Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Biba, 9 nov 2007.

?

De best console van 2007 is (en waarom):

  1. Xbox 360

    164 stem(men)
    78,1%
  2. Playstation 3

    30 stem(men)
    14,3%
  3. Wii

    16 stem(men)
    7,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, Ratchet and Clank ook uitgespeeld, gister Mario Galaxy uitgespeeld en vorige week Call of Duty 4, gaat goed zo!

    Deze week Mass Effect en Guitar Hero III, wat een top tijd zeg!
     
  2. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat comments van de vorige pagina doorgelezen. En ik denk eigenlijk dat elk spel een specifieke doelgroep heeft. Deze groep kan groot of klein zijn, maar elk spel mikt op een doelgroep, een groep mensen die het spel vet vinden en zodoende de doelgroep zijn.

    Verder vind ik de discussie versus een beetje onzin. Persoonlijk denk ik dat de PS3 en de xbox360 qua hardware nagenoeg gelijkwaardig zijn. Het enige wat je dan rest om te kiezen is het spelaanbod, en dat is zoals ze dat zo mooi noemen een kwestie van persoonlijke voorkeur.

    De wii daarentegen is een wederom naar mijn inziens uitstekend voorbeeld van 'You either hate it, or love it.' en dermate geschikt om juist naast je PS3 of x360 te zetten (of niet natuurlijk ;)), hierbij maak ik dan ook de (voorbarige) conclusie dat dit eigenlijk meer elkaar aftroeven/flamen is dan dat er nou echt een nuttig punt wordt bereikt mbt welke console beter is.

    Edit: een kleine toevoeging over de reactie hierboven. Ik moet toch even kwijt dat ik guitar hero echt een onzinnig spel vind. De meeste spellen zijn nou juist zo vet omdat het in het echt niet kan en dus een soort fantasie is. Maar sportspellen en muziekspellen zijn doorgaans zo realistisch dat je net zo goed echt kunt gaan sporten of gitaar spelen...
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, Guitar Hero is bij lange na niet te vergelijken met echt gitaar leren spelen. Zoals je ook niet leert voetballen van Fifa ofzo. Ook dit is gewoon een kwestie van smaak. Anders kun je tegen alle raceliefhebbers ook zeggen dat het onzinnige spellen zijn, want ja....ga dan gewoon in een echte auto rijden.
     
  4. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon gewoon wachten op een dergelijke reactie :+. Je hebt wel een goed punt, echter daar staat wel tegenover dat vrij realistisch gitaar spelen en voetballen relatief makkelijk mogelijk is. Een ferrari reserveren op circuit zandvoort is wat lastiger te realiseren. Zo ook COD etc. Maar het was ook een mening ;)
     
  5. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, helemaal mee eens. Nintendo afkraken hoort er kennelijk bij. De games zijn niet stoer en realistisch maar vrolijk en cartoony. Dus zijn ze voor kids. En iedereen die het hier niet mee eens is, is een nintendo fanboy.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ons door!:eek:
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel al een jaar gitaar, en toch klinkt het veel beter als ik Guitar Hero speel. Sowieso is het lastig om een hele band bij elkaar te krijgen op ieder moment dat jij wil oefenen. Roep je band maar eens bij elkaar voor 5 minuten spelen, dat vinden ze niet leuk.

    Zelfde geldt voor voetbal, je kan 10 minuten PES spelen, maar voor 10 minuten krijg je geen 22 man bij elkaar die een potje voetbal willen spelen.
     
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie postte een paar pagina's geleden ook alweer over dat verhaal dat Sony een PS3 niet wilde repareren omdat hij te stoffig was?

    Moet je kijken hoe dat ding eruit ziet! Ik geef Sony volkomen gelijk, zo ga je niet met elektronica om, dan verdien je het om je 600 euro kwijt te raken. Het lijkt wel of hij er een zak met stof en zand over heeft gegooid, kom op nou!

    [​IMG]
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    8)! Dat was inderdaad hier iemand op het forum die ging klussen!
     
  10. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    op dit moment heb alle console's reclame op tv het lijkt ook wel of de strijd nu echt begonnen is
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die nieuwe van Xbox360 is wel grappig! Dat ze alles klaarzetten om te gamen.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wtf die kerel ligt gewoon letterlijk in een trench COD4 te spelen :+

    Ik heb trouwens op dit moment beide consoles naast elkaar staan en heb de 360 welgeteld 1x aangehad. Niet zozeer om de games maar toch echt vanwege de herrie van het beestje.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dacht dat jij geen 360 meer had?! :confused: En er ook niet meer aan wou beginnen...
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij heeft z'n kapotte weer terug.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik had hem al verkocht terwijl ie nog niet terug was.... maar de betreffende persoon laat niks meer van zich horen. Ik word er echt moe van hoe weinig waarde mensen aan hun verkoopafspraken hechten. Is in korte tijd al de zoveelste keer!|:-
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De enige betrouwbare plek om te dealen is XBW! :9
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Driemaal raden waar de member vandaan komt :+

    Maar goed weer on-topic ;)
     
  18. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle members hier willen gewoon dat jij je 360 houdt. Dus ze gaan allemaal een deal met jou aan en komen er dan niet op terug. Dat hebben we zo onderling afgesproken om tijd te rekken. We hebben strootje getrokken en ik ben als volgende aan de beurt.

    Wil je soms een deal sluiten, ik koop hem wel van je, kan ff duren maar komt echt goed. Hou hem ondertussen wel netjes, ok? O-)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Mooie cijfers :)
     
  20. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad en daarna ben ik aan de beurt. Def ik heb je al eerder gezegd we willen je niet kwijt aan het xbox front en mis je nu al tijdens de gameavonden met oldskool.

    Grtz,

    Nosferat
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina