Waarde lezer,
Als reactie op het de berichten van Kevf en kornuiten schrijf ik u deze post. Graag zou ik u willen bedanken voor het reageren op dit draadje. Helaas was u allen en ik niet aanwezig afgelopen zondagavond.
Graag zou ik u er op attenderen dat ik nog graag een ps3 netwerkplay avond op woensdag zou willen zien. Dus dat doe ik nu: "Ik attendeer u er op dat ik woensdag nog graag een ps3 netwerkplay avond zou willen zien." Nu dat gebeurt is kan ik naar verder richting het hoorddoel van dit bericht. Gaat u dit allemaal iets te snel? Dan kan u het op uw gemak terug lezen in de bovenstaande tekst.
Mij is verteld door een klein vogeltje in de lucht wat zich daarna suïcidaal ter pletter vloog tegen ons o zo netjes gepoetste voorraam. Had dan ook een helm gedragen vogeltje. Ik snelde naar dit zwaar getroffen vogeltje toe en vond hem in doodsangst opzoek naar 'het licht'. Na te hebben gebiegt drukte hij mij nog op het hart dat jullie toch wel heel erg stonden te springen om ook nog een keer met zijn allen online te spelen (verbeter mij niet als ik het fout heb). Toen ontsprong aan mij de volgende kreet voordat ik mij kon inhouden: "Wat een toestant, wat een toestand...".
Dus nu wil ik aan u zeggen: "laat de dood van vogeltje niet voor niets zijn en komt allen nog een keer terzame in een ps3 netwerkplay avond zoals het vogeltje het zou hebben gewilt." Nu zitten wij met het dilema dat onze agenda's heet en moeten wij streven na het vinden van een gaatje in ons aller agenda.
Zou u mij (en het vogeltje) een groot plezier willen doen door te posten of u woensdag tijd heeft? En zo niet of u dan komende zondag tijd heeft?
Op u reactie wachtend verblijf ik,
Hopend dat ik hiermee een goede reactie te hebben geschreven,
Da_Houseman
Laatst bewerkt: 21 nov 2007