Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Het "systeem" bij Xbox Support center is vaak down dan, meer niet dan wel zowat... 4 van de 7 (eerste) telefoontjes naar de support daar krijg ik te horen dat ze niet bij de gegevens kunnen en dat ik morgen maar weer ff trug moet bellen.

    Wel zeer aardige en behulpzame gasten daar altijd trouwens, beetje jammer dat de rest zo zuigt.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Voor zover ik weet alleen RoD.
     
  3. MoonWalker NL

    MoonWalker NL Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    jah die klantenservice doen ze expres zo goed want ze proberen het nog enigsinds goed te maken want iedereen weet wel hoe slecht die service is
     
  4. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... Begrijpelijk... Alhoewel, hij is er bijtijds bij. Heb verhalen gelezen van jongens die er 'slechts' 4 (:confused:) hebben versleten, hehe. Wis niet wat ik las, te zot voor woorden gewoon...

    Het is dat ik de 360 alleen al heb gekocht voor Gears Of War en helemaal GOW-junk ben geworden, anders zouden er dankzij de kinderziektes, constructiefouten, overhitting, etc etc hele andere dingen zijn gebeurd.

    Mijn naam is Haas en blijf eigenwijs stug volhouden en hoop op 'betere tijden' voor de 360.

    Greetz and good luck to you all who suffer the same as I (lees 'we') do
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 360 is nu een week weg.Laat ms iets weten als ze hem terugsturen ?
     
  6. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, je moet ze zelf bellen voor de status. Als die terug is gestuurd, dan krijg je een nieuw nummer voor de ups site voor de terugreis.
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt.Dan ga ik is bellen als mijn 360 15dagen weg is
     
  8. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn xdoos terug gehad met nieuw moederbord (1 dag geleden!)

    Ik heb dus bij het 1e keer opstarten (niet in games):

    - soms een E74 fout
    - soms een zwart beeld
    - soms gewoon een goede opstart

    De 2e keer nadat er een fout was opstarten geeft geen problemen :x

    Net xbox360 support maar weer eens gebeld en haarfijn uitgelegd dat ik niet van plan ben om deze iedere keer te blijven opsturen; zeker als het na retour al meteen niet werkt.

    Vreemd is dat werkelijk overal staat over die E74:

    E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable. If the cable is known to be working then there is a 90% chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip connected directly to the AV cable) in rare cases it is the GPU.

    Maar na overleg beweren ze dat het eventueel aan mn harde schijf kan liggen... *zucht* Ik verwees ook nog eens naar het feit dat iedereen over die E74 anders schrijft dan een harddisk fout. Nu moet ik de harde schijf eraf halen en nog eens een paar keer proberen; dan kijken of die melding nog komt... Anders... ja.. weer opsturen... pfff :mad:

    Ik ben al zo pissed dat ik gek ben om te overwegen een nieuwe te kopen met HDMI... dat heb ik ze al gezegd... ik heb werkelijk geen zin om dat ding tig keer te gaan opsturen. :x
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Daar waren ze vast van onder de indruk 'ik ben zo boos dat ik hem niet meer opstuur en een nieuwe koop!' :+
     
  10. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox heeft nu als status 'no pending repair' en ik heb het op 6 of 7 november opgestuurd.
    Ook is het serienummer ervan veranderd (ik had het op gestuurd voor een defecte dvd-drive)
     
  11. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    K, ik heb net gekeken bij service.xbox.com..hij is al 2 weken weg maar er staat : Status van de reparatie:Geen uitstaande reparatie

    Eh?
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  12. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ik zit nu al bijna 3 weken te wachten op labels. Drie keer ging er iets fout. Vandaag maar weer voor de 4e keer bellen om m'n xbox het huis uit te krijgen...
    Misschien kan ik hem nog beter zelf naar Duitsland brengen...
     
  13. ijskonijn

    ijskonijn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan 2 dingen betekenen volgens mij:
    1. Hij moet nog ingeboekt worden voor reparatie
    2. Hij is gerepareerd en gaat teruggestuurd worden

    aangezien jouw Xbox al 2 weken weg is denk ik dat het optie 2 zal zijn:)

    De mijne is 2 november gearriveerd bij het repair centre, afgelopen woensdag nog gebeld en die zei dat ik hem in de loop van deze week terug zal krijgen.

    Die gast aan de telefoon heeft natuurlijk ook maar gewoon die 15 werkdagen uitgeteld, dus als het goed is moet ie donderdag/vrijdag arriveren, ik ben benieuwd!
    Ze zijn inderdaad wel vriendelijk daar

    Mijne was trouwens teruggestuurd omdat ie krassen op de dvd's maakte.

    Wel balen, had assassin's creed gepreordered, deze ligt nu al bijna een week stof te happen :'-(

    Edit: M'n pa belde net, de Xbox is terug! :D (ben zelf op m'n werk nu)

    samenvatting:
    1 november verstuurd, 2 november aangekomen @ repair centre, 20 november weer terug, hij is dus ongeveer 12 werkdagen daar geweest ter reparatie van een kapotte dvd-drive

    Eindelijk heb ik eens geluk, normaal heb ik altijd pech met dit soort dingen (had de xbox net een maand) maar dit ging redelijk snel, binnen de aangegeven termijn :)
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  14. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Vet inderdaad:D Net ging de deurbel en UPS stond voor de deur :) Ik heb een gloednieuwe gekregen met productiedatum 30-08-2007 \o/

    Mijn xbox had trouwens ook problemen met de disk-drive..
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  15. ijskonijn

    ijskonijn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Een gloednieuwe?_O_
    Ik had ook problemen met de drive (krassen), hopelijk krijg ik ook een nieuwe:+

    Welke productiedatum had jouw xbox?
    De mijne is van 14 oktober 2006

    kan niet wachten tot ik thuis ben, eindelijk assassin's creed spelen (ik voorspel weinig nachtrust voor mij de komende dagen :D )
     
  16. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn oude was van 16-03-2006, was een refurb.
     
  17. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf had ze dus zondag rond half 5 aangevraagd en vanochtend om 11 uur had ik ze in m'n mail box...
     
  18. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem terug, en nog een nieuwe ook _O_ deze is van 9-25-2007 en de mijne was van ergens 2005 dacht ik :) dus een hele verbetering\o/
     
  19. ijskonijn

    ijskonijn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al een nieuwe? :eek:
    Ben echt benieuwd naar die van mij, nog een dik uurtje werken en dan naar huis racen:+
     
  20. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Net maar weer gebeld. Dit keer weer via gewone post proberen. Als het weer niet lukt moest ik vrijdag maar weer een keer bellen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina