[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kan je wel dingen downloaden? Want dan is er zoiets als Firefox portable. Die installeert namelijk niks, maar draait perfect. Ook vanaf een usb-stick

http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable

2. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als het nog even zo door gaat open ik binnenkort:

[Centraal] Thumbsup voor modereer-actie's!

Man man man wat een gemiep :p Misschien moeten sommige users eens denken waarom ze een waarschuwing krijgen of OW. Als ik het zo lees heeft het meerendeel het aan zichzelf te danken dat ze dat ding krijgen. Ik heb totaal geen last van de modjes en vind het prima lui die prima werk verrichten.

/me zegt thumbsup mods :)

Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope kan ook niet ... ben slechts een simpele Technische Projectleider .. IT Operations .. door mijn eigen beleid mag ik niets downloaden ... |:-

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    downlaod het thuis, zet op mermory stick, klaar ^^

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wow dat slaat echt alles hoor. Ik kom eigenlijk nooit in het clan gedeelte maar heb wel gemerkt dat er de laatste tijd in steeds meer threads wordt geflamed en om die reden snap ik de aankondiging ook wel.

Ik neem aan dat er boven deze post een post verwijdert is? Want snap er nie echt veel van :eek:

De aankondiging is nu ook wat duidelijker en het soort posts wat owner aan gaf is echt net iets te veel van het goede =(

6. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Zo dyslectisch als een deur, en dat is een verdomt grote deur :+, ik kan me nog een mooie peent van goiz herinnerend,

:+

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ^Als we toch met paints bezig zijn. Dit 'geblaat' van de laatste pagina's liet mij dan weer aan deze denken:+ :

8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zie mijn naam!

Was ik toen nog mod? :+

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Bewijs? Kennelijk denkt deze jongen dan zijn kutpostgedrag af te schuiven op zijn dyslectie. Maar is dat ook zo dan? (misschien staat het er al, maar ik heb geen zin om zoveel te lezen) Maar val die jongen dan weer niet met zijn allen aan, krijg je alleen maar meer troep. Jij bent ook oud en wijs zat om dat zelf af te kunnen handelen denk ik? En als mensen dan ook nog eens gaan beweren dat die jongen misschien helemaal geen dyslectie heeft... Je krijgt zo alleen nog maar meer geflame, die hap kun je beter verwijderen, want die jongen kan zich zo nog meer aangevallen voelen, maar dan echt om zijn dyslectie. En het feit wat jij daar nu als laatst zegt is dat normaal gesproken al een OW waard of niet? Dan ga je tegen je principes in.

10. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Goed gezegd!

Maar ik vind de punten en koma's wel belangrijk anders krijg je bij een lang verhaal zoiets:

en toen ging ik voetballen en daarna grasmaaien wat ik moest doen van mijn vader en daardoor had ik geen tijd om op tijd te komen voor de gears of war pot en ik wist niet dat ik het gras nog moest maaien en als ik dat niet zou doen zou ik een week lang niet mogen gamen en dan zou ik ook niet meer mogen gamen

En als je zo een verhaal moet lezen zo lang als deze post hierboven dan wordt je toch helemaal gek!

Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De meeste die zo'n post neerplaatsen zetten er dan niet eens een "en" tussen :eek:.

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goiz wist niet dat hij dyslectisch was, en toen hij het door had postte hij iets genuanceerder dan eerst, maar om nu te zeggen dat hij disrespectvol optrad tegen die gast? helemaal niet, het was net omgekeerd. En volgens mij heeft niemand anders hem beledegd dus ik zou eerst de volledige discussie lezen als ik jou was

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ten eerste ben ik jou geen bewijs verschuldigd 8) Ten tweede staat dat al in deze thread, maar vooral in een van de clanthreads waar hij bezig was.

Daarnaast - na voor de 345e gevraagd te hebben om ontopic te posten - heb ik hem gewezen op deze thread. Daar gaat hij klagen, waar ik dan antwoord op probeer te geven. Dan gaat hij schelden en daarna pas reageren er ook andere mensen.

Als het er misschien al staat en je geen zin hebt om het allemaal te lezen, zoals je zelf zegt, bespaar je dan ook de moeite om hier te posten. Je had het namelijk allemaal zelf duidelijk terug kunnen vinden in plaats van dingen te gaan roepen die nergens over gaan. |:-

Indeedo.

14. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had in het verkoop forum mijn nintendo wii met wiifrii chip aangeboden met een origineel spel en dit mag blijkbaar niet.

vind het een beetje domme regel dat je geen gemod spul mag aanbieden. Op gamer.nl hebben ze een in mijn ogen betere regel, daar mag je een gemodde console bijvoorbeeld wel aanbieden maar niet een gemodden console met 10 gekopierde games.

Modden is bij nederlandse wet niet verboden ofzo dus beetje jammer dat jullie het hier niet toestaan, terwijl er geen games bij aangeboden worden die niet origineel zijn.

Ik zou dus willen vragen of jullie deze regel kunnen heroverwegen. Als het een xbox1 zou betreffen zou het al helemaal absurd zijn want wie wil er nou geen xbmc hebben voor z'n films.

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Sorry, maar ben je hier nu serieus? 8)

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik vind de maximum snelheid op de snelwegen absurd laag. Ik vind dat ik gemakkelijk 180 km/u kan rijden, dus dat moet gewoon kunnen. Ik zou dus aan de regering willen vragen of ze deze regel kunnen heroverwegen. Als het een Ferrari zou betreffen zou het helemaal absurd zijn want die gaat met gemak 220.

Beetje vergezochte analogie misschien, maar je vraagt in principe het zelfde. Of het nou wettelijk verboden is of niet, op xbw mag daar al sinds jaar en dag niet over worden gesproken, laat staan dat je dergelijke spullen mag aanbieden. De redenen daarvoor kun je allemaal terugvinden in de [faq]FAQ[/faq]. Dus de kans dat die regel wordt heroverwogen lijkt me niet heel groot ;)

17. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Don't. Mess. With. Nanne.

8)

18. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben heel erg serieus. Waarom kan het wel bij de grootste game website van Nederland(gamer.nl) en niet bij xboxworld. (verder vind ik xboxworld echt een heerlijke site, daar heb ik geen commentaar op)

De regel klopt gewoon niet en is overbodig. Want het is niet bij wet verboden je eigen apparatuur te modificeren. Het verkopen van gekopierde games wel. Maar dat staat volledig los van wat ik aanbied. En de koper mag volgens de wet kopietjes van zijn eigendommen maken en zou instaat moeten zijn om deze op zijn eigendom af te kunnen spelen.

Maar even praktisch gezien. Ik denk dat bijna elke xbox1 wel omgebouwd is, stel je wil die verkopen, dan kan dat niet? Dat is toch raar, wie gebruikt zn xbox1 nou niet als media center...

Mag ik mn wii wel verkopen als ik er niet bij vermeld dat er een chip in zit dan?? Of moet ik hem eerst er uithalen voordat ik hem hier mag verkopen..?

Maar even serieus ik hoop dat jullie dit intern bespreken. Ik laat hierbij zien hoe het wel kan, wat mag en welke problemen het huidige beleid opleveren. Een gezonde discussie hierover kan nooit kwaad...

Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Of het bij de wet wel of niet verboden is, is een bijzaak.
    Het bestuur van deze website/dit forum wil zich in geen enkele manier verbinden met het ombouwen van console's.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Omdat XBW en Gamer.nl niet dezelfde site zijn, een verschillende crew hebben en zij andere regels bedacht hebben voor hun forum? Misschien? :confused:

Ten eerste, hoe kan een regel nou niet kloppen? Als iemand een regel bedenkt die nagestreeft moet worden dan is dat toch heel normaal. Verder ben je hier ook geheel vrijwillig op dit forum. Mag je hier geen gemodde Xbox verkopen maar elders wel, wat doe je dan hier?

Dan denk je dat mooi fout. Die van mij is niet omgebouwd en dat wil ik ook niet.

Als jij je Wii verkoopt zonder te vermelden dat er een chip in zit ben je een oplichter. Ook zullen mensen die een normale Wii verwachten en een gemodde thuis krijgen dat ook niet erg waarderen.

Ik vraag me af waar je zo'n drukte over maakt? 'Intern bespreken' bla bla. Er word hier al over gesproken en tot nu toe zijn weingen 't met je eens. Denk niet dat dit 'intern' opeens veranderd.

Deel Deze Pagina