Guitar Hero III

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet werkt ie alleen op batterijen. Kweet niet of de accu van draadloze 360 controllers er ook op past. Denk het niet, dus naast m'n Wii controllers en draadloze PC besturing heb ik er straks weer een batterijenvreter bij :+
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ach ja... Met een paar Duracell batterijen + oplader kom je al best ver. :9
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe das waar.
     
  4. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de game al gespot toevallig? Ik zag gisteren dat ie al te bestellen ipv te reserveren was op de site van Bart Smit, dan ligt ie toch meestal redelijk snel in de winkels?
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel dat bij Guitar Hero 2 op de 360 behoorlijk wat leverings problemen waren. Ik heb deze dus maar voor de zekerheid gereserveerd.
     
  6. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    lol? bij mij gaan ze dan jeuken :p zachte lenzen ftw lol

    das gek bij mij gaat alles naar boven :D

    maar ik vind wel het mooie aan deze game: je hoeft hem niet te kopen om de graphics, maar om de nummers / lol. Kbedoel, heel leuk dat het er cartoony uitziet, maar hoe kun je daarop letten als je op hard/ expert speelt :p
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  7. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hem nu bijna een maand (binnen 3 dagen na releasedatum had ik hem al :thumbs: ) en na al die nieuwe games die nu weer uitgekomen zijn (COD4, Assassin's Creed en Mass Effect die eraan komt) is Guitar Hero III toch een spel dat je gewoon af en toe moet spelen (ook al heb je elk nummer nu wel 10x gespeeld). Hij blijft gewoon gaaf! Vooral omdat je nu de originele zangers hoort (bij de meeste nummers). Online spelen is ook wel erg leuk. Vooral de battle-mode is erg populair (bij elkaar het nummer proberen te verknallen door verschillende moves te doen). Ik heb alleen de draadloze gitaar niet (ik speel gewoon met gitaar van deel 2) en ik wacht denk ik gewoon tot het Rock Band pakket uitkomt (met gitaar en drums en microfoon), want die game krijgt echt hoge cijfers (9+) en lijkt me ook erg gaaf!
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hopen dan maar dat dit hier in NL niet zo is :eek:
     
  9. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja dat las ik :p Heb je wel een sraadloze gitaar zonder game -_-' Kun je fijn Halo 3 spelen met het gitaartje :p
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit vind ik nog het ergste: 'The kicker? Due to EB Games policy, the customer couldn't return the product (even in light of certain evidence).'

    Wat een bagger winkel moet dat wel niet zijn |:-
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    kut man dat je je accu er niet voor kan gebruiken. Wil gewoon mijn battery pack gebruiken en geen batterijen gaan kopen
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb maar een oplader bij bol.com gekocht van 20 euries en nog 5 oplaadbare batterijen gevonden dus ik kan weer ff voorruit, moest sowieso nog een nieuwe oplader hebben.

    Ik heb ff 2 vragen:
    - Wat doet die star mode nou precies, waar je noten blauw worden?
    - Wat heeft nou precies dat trigger iets voor nut waar je op een echte gitaar je plectrum overheen haalt?

    Ik weet de definities niet dus hoop dat jullie het snappen O-)
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    dat blauwe is star power daarmee kan je je score verhogen ( x multiplie)
    Ook als je bijna op het punt staat een song te failen doordat je in het rood komt kan je d.m.v starpower sneller weer in het groene gebied komen.

    En de whammybar brengt wat geluids effecten mee,en in GH dient het ook om je starpower sneller te verhogen bij lange noten.
     
  14. Shizzel

    Shizzel Guest

    Weet iemand toevallig of de gitaar van GH3 andere technische functies heeft dan die van GH2? Kan de gitaar waarschijnlijk van een vriend overkopen, maar wil hem wel voor GH3 gebruiken.
     
  15. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope. GH2 en GH3 gitaren/spellen werken prima met elkaar.
     
  16. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    nja ik weet niet of het waar is, ik heb ook geen bron maar hoorde iemand zeggen dan de fretten drukgevoelig zijn.

    Maar vraag me af of dat wel nu heeft
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    We zien het vrijdag. :9
     
  18. Shizzel

    Shizzel Guest

    Waar zijn trouwens dat roldingetje en dat stokje dat op een microfoon lijkt voor?
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Met dat roldingetje sla je de noten aan, en met dat stokje vervorm je de lange noten zodat je meer star power(/punten?) krijgt :)
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je kan alleen maar batterijen gebruiken?

    Jakkes.. waarom moet dit nou weer draadloos? waarom geen accu pack? vindt dat zo onhandig, moet je steeds opletten dat je batterijen niet opgaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina