Ja ik ben heel erg serieus. Waarom kan het wel bij de grootste game website van Nederland(gamer.nl) en niet bij xboxworld. (verder vind ik xboxworld echt een heerlijke site, daar heb ik geen commentaar op)
De regel klopt gewoon niet en is overbodig. Want het is niet bij wet verboden je eigen apparatuur te modificeren. Het verkopen van gekopierde games wel. Maar dat staat volledig los van wat ik aanbied. En de koper mag volgens de wet kopietjes van zijn eigendommen maken en zou instaat moeten zijn om deze op zijn eigendom af te kunnen spelen.
Maar even praktisch gezien. Ik denk dat bijna elke xbox1 wel omgebouwd is, stel je wil die verkopen, dan kan dat niet? Dat is toch raar, wie gebruikt zn xbox1 nou niet als media center...
Mag ik mn wii wel verkopen als ik er niet bij vermeld dat er een chip in zit dan?? Of moet ik hem eerst er uithalen voordat ik hem hier mag verkopen..?
Maar even serieus ik hoop dat jullie dit intern bespreken. Ik laat hierbij zien hoe het wel kan, wat mag en welke problemen het huidige beleid opleveren. Een gezonde discussie hierover kan nooit kwaad...
Laatst bewerkt: 21 nov 2007