heb ik ook wel eens last van alleen dan druk ik op de mooie reset knop van me router en is het weer goed.
Hebben jullie nou een Cod4 team? Die RBTvn nog wa nog wat is best goed heb vandaag met hem gespeeld. Maar als jullie nog members zoeken weet nog een paar goeie mensen.
Ja die knop ken ik, meestal helpt die. Nu ook maar niet voor 360. add: xHLHx R2theAndy of stuur mij een PM
Je weet mij ckr, lief van je : Btw dan moeten ze wel pro zijn net zoals Robert van der OutBR en DarkSkilZ.
Haha DarkSkilz zit niet in het CoD team he Maar alsnog is hij natuurlijk pro'er dan Andy Maare tjeerd moet echt die picture uploaden van mijn monsterscore SHIPMENT HQ FTW PLZ GIMME WATER CUZ IM ONNN FIRE.
Ok hier is hij dan hulde voor robert en als je hier een flamewars over wil starten doe je dat maar op xboxlive uitpraten!!! Klik op het plaatje en dan kun je het goed zien.
erg lekker 160-29 is mijn record op die map. Ik denk zo'n 20 kills van rondvliegende random nades + martyrdom maar OK niks aan te doen.
Het grote Call of Duty 4: Modern Warfare online topic! ik weet dat xHLHx veel private match spelen en ik vindt het altijd wel gezelig z'n NL private match dus darom eigenlijk en Pine ik vindt nuclairPinda eigenlijk wel vetter
Heej Dark heb je al contact opgenomen met die mensen die ik je zei? Die gozers zijn wel pro. En waarom speel jij geen Call of Duty 4?