Beowulf

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 10 nov 2007.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de review zelf nog niet gelezen, maar volgens mij hebben die gasten zelf al het vooroordeel dat een filmgame sowieso bagger moet zijn.
    Dan kijken ze dus niet verder, maar geven ze dus 'gewoon' een onvoldoende. Want tsja...Het is immers een filmgame he... ;)

|:-

2. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend v me had hem gekocht. Hij houdt echt van God of War-achtige games en hij was helemaal weg v Conan. Deze game daarentegen vond hij echt SLECHT.

Hij gaat hem later inruilen zodat hij korting kan krijgen op Mass Effect. Hij geloofde de review v IGN niet =(. Hijz echt zwaar teleurgsteld..LoL

Raak je bon niet kwijt..just in case :x

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    wat vind hij slecht dan ? .Ik vind hem niet slecht.het vechten is heel goed uitgewerkt

4. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij vond dat de game slecht in elkaar zat, de AI vond hij ook minder.

5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem toch niet slecht.de review van insidegamer is het bewijs dat filmgames geen kans krijgen.hij krijgt 3 minpunten en need for speed krijgt ook 3 minpunten maar scoort een 7.Ik zou beowulf een 7 geven.Maar tegenwoordig worden ze strenger met punten geven (behalve met halo ).Ziemaar wat sommige maar geven voor assassins creed.een 6 en een 7.ik vind hem zeker een 9 waard.Maar ieder heeft zijn mening

Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  6. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat toch niet om het aantal minpunten..als een game 3 minor minpunten heeft en een 7 krijgt een een andre MAJOR minpunten een 4, kan dat terecht zijn ja. Ook gaven reviewers Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay wel gewoon hoge cijfers. LoTR Games worden ook niet benadeeld door hun film.

Toch jammer dat deze game niks is geworden. Een game zou juist mooi kunnen aansluiten op de digitale film! Maar Angelina zit ook naakt in de game toch? Extra pluspuntje O-)

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Google my man, google! :+
    Mwja ik wacht wel even totdat ze er een demo op pleuren en ga dan wel zelf even oordelen! Want de reviews van tegenwoordig is 3 keer onzin

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game en vind hem geen 4 waard.Maar reviews zeggen mij al lang niet meer als ik een game koop of niet.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je het nog lager dan een 4 waard of juist hoger?

10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    hoger.vind ik

11. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    @ Goiz
    Thnx voor de heads up!

on topic
    Beowulf is niet mijn "titel", collega is verantwoordelijk voor deze titel, en heb ook eerlijk gezegd hier nog niet naar kunnen kijken (te druk met werk :'-(, Gameplay 2007 staat voor de deur en Assassins ligt eindelijk in de winkel)
    Ik zal er es in duiken.

Wat ik tot nu toe heb gezien , is vooral vechtscenes en ik kan met recht zeggen dat dit de meest bloederige game is van Ubi ever!

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    oh poo had gehoopt dat assasins creed dat word :+ Wat kunnen we trouwens van Ubi verwachten op de gameplay? (dit jaar ben ik er niet telaat met kaartje kopen :'-( )

13. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel vandaag gekregen. Voor de 25euro die hij nu kost is ie het wel waard. Voor 60euro is het spel veeeeeel te afgeraffeld.

Het kwaliteitsverschil tussen verschillende delen van de game is enorm.. Tis echt een budget titel eigenlijk. snel aan gewerkt, of naja afgeraffelt want de concept art is mooier dan de rest van de game lol.. Het intro filmpje is zo lelijk dat het een ps2 game lijkt.. verder op in de game wordt het juist weer mooier. Dat vrschillende mensen aan de characters hebben gewerkt is ook te merken en de animaties van die verlijdelijke vrouwen zijn te stoterig.

Echt jammer eigenlijk want het had echt een super game kunnen zijn, ik speel hem met plezier maar tis toch-net niet een goede titel.

Maja voor 25euro wat achivements halen is wel lachen en het vechten is wel cool er is ook veel afwisseling in de levels en dat je in he tbegin eigenlijk al meteen bij een eindbaa sbegint is tof..

In chapter 2 zijn die level smooi en lijkt het alsof ze daarvoor meer tijd hebben genomen. Door een simpele methode zou het spel er al mooier uitzien door de camera dichter ibj he tmannetje te plaatsen, want er zit best wel wat detail in de textures die je niet ziet wanneer je normaal aan het spelen ben, en dat is erg jammer.

Het van muren naar beneden glijden enzo is erg vet gedaan. Ik speel vanaf he tbegin op Ledgend en dat is best tedoen en toch best uitdagend.

anyway ik raa dhem wel aan voor 25 of 20 euro te halen. Jammer dat he tnie tmeer bied want ik had deze game wel 60 euro waard gevonden als er meer inzat..

Laatst bewerkt: 26 dec 2007
  14. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb inmiddels al bijna de helft van de achivements en ben op de helft van chapter2. zijn er meer mensen met het spel hier?

15. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bump, is deze topic echt zo dood? i wanna chat about teh game!

16. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn de game duurt echt langer om uit te spelen dan ik dacht! Het begin is saai en kort en dan denk je dat je op 1/3 zit van de episodes, maar die erna volgen zijn veel langer, leuker en moeilijker.

Het is alsof ze midden en eind van de game als eerst gemaakt hebben en het begin en de tussen filmpjes vlak voor release effe gedaan hebben.

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Toch wel grappig spel. Heb em voor een maat van me gekocht voor 19 euro omdat hij em graag wou hebben, maar tis opzich wel geinig. Niet 60 euro waaard maar voor nog geen 20 best leuk.

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Ik vind deze game echt geweldig!! Vind het echt een super vet spel! _O_

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waar is ie eigenlijk €19?

20. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Play Asia 17 euro.

Deel Deze Pagina