Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke , bedankt ik zal zo snel mogelijk proberen de stad in te komen.
    Bij mijn bestelstatus staat : wort verwerkt.
    Kan het zijn dat ik hem vandaag heb?
     
  2. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook ooit eens iets besteld op bol.com maar er moet geloof ik echt 'verzonden' staan. Vaak staat er wel bij: op werkdagen vóór 18:00 (bijv.) besteld, morgen in huis. Als je 't 's avonds besteld wordt 't vaak the day after tomorrow.
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net besteld , 2 uurtjes geleden
     
  4. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, dat wordt morgen dus. :):
     
  5. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jammer , nog een dag wachten dus|:-
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Slowchatten wordt niet getolereerd, alleen inhoudelijk posten.
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, maar :

    Ik heb eigenlijk niet meer zo de behoefte om terug in de Animus te gaan, want heb in het verleden genoeg gehaald zegmaar. Wel kan ik in het heden nog in de computer van Lucy komen, en zijn er nog twee andere computers (die op het bureau van die professor en eentje in de conference room waar ik nu kan komen) alleen kan ik die computers (nog) niet accessen. Mis ik nog iets ?
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  8. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, je kon daarvoor een key jatten
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm begrijp het niet helemaal. Lees mijn spoiler nog eens, heb hem wat ge-edit :)
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    de enige plaats in de game waarin je dingen (achievements en info) van de storyline kunt mislopen in in het heden. je moet op bepaalde momenten als je uit de animus gehaald word met lucy praten en een keer een pen jatten van de prof, als je dat niet op dat moment doet en doorgaat met de game kun je uiteindelijk niet bij die extra info komen of die achievement meer halen. alleen als je de game compleet overdoet
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah oke, dan snap ik hem. Ik ga in ieder geval niet de game nog een keer compleet overdoen, alleen omdat ik wat gesprekken en dus Achievements zou hebben gemist. Toch bedankt voor de info :)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  12. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik de eerste keer uit de animus moest om te slapen en daarna lucy and die doc moest afluisteren toen heb ik niet met lucy gepraat. was dat toen al mogelijk of heb ik al weer de achievement misgelopen?
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je dan de Achievement al misgelopen want ik heb het idee dat dat ook die ene keer is geweest dat ik er niet aan gedacht heb met haar te praten. De keren daarna heb ik het namelijk wel gedaan maar heb die Achievement ook niet. Mja, fuck die Achievements weet je. Deze game was een hele mooie ervaring, dat was zonder Achievements niet anders geweest :)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  14. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    lucy conversations t/m memory block 3
    Hey,
    I noticed there wasnt a list of the games dialogues up here so i thought i'd start one seeing as i'm starting a new game.
    Note: To activate the conversations with lucy, before and after memory blocks, walk up to her when the doctor is not in the room containing the Animus and press B to interact with her.
    I'll edit in any submissions and give credit when the guide is complete. Thanks
    Key:
    - When Lucy is able to speak
    - Which memory block the dialogue relates to
    - What the interact in question has Desmond and Lucy talking about
    - Which interact contains the speech (During each period when it is possible to talk to Lucy, you'll be prompted to speak to her a few times, not just once. There is a period of a few seconds between each Interact which is worth remembering just in case you accidentally miss some)

    After Memory Block 1
    After it is suggested your character get some rest, both lucy and the doctor will walk back in the room, then the doctor leaves, leaving lucy alone with you.
    1st Interact:
    Lucy and Desmond talk about Desmonds past, his parents and his likeness wth Altair.
    2nd interact (As she's walking away):
    Desmond wonders how he was found by Abstergo, and Lucy informs him it was probably his drivers liscense.
    3rd interact/4th Interact (While she is back at her computer):
    These 2 interacts loop over and over, and are just 2 comments; ''Arent you tired?'' and ''Can't talk, gotta work''

    After Memory Block 2
    After the first assassination you're released from the Animus and the doctor walks from the room leaving Lucy in a chair alone.
    1st Interact:
    Desmond asks Lucy to emphasise with him and tells her he thinks the whole situation is screwed up, and they also talk about the deadline Lucy and the doctor have.
    2nd Interact:
    Lucy explains the translation to modern day tongue using the animus.
    3rd Interact:
    Lucy talks about Abstergo.
    4th/5th Interacts:
    Again these are just loops of ''Cant talk, gotta work'' and ''Arent you tired?''.

    After Memory Block 3
    After assassinating the second target of block 3, the block will finish and you will be returned to the Animus room where, as it turns out, the Animus has overheated. The doctor will leave the room leaving you alone with Lucy.
    1st Interact:
    Desmond and Lucy talk about how the Animus was created, and Lucy mentions something about the doctor saving her life.
    2nd Interact:
    Lucy speaks of how, after she helped oversee the construction of the Animus, 3 men kidnapped her and said she was going to die; then Vidic saved her and she has been a 'prisoner' of Abstergo ever since.
    3rd/4th Interacts:
    Yet again, loops of ''Cant talk, gotta work'' and ''Arent you tired?''.
    Bron: xbox360achievements.org
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat me opvalt is dat in de review op Fok.nl de PS3 versie wordt bekeken en dat ze het hebben over vele bugs en crashes. Hebben jullie daar last van? Heb zelf namelijk nog geen enkele keer zoiets meegemaakt, loopt als een zonnetje, geen framedropje te bekennen.

    Ze hebben het ook over tearing, daar heb ik ook alweer geen last van en ik speel nog wel op een beamer 2 meter breed.
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De PS3 versie loopt bij mij prima. Af en toe een vastloper, maar dat komt door firmware 2.0. Sony en Ubisoft zijn gelukkig bezig met een fix.
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    In het hele spel geen opvallende bugs, crashes, framedrops of whatsoever tegengekomen.
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de PS3 versie en ik ben ook geen bugs of dergelijk tegen gekomen. Wel een paar keer vast gelopen maar zoals Kameo als zei komt dat door de firmware.
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je niet iets laden ofzo? Dat je weer Memory block 1 doet en dan die achievement krijgt? Ik wil hem namelijk wel heel graag! Kwil deze game 1000/1000, maar het erste gesprek dat ik met Lucy had was pas na memoryblock 3!!
     
  20. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    goed ik ben opnieuw begonnen en inderdaad, je kan met lucy praten na memory block 1 maar nu kan ik mogelijk weer opnieuw gaan beginnen vanwege de camera glitches achievement. in de 3 filmpjes die voorkomen in de grot op het begin heb ik niet constant op een knop zitten rammen dus geen camera glitches ontdekt. (filmpje 1: je maakt een onschuldige mijnwerker af, filmpje 2: je ziet die lui en besluit erop af te gaan, filmpje 3: je poging mislukt en je wordt in de grot gegooit.)

    zitten er camera glitches in die filmpjes? kan ik ze ook nog doen nadat ik het spel al in weze heb uitgespeeld zonder het daarna helemaal opnieuw te moeten doen etc...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina