Van de week een message gestuurd naar gamertag SuitYouSir, hij speelde al Scene it. Hem gevraagd of er ook nl subs aanwezig waren bij de game. Hij speelde de UK PAL version. Zijn reactie. Dus geen nl subs, ook al haal je hem hier in de NL winkels. Jammer maar helaas, here i come play.com
Hoewel ik er zelf niet zoveel om geef, een beetje filmliefhebber kan ook wel goed engels, is het wel jammer aangezien het namelijk wel de doelgroep beperkt. Maar wel begrijpelijk Nederlands is een kleine markt, zeker als het om dit soort spellen gaat.
Dat er niet eens nl subs bij zitten vind ik wel een beetje bedroevend.. Bij BUZZ! op de PS2 was het zelfs nederlands gesproken en die presentator (buzz) maakte dus ook heel veel leuke grapjes, dat maakte de game al een heel stuk leuker.
o, oke omdat ik iedereen hoor dat die vrij goedkoop wordt Niet dat ik dit spel ga kopen bespaar het geld liever voor Assasins Creed ofzo
Nou het is vrij goedkoop in verhouding omdat je er gewoon voor de prijs 4 extra controller bij krijgt en je betaald de prijs voor 1 game.
Ja, dat is waar maarja je kan die controller toch alleen voor Scene it gebruiken en het is wat minder ingewikkeld dan bv. de controller van Guitar Hero dus is het eigenlijk best logisch dat het in verhouding zo goedkoop is. Want denk ook niet dat de ontwikkelkosten erg hoog waren.
Lijkt me een leuk spel, alleen is het nederlands gesproken? Zo nee, is het een beetje gemakkelijk voor een 12 jarig zusje om alle vragen te volgen?
Deze game kan volgens mij alleen maar een succes worden als er regelmatig nieuwe vragen gedownload kunnen worden. Uiteraard zullen we daar wel voor moeten betalen, maar van de demo was ik niet zo onder de indruk. Ik heb het wel even gehad met spellen en afwijkende controllers. Eerst GH3 maar eens tot een goed einde brengen.
Ik heb Buzz voor de PS2 en dat is hetzelfde idee. Het spel spelen we niet zo eens heel vaak maar je ziet toch geregeld dezelfde vragen voorbij komen.
Heb Scene It vandaag binnen gekregen. Voor filmliefhebbers is het leuk. Voor kinderen van 12 zeker niet. Engels is misschien niet het probleem, de moeilijkheid van de vragen denk ik wel.
waarom is de NL release eigenlijk 4 maanden naar achteren gepushed Dan hoop ik dat ze op zijn minst de moeite nemen om hem te vertalen in die tijd
Hoe zit het met de vragen. Is dat een beetje gelijkmatig verdeeld over de decennia of richt het spel zich meer op de recente films? Ik houd zelf van oude films en ik had begrepen dat de quiz vragen heeft over 1950 tot nu. Nog te laat naar mijn mening, ze hadden van mij best vanaf 1930 mogen beginnen. Dus ik vraag me dus af of de oude films er ook een beetje goed vanaf komen. Dus veel vragen en filmfragmenten. Ik heb niet zoveel interesse in het spel als de balans teveel doorslaat naar de hedendaagse films. Dus dan bedoel ik de films van de laatste 10 jaar