd. Uiteraard hebben ze niet gebeld :mad:

    edit: word net gebeld: Hij is afgeleverd aan de Jeverweg. Ik woon niet aan de Jeverweg, sterker nog ken de hele straat geeneens! Ze gaan het uitzoeken met UPS en hebben geen flauw idee wanneer ik hem terugheb. Krijg verder geen extra compensatie voor live oid. Ik heb gewoon pech gehad en ze nemen nog contact met me op.

    edit: en weer gebeld. Ze starten een 'officieel' onderzoek in bij UPS. Officieel kan je uiteraard lezen als 'het gaat waarschijnlijk belachelijk lan duren'

    Ben echt zeer pissed geworden op die kerel en een nieuwe 360 geëist. Hij vertikt het omdat ze eerst officiele bevestiging moeten hebben van het feit dat de console idd verkeerd is afgeleverd.

    edit2: zelf maar weer gebeld met MS Nederland. Mijn klacht wordt nu doorgezet naar een 'hogere' afdeling die het zsm voor me gaat oplossen. Het zal me benieuwen.
     
  12. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    De drive valt niet onder de garantie?!
     
  13. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Mijn x-doos staat nu voor reparatie in duitsland en is al 2 weken weg. Iemand een idee wanneer ik hem ongeveer terug kan verwachten?

    Groetennn
     
  14. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Die valt gewoon onder de 2 jaar garantie, de 3jaar garantie geld voor de rod.
     
  15. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Kevin, met alle respect uiteraard:

    Laat je niet zo bezeiken door Microsoft. Heb je een rechtsbijstandverzekering? Zo ja, laat hen het oppakken. Als ik je postings zo lees wordt het echt te gek.....

    Dit is voer voor een advocaat!
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeverweg in Groningen is @ Euvelgunne.. Daar bij de Volvo (vrachtwagen) garage e.d. ;)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb nu een accountmanager op kantoor zitten, maar telefoontje was al gepland voor vandaag ;)

    Heb trouwens weer contact gehad met MS Nederland. Werd goed geholpen. Kerel gaf toe het 1 en ander voor me gedaan te hebben vorige keer, maar wist het nu ook niet meer en heeft het wederom doorgezet naar een andere afdeling. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren.

    Maar zoals gezegd het telefoontje naar de rechtsbijstandverzekering volgt.

    @ Yakuza: Tnx voor de info :thumbs: Was ik ook al achter, echter het max nummer daar is 18 en ik woon een stuk hoger. Ze hebben voor mij niet de exacte info omdat UPS het alleen mondeling heeft verklaard. Anders had ik daar vanavond op de stoep gestaan.
     
  18. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit daar niet misschien een soort depot van UPS? Dat ze het daar hebben gedropt per ongeluk?

    Damn, hij's al zo dicht bij je.. :'-(

    Sterkte man!
     
  19. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang duurt het ongeveer voordat je Xbox terughebt uit duitsland wanneer er op Track en Trace staat "Factureringsgevegens ontvangen?

    Want ik wil hem nu echt hebben!
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  20. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    geweldig die van mij is er gisteren ook mee gestopt...

    MFR Date : 2006 01 21
    Error code : E74
    Signaal RoF :4 is rood
    Probleem omschrijving : Hij start niet op, geen idee wat er is heb al een nieuwe kabel geprobeerd maar tevergeefs.

    E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable. If the cable is known to be working then there is a 90% chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip connected directly to the AV cable) in rare cases it is the GPU.

    Betekent dit dat er een chip kapot is, dan moet ik hem zeker opsturen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina