Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mazterroulz

    mazterroulz Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind dat ook een van de nadelen, dit had CoD3 wel.
    Ik vind wel dat ze er op z'n minst de optie erbij hadden moeten doen om bots toe te voegen, want als er vrienden zijn is het toch wel jammer dat je steeds moet afwisselen op Live.
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg, ben ik de enige die continu in het idioten team zit bij Sabotage, S&D en Hardcore? Ik eindig vrij vaak als MVP, maar dan krijg je al die gasten die onderaan staan in je team. Dan verlies je het potje, gaat de host weg, moet je een nieuwe room gaan opzoeken, 9 van de 10 keer een late join (die tellen niet mee als win bij de challenges), eindig ik bovenaan, krijg ik weer de matige spelers, verliezen we weer. En zo gaat dat dus bij mij de hele tijd door. Erg irritant.
     
  3. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen last van. Ik vind het alleen zwaar vervelend dat je geen servers op map kan zoeken.
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook, en de laatste tijd wordt ik ook gek van tegen clans spelen. Dan speel ik bijvoorbeeld een game waar het 6v6 is, en bij de tegenpartij zijn dan 4 mensen van dezelfde clan. En die werken meestal samen dus daar valt amper van te winnen.
     
  5. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf een party maken met 4 vrienden:D en dan ook samen werken.
    Ik ben vnv nog online.
     
  6. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    He guys ik heb jullie hulp nodig zit bij de missie one shot one kill (veteran) en kan nie weg komen teveellui om meheen om neer temaaien iemand nog ideeen???
    Oh ja nog 1 vraagje is het mogelijk om de rate of fire teveranderen ? lijkt me wel makkelijk vooral online de kills in de verte zijn makkelijker met one bullit.
    Alvast bedankt Budje
     
  7. eggbird

    eggbird Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat op precies t zelfde punt vast (tenminste dat denk ik) je rappelt naar beneden en dan op dat kruispunt met al die kapotte autos? iig op dat punt ben ik gewoon op een gegeven moment er rechts langs heen gerend met een hoop mazzel... blijven wachten en schieten schiet niet op want dat verlies je... rate of fire kun je niet veranderen
     
  8. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee , hij bedoelt het stuk met het reuzenrad en de botsauto's.
     
  9. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    c4 plaatsen ronde het reuzenrad dat als de tijd voorbij is dat je een weg vrij hebt .

    Claymore plaatsen op de auto's voorals ze naar je toe komen in het linkerhokje gaan liggen en beetje granaatjes terug gooien tot tijd voorbij is,Vervolgens C4 laten afgaan gast pakken heli in klaar is kees ;)
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    gewoon achter de botsautos bij die boom liggen.. niemand ziet je + de granaten die worden gegooid vallen zo op je kop dus je kan ze meteen teruggooien! makkie!
     
  11. Besman

    Besman Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Best toevallig zit ook nu precies op het hetzelfde punt vast, doe het nu voor de 8ste keer bedankt voor de tip ook, straks nog maar eens proberen:D
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    [​IMG]
    Deep and Hard:
    Complete the game on Hardened or Veteran difficulty 90GP

    Joepie :mad: veteran my ass!
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    dat plaatje doet me meer denken aan dat stukje van hans teeuwen met fistfucking...
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat level bij die reuzenrad:
    Je moet gewoon allemaal claymore bij dat rad en die auto's neerzetten.
    Dan ren je nog voordat de heli's hun mannetjes naar beneden dropten helemaal naar rechts achter. Er staat een soort gebouw in het midden. Aan de linker kant komen heel de tijd die mannetjes vanuit het zwembad.

    Je moet dus aan de rechterkan zijn, en dan loop je rechtdoor totdat je in een hoek komt. Daar ga je prone of crouch. Dan wacht je gewoon op de helicopter en er komen ongeveer 4 mannetjes om de hoek, die je zo afknalt.
    Als de heli eris ren je zo snel mogenlijk naar de chinook toe, en dan pik je die vent op en je rent meteen die chinook in.
    Bij mij werkte alleen dit.
    Dat in dat hokje liggen werkte niet want op 1 of andere manier ging ik gewoon dood door granaten die buiten het hokje lagen...

    Succes
     
  15. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die missie ook vandaag gehaalt ik lag gwn in dat hokje en de granaten ontplofte gwn buiten dat hokje en ik ging niet dood. Toen die helicopter kwam had k nog een paar mensen geknalt en direct naar de helicopter gerent. ( op hardened )
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ja op hardened kan het inderdaad wel wat jij zecht.
    Ik heb hem op veteraan gedaan en dan ging je helaas wel dood... 8)
     
  17. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk door dat stuk heen waar je 4min hebt om van die heuvel af te komen!Echt heb het serieus 100 keer geprobeerd en werd best gek.Maar eindelijk door.Was echt blij:).Ben nu bijna aan einde denkt.En ben het wel eens met shiznit.Want cod 3 is veel moeilijker.Werd je altijd geraakt.Dat drijfte me echt tot waanzin.heb een nog niet eens op veteran uitgespeeld.Wel heel ver.
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik ben gister begonnen met het spel, meteen op Veteran. Heb het beruchte tv-station al achter de rug, de tering 8) Het is dat de game zo'n kleine laadtijden kent, anders had het aardig frustrerend geweest. Ben nu bij Warpig.
     
  19. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    zit nu ook bij het reuzenrad, het stuk daarvoor was vet makkelijk.
     
  20. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat gedeelte bedoel waar al die computers staan, dan is dat echt super makkelijk heb dat gedeelte gehaald zonder een shot te lossen. ben de deur in gegaan gelijk naar rechts en helemaal rechtdoor gelopen, gelijk dat hokje in gegaan. eerste 2 keer kreeg ik steeds een granat op me hoofd maar daarna stond ik daar lekker veilig.

    Ben ff koffie gaan zetten toen ik terug kwam hoorde ik niks meer en kon zo de deur weer uitlopen (op veteran)\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina