1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Whehe, Council down :p Viel inderdaad allemaal wel mee, makkelijker dan ik had gedacht. Gaat wel lekker zo, ook nog ff Illidan geprobeerd...P2 ;) (OT geen FR mee, schiet niet echt op) Gaat wel neer deze raidweek!
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vraag maar eens aan een weapon trainer die je geen Maces kan leren wat ie er van vind.

    :lol:

    (iets als ''Maces are not rogue like, you can't kill silent with one of those big boys, and after the kill the clean-up takes ages'')
     
  3. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    meeste rogues spelen of mace als ze hemo build willen of ze gaan voor daggers voor mutalate, dat is maar voor 1 ding, stun. Via mace spec heb je 5% kans op een stun van 3ish seconde op elke slag, en mutalate spec geeft je gewoon super snel combo punten voor kidney shot.

    Door resilience pakken de meeste rogue liever niet de fist weapons omdat je door fist weapon spec +5% crit erbij krijgt, maar door resilience heb je er niet veel aan. Net zoals bij een warrior die axes gaan gebruiken voor pvp, de meeste warrior hebben toch liever een mace door de stun.

    Als je pve en pvp wilt doen zou ik je aanraden voor swords, krijg je kans op een 2e hit voor elke slag dat je uitdeelt, dat is ook 5%.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Allemaal theorycraft, maar feit is dat nog geen 20% van mijn tegenstanders in BGs met veel Resilience rond lopen.

    In High-end Arena moet je niet met een Dagger build aankomen nee, maar ik heb helemaal geen behoefte aan Arena, alleen voor de gratis punten met 10 potjes per week.

    Dus nee, ik blijf voor altijd met Daggers spelen, een Rogue hoort naar mijn mening gewoon met die dingen te spelen, en niet met iets anders.

    Cloak & Daggers enzo. ;)
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zul'Aman is vet. :thumbs: Sfeervol, niet te veel gezeik met trash en ziet er goed uit.
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Inderdaad :D Gisteren eerst boss down. Hadden die Agi/stamina belt (blabla's money belt ofzo)

    Jammerlijk komt S3 pas een weer later.
     
  7. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Yep, gister Zul'jin gekilled (timed t/m 3e boss). Niet echt moeilijk allemaal, weinig trash (erg chill), niet al the moeilijke bosses (vind Hex Lord en Zul'jin makkelijker dan 3e, 4e boss eerlijk gezegd). Nu nog ff Zul'jin op tijd killen...8)
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ben er juist blij mee, kan ik mooi nog even door grinden voor genoeg honor om van mijn lelijke shoulders af te komen.
     
  9. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu guildless :mad: Dus nog geen Zul Aman...
     
  10. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    bah bij ons was de 1e boss bugged, hij deed niks :+

    toen nog 2x 2e boss geprobeert maar het was al laat :mad:
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wij hadden ook nog een paar bugs.

    De swipe van de bear god was bugged. Ik stond zowat op de off-tank en toch nam ik alle damage op.
    En op de weg naar de Eagle god waren die vogels bugged. Uiteindelijk daar wel aangekomen, maar door een of andere add-on begon mijn character constant rondjes te draaien tijdens het tanken. 29% Whipe helaas.
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat is ook wel weer zo. Maar ik héb al dik genoeg aankomende woensdag :9

    AV is trouwens wel weer leuk geworden! Geen gekut meer met die bosses in FW naar buiten pullen _O_

    Levelen gaat ook als een trein. Gisteren 3 levels gedaan in een kleine 2,5 uur 8) Lukt me anders nooit!
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  13. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het juist kut nu met die nieuwe regels in AV.

    nouu.. alleen maar omdat er nog teveel mensen zijn die niet weten hoe het nu in z'n werk gaat. Dus dat is wel jammer.
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Inderdaad, je hebt altijd wel mensen die tevergeefs alles proberen te pullen :+

    K'snap alleen het idee van die Reinforcements niet helemaal :confused:
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Welke veranderingen ?

    Gewoon nog steeds rushen met die handel, heerlijk.
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    AV is veranderd, tis nu towers > *
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Weet ik, maar ik speel exact hetzelfde als pre-2.3 ;)

    Als Rogue ga ik meestal gelijk naar de Dun Balar bunkers, beide cap ik in mijn eentje, hopende dat de rest van de Horde dan al de Stormpike GY heeft gecapped.

    Daarna rushen naar Vanndar, en hopelijk een win in <15 minuten.
     
  18. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies van die reinforcements weet k ook geen drol van..

    we stonden eerst voor 180 - 37 ofzo..
    toen in in 1 klap verloren met 0 - 35
     
  19. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij zit het als volgt.
    Als er iemand dood gaat gaat er 1 reinforcement af.
    Als de vijandelijke partij een tower vernietigd gaan er 100 reinforcements af.
    Als je Drek/Vandarr killed gaat er flink wat af (200? not sure)
    Drek/Vandarr zijn nu gelinked met de warmasters, dus je moet alle towers (of in iedergeval het overgrote deel) van de vijandelijke partij vernietigen voordat je hem aan kan.

    Met het veroveren van een mine krijg je elke 45sec 1 reinforcement, als je ze dus allebei hebt krijg je elke 45sec 2 reinforcements erbij.

    Tactic;
    Laat een rogue de mines cappen (klusje van niks voor een rogue)
    Cap towers - verdedig ze tot ze vernietigd zijn
    Zorg dat de defense je eigen torens blijft terug cappen
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Drek/Van kill is afaik nog steeds insta-win, maar dat is opzich een stuk moeilijker/langer geworden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina