Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik deed ook ziets, maar dan naar die deur rechtsvoorin (waar ze elke keer spawnen dus). Dwars door de midden rennen, naar die mannetjes links een flashbang gooien, naar die deur waar ik heen rende flashbang en een nade gegooid, daar nog een paar mannetjes neer maaien en bijkomen van het bijna dood zijn in het hoekie van die ruimte. Hierdoor spawnen ze bijna niet meer en is het heel even wachten voor die room gecleared is.

    Zoals jij het deed bleven ze bij mij granaten gooien. :+
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja inderdaad. Ik heb het ook op de manier van harryvos gedaan, maar ik moest op een gegeven moment wel pushen. Anders bleven ze komen en bleven ze maar granaten gooien.
     
  3. Mr_Grimm

    Mr_Grimm Plaspop

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal.
    heb m uitgespeeld op hardend uitgespeeld. arcade unlocked enzo. heb me console uit gedaan. en toen ik m de volgende keer waar aandeed was arcade enzo weer weg :confused: .kan m ook nie opslaan nadat je m uitspeeld ofzo. iemand hier hetzelfde probleem of een oplossing? :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  4. Macciez

    Macciez Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie sowieso nooit die arcade mode. Is er iets speciaals dat ik moet doen?
    Als ik hem heb uitgespeeld, krijg ik die credits. Dan start de vliegtuigmissie. en dan krijg ik die foto en kan ik terug naar het hoofdmenu. Nergens staat Arcade mode ofzo....
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    die heuvel was best ez. Gewoon rennen als een gek om benedne te komen wordtje geraakt, lekker gaan liggen en even wachten en weer rennen. Zonder gein ik had 2 minuut 10 over toen ik benden aan het water stond. Kon ik mooi op de heli wachten :) hehe.

    MAar idd veteran is vergeleken met COD3 en COD2 best triest eenvoudig! Alleen die miles high club op veteran is lastig! die moet ik nog. 10 keer geprobeerd nu en twee keer bijna bij de hostage! Kwestie van flashbangs door rennen en wat geluk! :thumbs:
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ga gewoon achter de busautootjes gebouwtje zitten , en schiet ze gewoon af als ze bij jou komen. Te simpel ze komen dan maar van 1 kant..:cool:
     
  7. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Das simpel ja maar dan moet je die kerel op je nek krijgen en naar de heli....... en dat is voor mij een probleem want dan kom je een hoop kereltjes tegen.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat is zo, het lukte mij in de 2de keer dat ik de helikopter was geland. Ik had daar best mazzel mee want ik was echt zwaar rood toen ik de helikopter in ging.
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Bij mij lukte het de derde keer (nadat de heli geland is), je hebt even de tijd om de ergste tegenstanders neer te schieten, daarna gewoon rennen en hopen dat je nog leeft als je binnen bent.
     
  10. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was meteen de 1e keer in de heli gekomen alleen was ik de gewonde man vergeten :confused:

    En gisteren 1.5 uur weer geprobeerd maar lukte steeds niet. En daarna snel de xbox maar uitgezet en eens op youtube gekeken. Vanavond gaan we er weer voor :)
     
  11. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Woowww op welke niveau speel jij het ...
     
  12. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    veteraan is egt focking moeilijk:cool:
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is zéér overdreven. Het is niet makkelijk, maar ga maar 's COD2 en COD3 spelen op Veteran. Dát was pas moeilijk!
     
  14. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb cod 3 gedaan op veteraan en ik vind deze eigenlijk moeilijker:9
     
  15. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar (tenminste wat ik van CoD3 nog weet) alle tegenstanders schoten alléén maar op jouw, de hele tijd de volle laag. Dat was erg onrealistisch!!
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is nu nog zo.
     
  17. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens bedankt voor alle reacties ga het zo weer proberen .
    Dit is 1 van de weinige games waar ik nog steeds veel plezier in heb ook al ben ik een loopende schietschijf hij is best lastig op veteran ,maar daar integen kan je altijd ff lekker afkolen online
    Top game hoop dat er meer van dit soort toppers komen
    tnx again guys i wont forget it
     
  18. d3lt4nuts

    d3lt4nuts Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb inmiddels m'n nieuwe 360 en ......probleem opgelost. Voor zover ik kan beoordelen was t een hardware fout...

    Anyway ik ben weer helemaal happy :thumbs: Hoop dat je hier wat aan hebt gehad!
     
  19. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu weer op een moeilijk stuk,
    in het level: No Fighting in the war room.

    Als ik het 1e stukje voorbij ben, en dan die trap af,
    er blijven maar enemies komen...
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Kan iemand mij vertellen hoe ik die "cheat mode" unlock?
    Heb de game al 1x uitgespeeld op Hardened difficulty,maar kan het nergens in de menuutjes tussen vinden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina