Ik heb wat comments van de vorige pagina doorgelezen. En ik denk eigenlijk dat elk spel een specifieke doelgroep heeft. Deze groep kan groot of klein zijn, maar elk spel mikt op een doelgroep, een groep mensen die het spel vet vinden en zodoende de doelgroep zijn.
Verder vind ik de discussie versus een beetje onzin. Persoonlijk denk ik dat de PS3 en de xbox360 qua hardware nagenoeg gelijkwaardig zijn. Het enige wat je dan rest om te kiezen is het spelaanbod, en dat is zoals ze dat zo mooi noemen een kwestie van persoonlijke voorkeur.
De wii daarentegen is een wederom naar mijn inziens uitstekend voorbeeld van 'You either hate it, or love it.' en dermate geschikt om juist naast je PS3 of x360 te zetten (of niet natuurlijk ), hierbij maak ik dan ook de (voorbarige) conclusie dat dit eigenlijk meer elkaar aftroeven/flamen is dan dat er nou echt een nuttig punt wordt bereikt mbt welke console beter is.
Edit: een kleine toevoeging over de reactie hierboven. Ik moet toch even kwijt dat ik guitar hero echt een onzinnig spel vind. De meeste spellen zijn nou juist zo vet omdat het in het echt niet kan en dus een soort fantasie is. Maar sportspellen en muziekspellen zijn doorgaans zo realistisch dat je net zo goed echt kunt gaan sporten of gitaar spelen...
Laatst bewerkt: 20 nov 2007