[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Thread titel is: Klaagbaak voor modereer-actie's!
    Bedoeling is: Als je een klacht hebt over een mod, dan mag je die hier neerleggen.
    Jouw punt naar mij toe is: ????

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Mijn punt is dat ik dat dikgedrukte nooit heb beweerd en dat je dingen aanhaalt die totaal geen betrekking hebben op deze discussie.

Ik probeer zo goed mogelijk feedback te geven en het is aan de mods om te zien of ze hier ook echt iets aan doen of het gewoon lezen en links laten liggen.

Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben het met je eens. Heb vaak last met mijn verwoording en toch ben ik een Politicus :+ (... en ik heb hier bijna 20000 posts ;)) zolang het geen straat, Br33z3R taal, slang, etc is heb ik er niets op tegen

4. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    @ Cookie-X: Ik geef mijn mening over het hele gebeuren, dit was niet aan jou gericht.
    Ik zeg iets in het algemeen, beter iets te streng dan helemaal geen mods, dan zou het echt een zooitje worden.

5. BaRT BeST

BaRT BeST Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me, op veel fora die ik ken wordt er nog een hele hoop moeilijker gedaan. Ik vind dat de mods niet alles te hoeven verantwoorden, ook al heb je dit topic. En zoals eerder gezegd vind ik het hier zo streng niet, hangt hier altijd een relaxte sfeer voor zover dat kan op een forum (naar mijn mening). Laat de mods gewoon hun werk doen, dat zij overigens vrijwillig doen (geen aanval op jou Demon, gewoon in het algemeen ;) ).

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spelling vind ik persoonlijk niet echt belangrijk. Zoals Cookie al aangaf mag je niet in een SMS/MSN taaltje gaan slowchatten natuurlijk, maar constant hameren op dat gebruik van komma's en hoofdletters is overdreven. Ze verbeteren de leesbaarheid maar een klein beetje...

Veel belangrijker zijn de vaak inhoudsloze posts in de threads van 'gehypte' games als Assassin's Creed, Mass Effect e.d. of threads waar heel snel word gepost.

Dat irriteert een heleboel mensen. Het ergste zijn de mensen die toevallig van de game gehoord hebben en dan direct naar de laatste pagina gaan om daar vervolgens een vraag te stellen dat al honderden keren werd gesteld en beantwoord in de laatste week. Vaak zijn dat mensen die niet zo veel op dit forum komen, dus je kan hun moeilijk bestraffen hiervoor.

Aangaande dat live gaming forum, dat is volledig normaal. Elkaar beledigen en stoer doen is eigen aan de rivaliteit tussen clans (zowel op 360 als op PC). In dat forumgedeelte heb je veel gasten die hier nauwelijks komen en dan eenmalig lomp reageren.

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het gaat niet om 1 puntje of komma hoor. Stel jouw post voor, maar dan zonder punten, komma's en hoofdletters. Daar gaat het ons om en spijtig genoeg zijn we dat steeds meer en meer.

8. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Leuk om te zien hoe die personen daar erover denken:

Hopelijk is Darkraver de enige die het als een spamhok ziet.

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas jongens: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=104888&page=6

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Lees de aankondiging nog is goed door, en kom pas echt klagen als je dit beleid ergens onterecht toegepast ziet worden. Dit is namelijk gewoon aanstellerij.
    Als je kritiek op het beleid hebt kom dan met concrete voorbeelden. Vind je dat er ergens te streng wordt opgetreden, post het dan hier.

12. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Iets beter lezen jongens, Orcrist heeft het hier niet alleen over punten of komma's maar ook het inhoudelijke gedeelte van posts.
    Wat soms erg laag ligt idd.

Oke, bij de Greenmile zijn sommige inhoudsloze posts wel begrijpelijk maar ook in hulpthreads of dergelijke word regelmatig geslow-chat.
    Ja ik ben ook schuldig.

Edit: Orcrist was me voor. :+

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @ COOKIE X, E-lite Victoria & C H i L; Natuurlijk is het niet erg als je een keer een puntje of een komma vergeet.. Maar hele posts zonder leestekens worden gewoon een onoverzichtelijke zooi rommel.

En sorry hoor, maar ik vind dat ik nog redelijk geduldig ben geweest. Ik wijs iemand ergens op en vervolgens krijg ik een smart-ass reactie terug.. Dan nog geef ik hem geen OW, maar zeg ik dat hij normaal moet posten en geef ik hem een laatste waarschuwing.

Daarna gaat hij in verschillende threads als een gek tekeer met debiele, offtopic flamereacties, maar de mods hebben het gedaan..

C'mon!

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, niet over COOKIE X. Ik delete die post niet, maar ik geef jou een permban. Je hebt niet voor niets een ban gehad op je andere account :{

15. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    OMG!

*Is bang voor zijn reputatie als slecht typende dyslect met peent skills...:+

Ik kan me voorstellen als je zo last van je dyslectisch hebt (ja dat heb ik opgezocht 8) dat het ongelofelijk kut is als je daarop wordt afgerekend. Niet te min moet je op een forum waar je alleen je mening kwijt kan in tekst toch je best doen. Ik ga niet zeggen dat je slecht Nederlands schrijft, maar dingen om je te helpen zijn er wel.

- FireFoxs heeft standaard een spellingscontrole ingebouwd, het helpt niet bij de grammatica van je zinnen maar wel een hoop bij teksten hoofdletters en punten.

Ik snap prima dat ze mods de kwaliteit van forum op peil willen houden, en daar ben ik het zeker mee eens, als ik zoveel moeite moet doen om fatsoenlijk nederlands te typen dan moet een normaal mensen het op ze minst proberen.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Even serieus: Ben jij dyslectisch?

Het enige woord waar ik dat eventueel aan zou kunnen afleiden is aan het woord 'Firefoxs', maar dat zou net zo goed een typo oid kunnen zijn. Verder is alles wel gezegd dacht ik zo. Wel mooi dat er een thread is waar op een democratische/ongecensureerde manier mag gezeken worden over mod-acties :+

17. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er zitten wel heel wat meer fouten in hoor, maar waar het om gaat is niet de schrijffouten, maar dat de post goed leesbaar is.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zeg niet dat er niet meer in zitten, ik geef alleen aan welk fout woord ik het evt zou kunnen afleiden ;)

Verder heb je uiteraard gelijk en is de f7 functie/firefox functie voor veel mensen een mooie oplossing.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vind het wel netjes hier. Heb nooit echt gehad van oh wat zijn ze hier streng of zo iets. Ik vind het leuk hier, het spreekt me aan. Ik probeer zelf altijd zo goed mogelijk te typen en heb nooit echt iets van 'OMG! Wat zegt deze gast nou weer ofzo iets'. Punten en komma's vind ik niet erg als ze niet gebruikt worden, ik kom er toch wel achter wat die gene gepost heeft, als het maar geen MSN Taal word gebruikt vind ik het prima :thumbs:

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Helaas hebben we hier op mijn werk alleen IE :mad:

Deel Deze Pagina