1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin’s Creed Hulp Topic

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 15 nov 2007.

  1. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je bent gewoon niet zo achievement sletterig en wacht tot je het spel hebt uitgespeeld en kijkt zelf of je ergens een leuke plek vind, als je hem nog niet hebt gehaald tegen die tijd :)
     
  2. jsh

    jsh sweet lemon drops

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    niet alleen voor die achievment maar als je daar in dat kamp staat en je bent omsingeld door een man of 20 en je loopt later als enige weg is dat toch best tof;)
     
  3. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Kan iemand mij vertellen of je voor een complete symbiosis bar alles wat er in het spel te doen valt doen moet? (High points, flags etc.)
     
  4. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft niet. Ik had na de 6e or 7e assassination een complete symbiosis bar. Toen had ik echter wel álles gedaan aan investigations, citizens, viewpoints tot dat moment toe.

    Geen flags. Oftewel, je kan het dus krijgen als je ~90% van alle investigations doet (schatting).

    Mijn post direct erboven:
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  5. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus word gek. Ik ben gestopt met al die shit te proberen dus ben ik opnieuw begonnen ;p
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Khad opeens net de achievement van volle Synch bar..
    Vage bug, had het even opgezocht en komt meer voor:
    Ik ging naar start> Exit to arti## > Liep naar slaapzaal > Start Quit game.. En toen kreeg ik m opeens:confused:
    Wel jammer dat ik m nu zo kreeg.. Mja miss ook wel mooi meegenomen :)
     
  7. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    je zou hem vroeg of laat toc wel krijgen ;)
     
  8. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik gister ook gehaald tegelijk met de 10 minuten in gevecht achievment, dat was een stuk leuker als 10 minuten RT ingedrukt houden 8)
    en je moet ze gewoon steeds afmaken tot er nog 1 (of 2) over zijn en dan weg rennen en meer bewakers opzoeken.
    ik deed het in een rich-area omdat daar meer wachters lopen en ook patrouilles van 5 man sterk.
    vergeet ook niet de 4 man mee te nemen die de doorgang van een bepaald gebied bewaken mee te nemen \o/
     
  9. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    zo heb ik mn 25 kills gekregen (ipv 20 zoals mensen hier zeggen :p )
     
  10. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Een vraag je bij de informer in jerusalem ( en dan bedoel ik de 2e x dat je de stad aandoet ) . Moet je drie mannetje vermoorden. Waarvan 1 op het dak en 2 op de grond. Alleen als ik er 1 op de grond gedaan heb en dan dieop het dak word ik altijd gezien. Krijg niet de kas de derde af te maken.

    En nog een vraag is het mogelijk om op de stadsmuur te komen?

    Alvast bedankt
     
  11. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik deed eerst de target op het dak (die ziet toch niemand), daarna degene ver van de informer. als je op het laatste de dichtbijzijnde target neemt (dichtbij de informer dan) heb je minder kans om gesnapt te worden ;)

    de stadsmuur moet ik zelf ff kijken, maar ik neem aan dat je de muur bedoeld waar de 4 gaurds voor staat. je hoort het wel :p
     
  12. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het is niet mogelijk op de stadsmuur te komen voor zover ik weet. Anders zou het wel gekund hebben in een van de steden want je komt in alle 3 soort districten.
     
  13. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Gebruik de throwing knives (die heb je toch al?) om ze te killen als je dit nog niet deed, dan kun je bijvoorbeeld eerst die 2 op het dak doen en daarna die gast op de grond vanaf het dak killen. Daarna proberen weer terug te komen bij de informer via de daken.

    En volgens mij kun je alleen in Damascius op de stadsmuur komen, maar dit weet ik niet zeker.
     
  14. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    kdacht dat je met throwing jusit geen stealths maakte =.
     
  15. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer krijg ik die vision?
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    welke ? eagle vision heb je al vanaf het begin.
     
  17. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    nvrmnt, dacht dat ik voor de credits nog iets moest doen voor de vision achievement, maar ik heb hem nu :) nu alleen nog alle flags en templars en dan zie je me neit meer in dit topic :D
     
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Die king merchant en die doktor rennen allebei bij mij weg terwijl ik heel sneaky naar ze toe sluip dus moet ik telkens hight profile doen. Bijv bij die king merchant (die met die fontijn die lui vergiftigde) kon ik gewoon niet bij in de buurt komen op een low profile manier, of heeft iemand tips hoe ik het wel moet doen? Ohja en ik had net bij zon assanastion allebei 15 obj gedaan van tevoren zodat ik fully sync was (voor de achievement) dus ik vermoord net die king merchant en ik krijg niks
     
  19. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt die achievemetn pas bij je laatste assassionation ;)
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    *srry verkerde topic*
     

Deel Deze Pagina