Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je bedoelt met de hidden blade ? of je shortblade want met hidden blade is echt gaaf :D
     
  2. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je als het spel hebt uitgespeeld nog terug naar andere memory blocks?
    Ik wil dit graag weten voor die achievement waarin je dna balk vol moet zijn als je targets killed anders kan ik weer 40 citizens redden.. of dat je als je een nieuw spel start dat dan je balk ook vol is.

    Groeten, Jordi
    __________________
    I always tell the truth. Even when I lie.
     
  3. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Je kan als je het hebt uitgespeeld terug de Animus in.
     
  4. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het mogelijk om die full DNA achievement te behalen als je tijdens de laatste kill

    dat je de Assassin Leider moet afmaken, als je daar een full DNA bar hebt, en je vermoord dan die opgeroepen 'geesten' van alle targets krijg je hem volgens mij ook...althans zo heb ik hem gekregen.
     
  5. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik had dat ook, meteen de 2de assassination de achievement "Blade in the crowd". Volgensmij King Richard was appels aan het kopen, ik loop er rustig naartoe, en tssjiinggg. Dan rustig weglopen en over de daken vluchten.:thumbs:
     
  6. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kreeg deze achievement (complete sync) ook op een vage manier. Ik startte de game op en ik wou memory block 7 opnieuw spelen, krijg ik tijdens het laden opeens die achievement. Vaag...
     
  7. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. ik zit nu in Jerusalem en heb alle view points bezocht, maar ik mis nog 3 side missies die niet op de kaart staan aangegeven. Hoe moet ik weten waar die side missions te vinden zijn?
    Het klopt toch dat als je alle view points bezoekt dat je dan ook alle locaties van de side missions te zien krijgt?
    als het goed is moet ik dus nog een interogation missie doen en een pick ocket, maar om nou heel die stad te doorlopen is wel te veel van het goede.
     
  8. TheoxeNL

    TheoxeNL Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    dit ergert me nu wel een beetje, in memory block 5 volgens mij, moet je in de haven van acre wezen. maar er lopen daar veel guards die je aanvallen een veel dronkelappen, dus ik val de hele tijd in het water :confused:
     
  9. TheoxeNL

    TheoxeNL Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    @wingsofgold, heb je het spel al uitgespeeld of niet, want je moet later weer in de steden terug komen en dan zijn er weer nieuwe side-missions.

    1 ding weet ik niet, dat is of dat de vlaggen vinden, daar ook bij hoort
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Het enige wat ik kan bedenken is dat je niet in het goede memory block zit, je kunt namelijk alleen de investigation missie's doen van de kill die in het memory block zit waarmee je bezig bent.

    Da's juist een uitdaging, ontwijken, killen of langsrushen :D
     
  11. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh volgens mij komt het omdat ik de locatie van de persoon die ik moet vermoorden al op de kaart zie. Dus je moet eerst alle side missies doen en dan pas naar de assasin's bureau.
     
  12. TheoxeNL

    TheoxeNL Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ja eigenlijk ergert het me niet, vond het gewoon leuk om het te melden :p
     
  13. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké bedankt
     
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat met die glitches niet. Als je nou zon glitch krijgt dan ben ik al bezig met op een knoppie te drukken:confused:
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt ZWAAR verneukt dat ik voor die Lucy achievement New Game zou moeten doen..
    Aangezien ik de eerste 2 gesprekken gemist heb.. bah!

    Als ik dat dan zou doen, zou ik voor altijd AL mn vorige game resultaten kwijt zijn! Dus echt.. ALLES.
    Ook niet dat ik m later weer terug kan laden ofzo! Fok dat egt..
    Ik bedoel, alsik die game 100% heb wil ik die savegame ervan nog wel bewaren.. Als ik later hem eens aan iemand wil laten zien wil ik niet ergens aan het begin zitten, maar ooke cht nog steeds alle viewpoints gedaan hebben/alle kills gemaakt hebben/alle skills hebben..

    Zou dit opgelost zijn door het volgende:
    Ik ga naar iemand anders. Hier recover ik mn gamertag. Dan speel ik bij ass gewoon de eerste 2 memblock's... Heeft hij dan al onthouden dat ik de volgende allemaal al gedaan heb ? Vast niet of wel...
    En als je je gamertag recoverd, recover je ook gelijk je savegames of niet?
    Echt zwaar verneukt. Dan zou ik m dus opnieuw helemaal moeten uitspelen, wil ik die achievement nog krijgen.. En dan waarschijnlijk gerusht dus zonder alle investigations enzo.
    Echt jammer dat!
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Waarom maak je je druk om een achievement?
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik achievemnt hoer ben en gewoon die 1000/1000 wil hebben.
    Punt.
     
  18. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bij arche bij die kerk zegmaar, en ik zie zo'n vuist knipperen om me radar dus ik ga daar naar toe zie ik 1 man met witte kleren een verhaal te vertellen en 2 soldaten er naast maar wat moet ik nu dan doen eigenlijk ?
     
  19. dombo5

    dombo5 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    de man targeten en wachten todat ie in een minder drukke plek is, daarna gwoon vuist selecteren en hem slaan todat hij info geeft ;)
     
  20. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat je je savegames dan ook recovert. Die staan namelijk op je harde schijf, niet ergens op XBL.

    Je plan zou dus nog wel eens kunnen werken. Tevens ook als je gewoon een andere harde schijf in je Xbox zet (leen er eentje van je vriend?).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina