TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

    Towel Guest

    Ja hadden jullie nu maar die 5de man he.. he!:+ Haha nee k ben inderdaad te slecht om in het team der team te mogen:'-(. Dit weekend geen tijd, maar misschien maak k volgende week een jaar account.
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Je hebt het nauwelijks gespeelt man, ik denk dat je het echt wel kan hoor. Je moet gewoon even afstappen van je halo gamestyle :)

    Waarom quote je mij bij deze post? :+
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze clan nog aan het recruiten? want ik zoek namelijk nog een clan voor call of duty 4
     
  4. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je Friendrequest geaccepteert. Nou het is niet dat we echt op zoek zijn naar mensen. We zijn meer aan het kijken wie er van onze clan in het CoD4 team willen. Ik ben echt super prof :9 net nog met mun M16 36-8, dat is zo vet gwn. Dus je kunt best met ons spelen om te kijken of je goed ben of niet, we zullen zien..
     
  5. PheniX

    PheniX Guest

    kuch* kuch* met Barret 36-3..
     
  6. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik zeg ook niet dat het een super score is :+. Maar in dat potje telkens rennen en rushen met je M16, dat geeft een vetter gevoel dan alleen maar liggend kills maken van een afstand snapje ;) Ik zeg ook niet dat je gecampt heb, dat bedoel ik niet :D maar ik bedoel dat het echt goed voelde gwn :) En de potjes vanmiddag waren wel leuk :b:
     
  7. PheniX

    PheniX Guest

    Met jou had ik ook paar lekkeree potjes toch(H):p
    alleen we verloren wel de hele tijd..
    wij 2 waren eigelijk het hele team die andere randys deden geen ene fuck:p
     
  8. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik wil wel eens CoD spelen in een team dat meewerkt, want ik speel eigenlijk altijd mijn eigen potje omdat de rest niks zegt enzo :{ Maar we zullen vast nog wel eens samen spelen.:thumbs: , maar ik ben er nu vandoor, Ciao :)
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    prima, invite me maar een x ofzo
     
  10. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Don, Heb jij Eigenlijk CoD 4 of ben je nog van plan het te halen ?
     
  11. dutchdragon

    dutchdragon Guest

    of niet :) SmartieZ is er te trots op :)


    Psychokid : Nemo is gewoon koning aleen staat die tog meestal onder mij :)

    ohja ik zit in jullie cod4 teaM:) aleen me xbox is naar de klote :L 10 dagen nog en dan terug :p

    CIOA
     
  12. dutchdragon

    dutchdragon Guest

    yo broken :p ik zit naast homie op zijn account :)
     
  13. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik ben NIET van plan om cod 4 te halen.
     
  14. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    @ psychokid ... Zit je echt in ons CoD 4 team of zit je te fokken ? oh ja en wel opletten in de les heh :b:

    EDIT: @ TsS Heeft iemand van jullie nog 'n vet idee voor 'n vet logo, zeg het ff

    Peace,
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  15. Towel

    Towel Guest

    Lars na zooo lang geheim houden ga je opeens je ware identiteit onthullen=(?

    Als logo moeten we Skilled en Sexy uitdrukken. Dus ik dacht een icoontje van skills ofzo met een geil wijf. Of een foto van mij klaart de klus ook al. Andere optie is gewoon masterchief en soldaatje met wat effection en de tekst "Team Skilled and Sexy".
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    1 lekkerwijf die skillvol aan het pijpen is
     
  17. dutchdragon

    dutchdragon Guest

    ?? dude ik zit naast duchtdragon in de klas ! :thumbs:

    /Mod Je leert het ook niet he? Zoveelste kloontje, terwijl je gebanned bent. Dus bij deze tabee. -/- Kameo
     
  18. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Battie, jij mag altijd in ons CoD team, dat weetje, wij zijn samen te prof ;) Ik heb heel even met niels en broken samen gespeeld, dus met zijn drieen, en we pakten ze aan gek. we hadden allemaal 5 keer zoveel kills als deaths en ik 15 keer zoveel :+ Ik ben Beest
     
  19. Towel

    Towel Guest

    Hmm dat wist ik niet. Doe hem de groeten, ik speel weleens tafelvoetbal met hem maar naar zoveel oefenen kan hij het nog steeds niet. Kon hij maar net zo goed tafelvoetballe als jij cod4en.:+

    Komop Mod, ik weet dat je je werk goed wilt doen, maar je neigt toch te snel daar de ban knop. Misschien kun je het dutchdragon eerst vragen en om de tafel zitten onder 4 ogen?
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kloonaccounts zijn niet de bedoeling Towel, dat weet jij ook. Mocht het in het onwaarschijnlijke geval zo zijn dat dutchdragon inderdaad op dat moment naast Psychokid hebben gezeten is hij alsnog verantwoordelijk voor zijn eigen account. Dit plus het feit dat dutchdragon al meerdere waarschuwingen heeft gehad is meer dan genoeg om de ban te laten staan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina