Hey mensen ik zoek mensen om mee online te gamen. Ben nog in begin nivo maar vorder snel . Dus als je zin hebt om in de avond uren beetje te oefenen voeg me dan toe . Ik kijk er naar uit . Mijn naam is cliff zero . Tot snel
Lockout terug zou idd geweldig zijn Maar dan moeten ze hem niet zo vergroten zoals ze dat met Zanzibar hebben gedaan.
Toen ik die maps voor gears kocht had ik er dus niks aan je had amper servers. Hoe werkt dat meestal bij halo??? kan je een game mode selecteren die alleen die nieuwe maps draait?? als dit weer slecht geregeld is kan ik het netzogoed niet kopen.
Ze kosten 800 Points. Zeker geld te weinig, had wel verwacht dat de eerste pack gratis zou zijn maar nee hoor. :{
Nee het gaat via dat matchmake systeem he, dus dan zul je de maps evenveel/op het begin iets meer tegenkomen dan de andere maps. Waarschijnlijk kan je dan geen eens meer Matchmaken zonder die maps.
Die kans is idd zeer groot, want op die manier zou bungie je namelijk dwingen die maps te kopen... Maar ik hoorde dat er 1 grote map in zat en 1 lege voor forge en dan nog 1 symetrische ofzo... Maar dan ook groot.. Dus niet echt waar iedereen om vroeg (kleine maps) weet iemand hier al meer over?
Ze wilden volgens mij er een aparte matchmaking list eerst voor gaan maken, en ze later dan wel bij team slayer enzo gaan voegen. Dan heb je dus niet zo dat je, als je de maps niet hebt gedownload, je helemaal geen team slayer kan spelen.
Idd, het enige extra is die walkway. De basis lijkt groter maar bestaat uit een gebied waar je niet in kan komen (ja kan wel maar is niet de bedoeling )
Ik ben nooit goed geweest haha, vandaag een custom gespeeld tegen Xorta, vVv Airwave (LeGeNdaRisCh?), vVv Kamach en echt hard geownd door deze mensen!!
O'rly? Opzich ging het gister wel goed, maar ik had ook opeens dat je gewoon 3/4 potjes achterelkaar verliest. Echt jammer, twee keer stonden we in Valhalla met 49/48 voor en verliezen we met 50/49