HAHAHAHAHAHAHAHHA
Nemo echt! PRACHTIG! Ik wilde vrijwel hetzelfde zeggen, wat een prachtpost! Eerlijk is eerlijk, die linker is niet moeder's mooiste... Ookwel een lelijk gedrocht. Maargoed was het wel leuk in dordrecht darkraver? Hardcore ook niks voor mij, maar DHT- Virus reeks is wel eeerg stoer.
Goed gedaan qG, gefeliciteerd met de resultaten. Dat gebitcht over de resultaten is nergens voor nodig, want er doen gewoon goeie teams mee. Maar smartiez je hoeft ook niet gelijk met een reden te komen. Dat doen ze bij idols ook altijd als ze door de jury worde afgezeken (let er maar op!). Qg speelt inderdaad erg veel met elkaar, maargoed het spel is nog niet zo lang dus genoeg tijd om te perfectioneren. Franse team Eg was toch niet op XL? Van Reddemon, Disaster, Mack's, en die ander ben ik echt dikke fan. Wat vond k hun goed op h2:{.
Overigens spele wij ook niet vaak samen, maar presteren we altijd wel netjes als we same spelen. En die games die fearrr poste ware nog nietis met het team he (random nemo
).
_0/
EDIT: ik zie de waarschuwing nu pas he mod, kijk maar naar de tijden.. maar mijn post is nie flamed bedoeld
Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2007