Guitar Hero III

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Als je noten verbuigt ("whammy bar", heet het ding), krijg je ook meer punten.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Uhm volgens mij niet hoor.. De whammybar is alleen om extra starpower uit lange noten te halen.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Whammybar gebruiken heeft idd geen invloed op je score.
     
  4. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat klopt
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    raar had toch echt het idee dat als ik wammy bar gebruikte meer punten kreeg. Wat is anders het nu om deze te gebruiken bij gewone lange noten?
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan kan je je eigen 'touch' aan de noten meegeven ;)

    Gewoon een leuk extraatje dus :)
     
  7. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem op de release zelf gaan testen op de WII en dan kijken of hij de moeite waard is.
     
  8. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hem al ergens gespot? bartsmit hier krijgt hem eind van de middag waarschijnlijk Free recordshop morgen. dus misschien dat ie al ergens te krijgen is?
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Je kan toch wel extra star power krijgen bij het gebruik van de whammy bar bij sommige speciale lange noten? Dit word tenslotte uitgelegd in de GH2 tutorial. Je ziet je lange noten dan ook lichtblauw oplichten als je het op het juiste moment doet.
     
  10. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb effe een lokale Gameshop gebeld, die zegt dat hij 4 pre-orders binnen heeft gekregen .. En dat hij zelfs die misschien niet allemaal kan leveren. Hij is nu aan het rondbellen (leveranciers), dus..

    Er schijnt dus een tekort te zijn, en er schijnt moeilijk aan te komen te zijn.. Dus ik ga maar even bij meerdere winkels preorderen. Ik wil hem wel echt de 23e.
     
  11. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, klopt.

    Heeft iemand hem al gezien in Amsterdam? Ik heb alleen de game zelf nodig..ik heb nog mijn Xplorers v GH II.
     
  12. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Xplorer controllers zijn zo crap, ik raad aan om als je op hard of hoger speelt om zowiezo de gh3 controller te halen, regt veel beter, Xplorer heeft nl problemen met hammerons, snelle stukjes ( hammerons dus..) en starpower wil ook niet altijd even lekker.
     
  13. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik vind het ook niet zo handig, maar wel grappig; als dat ding niet draadloos was vonden veel mensen dat waarschijnlijk niet tof, en nu issie draadloos en dan is het ook niet helemaal goed :p.
    Ik vind het niet zo'n probleem ik koop gewoon 4 batterijen erbij; 2 zitten erin, de andere 2 zijn vol. Zijn die 2 erin leeg, dan doe ik die volle erin en die lege opladen. Niet echt een probleem dus.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja vind je het gek dat we klagen? als hij niet draadloos was had ik er niet zo'n probleem mee. Draad zit niet in de weg bij GH 2 bij mij. Maar nu ik een 2e gitaar krijg verwacht ik dat net als bij de andere controllers je gewoon een officiƫle batterypack kan gebruiken, ik heb niet voor niets die batterypacks voor mijn controllers gekocht
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ergens is het krom dat je niet dezelfde accu's kunt gebruiken als die je voor je 360 controllers gebruikt, bedoel dat spul van MS werkt normaal gesproken allemaal met elkaar dus wat dat betreft is dit een beetje een uitzondering. Maar ik kan er niet echt wakker van liggen, kleinigheidjes blijf je houden. Hopelijk krijg ik morgen een belletje, heb deze game al gereserveerd toen ie werd aangekondigd dus ik moet gewoon bij de eerste levering zitten :)
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  16. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is wat ik bedoel. Tuurlijk ik snap het punt wel dat het niet handig is en ben ik het ook wel mee eens, maar het is ook niet echt een gigantisch onoverkombaar probleem zeg maar :).
     
  17. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Problemen tijdens hammerons?? Met de demo viel het nog mee op Expert...ik heb soms wel ns last van overstrum maar niet echt problemen met hammer-ons en pull-offs. Ik maak me meer zorgen om de strumbar als ik sommige tracks zie v III denk ik dat ik mn gitaar zal kapot maken..

    Ik zit tussen Hard en Expert niveau in voor GH II. Ik heb Expert mode nog niet uitgespeeld..ik zit vast bij de tier groep van Psychobilly Freakout.

    De Les Paul v III lijkt me best cool maar ik heb het niet zo met batterijen en accus etc....
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Yes!! ik heb GH3!!!
    Net gehaald bij de bart smit in utrecht (WC rokade)
    Ontzettend vette gitaar!
    Dacht er eerst aan de stickers er meteen op te plakken maar hij is zo glanzend zwart dat ik er denk ik nog even mee wacht :D
    (zitten wel leuke stickers bij btw)

    Nog niet online gespeeld alleen career even gedaan maar damn jongens! echt scoren!!

    Gitaar maakt idd gebruik van 2 batterijen die je er gratis bij krijgt (duracell FTW!!)

    Maar ga weer verder spelen!
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe snap ik, ROCKEN man :D

    Trouwens, voor de mensen die de Cheats/Achievements willen weten : hier staan ze. Misschien iets voor in de startpost btw ? Ik ga zelf alleen Hyperspeed gebruiken omdat ik die feature in GHII ook zo tof vond, maar van de andere cheats blijf ik af. Wil alles zelf unlocken. Wel jammer dat je Through The Fire And The Flames pas unlocked als je de Career minstens 1 keer hebt uitgespeeld (maakt niet uit welke difficulty), ik dacht dat het gewoon een track was die je kon kopen van je Career geld. Maar goed, is ook geen ramp :)
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  20. justed

    justed Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou het forum bij tweakers ook in de gaten, en het schijnt dat hij bij ePlaza in Enschede, en een zaak in maastricht ook al in de schappen ligt.

    Iemand toevallig iets in de buurt van deventer of ede zien liggen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina