Halo 3 console met 65nm chip

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Simba, 28 sep 2007.

  1. copyfile

    copyfile Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even 2 vraagjes over de 360 halo3 pack. Ik ben namelijk van plan van de week een 360 te kopen en vondt dit een mooi pack. Alleen wat ik me nu afvroeg is het volgende,
    -Hebben alle 360,halo3 packs hdmi ?
    en
    -welke drive's zitten er in deze packs ? kunnen mensen die hem anders hebben even aangeven wat de productiedatum is en de drive ?

    Alvast bedankt voor de andwoorden !
     
  2. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben allemaal wel een hdmi aansluiting, er zit geen kabel bij.

    Van de drive's weet ik het niet
     
  3. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ben je nu eigenlijk zeker dat je zo'n 65nm Cpu chip hebt of zo'n heel ander moederbord? is dit bij een van de versies nou zeker het geval?
     
  4. Miathan_nl

    Miathan_nl Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Niets is zeker in het leven, ook niet welke 360 mogelijk de 65nm cpu heeft... :)
    Of het nu echt de 65nm cpu is, is zelfs niet 100% zeker.
     
  5. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    dus eigenlijk is het helemaal niet zeker als je een 360 koopt of het 65nm cpu heeft, je koopt er gewoon op goed geluk een?
     
  6. Miathan_nl

    Miathan_nl Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar komt het een beetje op neer, al zie ik wel veel Arcade packs vanaf lot nr 0736 voorbij komen die mogelijk de 65nm aan boord hebben
     
  7. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat kun je eik niet zien van de buitenkant van een dichte doos, als je dat klepje oplicht kan er een dubbele code opzitten?
     
  8. Miathan_nl

    Miathan_nl Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik begrepen heb kan er op de doos weleens een andere stikker opzitten, die een ander lot nr vermeld dan op de console zelf staat.
    Er zit wel een kijkvenstertje in de doos waarmee je de stikker op de 360 zelf kunt zien.
    Echter volgens mij maakt het niet zoveel uit welke 360 je hebt met welke chips erin. Ik heb nu een falcon, echter het ding maakt nog steeds evenveel lawaai.
    Microsoft geeft een goede garantie op de 360, zolang het apparaat maar werkt. De spellen worden er niet minder/anders door!
     
  9. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de garantie zit ik nou net, mijn xbox is kapot en hij gaat nou naar duitsland. Maar ik ga dus een nieuwe halen en met mijn oude zie ik wel verder. Maar met die chip zouden de overhit problemen en de herrie tog verholpen zijn?

    Maar ik ga wel proberen om er zo een te halen, maar als ik het goed in dit forum heb begrepen heb ik de meeste kans als ik een xbox pro+ halo 3 en Niet die halo 3 xbox?
    Maar de xbox pro is ook een nieuwe dus eigenlijk zou hier ook de nieuwe chip in kunnen zitten?
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  10. RezzZ

    RezzZ Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    op dit moment nog wel ja. Er zijn falcons met manufaturedate 21-8-2007 maar er zijn ook zephyrs uit oktober. Teamnamen verschillen ook en ook daar is geen touw aan vast te knopen. Hou gewoon dit topic in de gaten. Daar komen elke dag een hoop nieuwe posts bij.
     
  11. RezzZ

    RezzZ Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste news:

    'at the bottom of the sitcker there are a set of numbers the last being wattage, i compared two lot 742's one with 175W and one with 230W. i chose 175W, went home and there it was a Falcon.'

    op de sticker op de doos kan tegenwoordig het wattage vermeld staan. Eindigt de code op 175W dan is er een grote kans op een Falcon (aldus de bron)

    Ik ga maar eens naar de MediaMarkt in Den Haag om te kijken of ik het kan vinden.

    edit: de eerste Elite Falcon kijkt ook een feit te zijn nu...
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Samenvatting artikel van anandtech.com:

    Wat een verschil!
     
  13. RezzZ

    RezzZ Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    MM Den Haag update:
    er staan arcade pakketjes waar 175W opstaat, er staan er ook nog met 203W dus er lijkt me wel een verschil.

    Helaas geen elite of pro's/premium's met 175W, anders had ik er een gekocht.
     
  14. skurftkip

    skurftkip Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen week een 360 pro gehaald bij de mediamarkt te Deventer. Vestiging is onlangs geopend en ze hadden dan ook ongeveer de helft van de xboxen na 24/8/2007 met lotn 73505. Zoals voorheen al vermeld werd maakt het ding redelijk veel lawaai, maar wordt totaal niet warm dus. Helaas wel een hitachi dvd drive..wat wel enigzins maf is. Maar aangezien het ding totaal niet warm wordt gok ik toch op een falcon.

    Waar lezen jullie het wattage af op de sticker?
     
  15. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Sticker staat op doos.

    Er wordt melding gedaan van:

    Team
    Lot no
    en helemaal onderaan 175W of 203W
     
  16. Ranger

    Ranger I bleed blue.

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gebeld met lokale FRS, die hadden een Pro met Halo3 maar alleen lotnr. 730 en 731 liggen en van een ander team. Oké, misschien is zo'n Falcon wel 'beter', maar prestaties merk je het niet en als ie ooit krom trekt door hitte dan vervangt MS 'm wel. Ik denk dat ik 'm ga halen vanavond, want bestellen met 35 euro korting bij Wehkamp is een beetje ... tja, het is toch Wehkamp weetjewel. 8)
     
  17. RezzZ

    RezzZ Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    vergeet niet dat de nieuwe falcon in full load minder verbruikt dan de zephyr in idle... lijkt me de moeite waard. Op xbox.com wordt het steeds meer bevestigd.

    175W powerbrick is gegarandeerd falcon!
     
  18. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    dit is natuurlijk niet helemaal waar. er zijn nog geen versies BEKEND die een 175w powerbrick hebben en geen falcon zijn. je moet falcifiseren. vraag maar aan Popper;)
     
  19. Ranger

    Ranger I bleed blue.

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm toch gehaald, zo überveel game ik ook weer niet qua tijd en ik ben allang blij zonder financieel verlies mijn slechte discdrive te hebben ingeruild voor een console met BenQ-drive! :)
     
  20. RezzZ

    RezzZ Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    het is zeker wel waar. De oude xbox360 trekt het niet met een 175 wat voeding. Dat staat vast. Als je dus een 175 wat voeding heb dan heb je gegarandeerd een falcon :thumbs:
     

Deel Deze Pagina