Need for Speed: Pro Street

Discussie in 'Algemeen' gestart door Banzaiaap, 21 mei 2007.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Damn... da's best lame. Of niet? :x

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    dat was ook in carbon zo, echt vaag

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vind het zelf wel lame. Maar ja, mensen moeten zelf weten of ze het kopen of niet, wat ik wel weet is dat EA hier cash meemaakt. :{

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat vind ik ook,maarja wie zijn wij weer he :)

5. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    maar waarom is die content er al je kan die game nog geen eens kopen dat duurt nog een week :confused:

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Weer een review gezien maar mijn hoop op deze nfs is een beetje teniet gedaan.

Er zijn enkele minpunten,als eerst de Circuits zijn nogal wat matig en ongeinspireert,en de gehele setting gaat niet zo diep als belooft werd omdat de cpu racers eigenlijk niet op je reageren.

Wat ook teleurstellend is is dat het Crashen meer een gimmick is geworden om een mooie replay ervan te krijgen,maar deze beperkt zich alleen met Crashes je kunt niet de hele Races in Replay bekijken.

Ja het gaat knetterhard dat wel maar de uitdagingen zijn niet veel anders dan menig andere nfs en ondanks dat deze uitgebreid denk ik dat veel Gamers toch meer gaan voor de Free Roam en deze een teleurstelling zullen vinden.

7. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar las je die info dat ze wat gaan doen met de oude nfs serie?
    Ik zit te wachten op nfs hotpursuit als arcade game op xbl met achievements, dat zou een tof idee zijn!

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Er is een grote groep fans van de oude serie die heel graag de oude stijl terugwillen,en dit was al bekend uit diverse interviews uit buitenlandse magz en Forums en zodoende is Most Wanted daaruit ontstaan zoals de Exotic Cars die weer terugkwamen met het daglicht,maar EA heeft het toen een beetje met voorzichtigheid gedaan waaronder de mindere mogelijkheden met het custemizen ten opzich van de Underground serie.

En nu met Pro street vinden heel velen het jammer dat het geen Free Roam meer is en de polente weer terug moet,en ik denk persoonlijk dat ze het in de toekomst weer Free Roam maken maar dan met de keus waar je je wilt aansluiten zoals Carbon het al dunnetjes deed tussen die Culturen.

Ja EA praat vaak mooi weer ik weet,maar dat het echt helemaal als vanouds word ik ben er bang voor.

9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    ik heb gelezen dat ze aan realisme wouden gaan werken, en daarom de politie en free roam eruit hebben gehaald, en over 2,3 of 4 jaar gaan ze weer met politie enzow werken.

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik weet is dat EA verschillende Teams heeft die aan de nfs serie algemeen werken,op moment van spreken zijn ze nu al bezig een nieuw deel te maken.

En dat moet ook wel want zo'n Game kost al minstens 2 jaar werk en op zo'n stad maken alleen al ben je al zo lang bezig,sterker nog er word fluisterd dat Pro Street al in ontwikkeling lag tijdens de Most Wanted fase en dat zou inderdaad niet zo vreemd zijn aangezien de Graphig's nogal overheen komen met de look van MW,en sommige stukken zien er echt grof afgewerkt uit.
    Bij Carbon was alles slick ondanks het wel Donker was,maar het verschil is te zien.

11. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke auto's kun je goed gebruiken voor drag, want zelfs met alleen maar perfect shifts verlies ik nog

Heb alle auto's al geunlocked, en aan geld geen gebrek.

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Tja dan zou ik meer gaan voor de Muscle types,aangezien die de rawpower al onder de kap hebben zitten lijk me dat een van de beste keuzes vanuit de strategische hoek,maarja dan alweer weet ik niet hoe merkbaar het in de game is,maar als het met de ware autospects in de buurt van een Forza 2 komt dan kun je niet missen:)

13. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hebben jullie m al dan?
    Ben toch wel benieuwd hoe die speelt, ondanks de negative reviews..

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nee ik heb hm nog niet,maar ik zal hm zeker wel gaan kopen alleen ik verwacht gewoon hetzelfde als Carbon alleen dat het nu licht is en op Circuits,gewoon leuk om te gamen.

Maar bij Carbon was het wel zo dat je echt de kracht van de Muscles pas echt merkte,lastig om af te stellen maar voor drags ideaal.

Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  15. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb hem gehaald vandaag bij Futurezone Rotterdam. Ik ga hem nu even spelen. Hij was 64,99

16. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    En hoe speelt ie?
    Zijn de lage cijfers van reviews terecht?

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nog even over de Soundtrack van Pro Street die is geheel gemaakt door Junkie XL,en dat het ook realtime is met het spelen van de Game.

Als iemand achter je aan bumpert hoor je dat de beats harder gaan en dat soort dingen,ben dus wel zo benieuwt in hoever dat gaat:)

18. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik vind hem erg lekker spelen, hij is een stuk pittiger geworden dan de vorige delen. Het sturen voelt dan ook totaal niet arcade achtig meer aan. Je moet zeg maar echt remmen voor een bocht en niet in de vangrail raken want dat is niet goed voor je wagen. Als ik het een cijfer moet geven vind ik het 8.5 zeker wel waard. Ik vind hem ook een stuk leuker dan Carbon maar misschien komt dat dan wel omdat Carbon arcade is en deze niet. Ik heb na mijn weten gezien dat er 55 auto's inzitten met een heel assortiment aan banen.
    Grafisch ziet Pro Street er erg netjes uit. Ik ben nu een aantal uur bezig en ik heb pas 5% van de career mode uitgespeeld.

19. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Dat klinkt goed zeg:cool:
    Ik houd ook wel van wat meer realisme in de serie, het was me iets te arcade.
    Daar ben ik wel blij mee.
    Het feit dat je na enkele uurtjes nog maar op 5% zit is een erg groot pluspunt.
    Maar het begint niet te eentonig worden?

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat me opvalt is dat veel game magazines en sites nfs Pro street een erg laag cijfer geven in algemeen,maar het gekke is dat dat niet komt omdat die game zo slecht is integendeel het is het beste deel sinds na de underground tijdperk.

Maar waarom?
    omdat Pro street realistischer is en wat met de schade nu wel heel erg lijkt op Road Challenge en Porsche 2000,eerst ligt men te zeuren over dat nfs te arcarde was in underground en nu is het realistischer en dan is het nog niet goed.

Laatst bewerkt: 21 nov 2007

Deel Deze Pagina