Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bigsmoke19

bigsmoke19 hahaha

Leuk Bevonden:
    0

jaah er zitten ook templars in de steden staat ook op die andere kaarten
    de groene puntjes volgens mij

2. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    waarom vallen de guards je aan als je de stad in/uit wilt? ben je illegaal ofso?

en nog iets, ik zie nergens guards die hun zwaard niet half vast hebben, staat wel mooi in het boekje maar ze zijn allemaal suspicious behalve die een poort bewaken.
    zijn er niets vermoedende guards die ook rondlopen?

EDIT: laat maar

Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  3. Ashavan

Ashavan Guest

4. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld, kuteind vind ik..
    Nog een vraagje:
    Weet iemand al wat al die dingen betekenen als je je Eagle Vision doet in het heden?

5. bigsmoke19

bigsmoke19 hahaha

Leuk Bevonden:
    0
  6. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    God, dit is het vaagste eind ooit van een game vind ik.

Ik had dit dus echt niet verwacht! Dit duid natuurlijk op een 2de deel van AC, maar wel raar dat allerlij rare tekens boven je bed zijn geschreven enzo..

Mensen, als je het uitgespeeld hebt en je loopt in die kamer, staat er die computer van die dokter.

Kan je daar nog op? Want hij zecht bij mij meteen Acces Denied.

7. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had je eerder in het spel een pen uit z'n jas moeten stelen. :9

8. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
  9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe spelen de meesten van jullie deze game? Met GPS aan of uit? Ik vind dat alles je zo voorgekauwd word als je GPS aan doet. Al je mission objectives weet je te vinden en je target heb je ook in no-time gevonden..maar ja goed....zonder GPS is 't ook niet echt.

10. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0

Ff goed tellen of bekijk de afb op je pc nog een keer want het zijn er toch echt 34 :p

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Zojuist mijn derde target vermoord na alle Citizen's te hebben gered. Heerlijke game.

12. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Waar je begint in de game, is dat nou ook 1 van de 3 grote steden? Ben nu in Damascus, heb nog bijna geen gebieden daar vrij gespeeld. Kan ik dan ook gewoon naar Jeruzalem en Acre lopen?

13. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat kan, je moet van elke stad eerst in 1 gebied iemand assassinaten, dan van elke stad iemand assassinaten van het 2e gebied, en dan het 3e.

Ik heb hem net uitgespeeld, en die game vind ik erg goed :cool:

ENDING SPOILERS:
    die einde is echt vaag, en boven je bed zie je gekke tekens enz. op de bord, dat is van de vorige 'bewoner', heb trouwens gelezen dat het een trilogy word :D.. de volgende deel speelt een deel af op een japanse eiland!
    Hier meer, en ook dat het een trilogy wordt.
    http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175552

14. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.370
    Gister de 100 kills en blijven leven achievement gehaald, ik was altijd fan van het kleine zwaard maar nu ik sterker ben met het grote zwaard gaat dat toch lekkerder.

Die gastjes die je een duw geven zijn echt vervelend. Ik deed de executie assasination en werd geduwd, weg dekmantel! Ik merk dat ik het best moeilijk vind om stealthy te werk te gaan, tot nu toe alleen bij de eerste 2 kills gelukt. Gelukkig is soldaten hakken mijn hobby

Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  15. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    In acre lopen ook van die vervelende mannetjes die alles niet op een rijtje hebben, beginnen je ineens te duwen. Grrr als de guards ff niet kijken dan grab ik em en gooi ik em ergens vanaf :D

16. king provider

king provider Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het einde van deze game echt zwaar slecht, voor de rest is het wel en aardige game. Ma je doet wel bijna altijd precies hetzelfde. Bijv: iemand in elkaar beuken, stelen, of afluisteren en dan je target mollen. Ik ruil hem wel voor kane&lynch als die uit is

17. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ^ xD

Je kunt trouwens op playasia.com dat altaïr popetje kopen voor 12 euro ofzo. Als je hem nog wilt?

18. wingsofgold

wingsofgold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is die pen daarvoor? ik dacht al wat moet ik met die pen in vredesnaam.

19. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren tot diep in de nacht gespeeld en de game uitgespeeld.
    Ik had hem vandaag pas uit willen spelen, maar ik wilde weten hoe het verhaal afliep!

Ik moet nog die vlaggen vinden nu, maar dat komt wel een keer. Het was een leuke game, maar de enigste reden dat ik door bleef spelen waren natuurlijk die assassinations van die 9 personen. Geweldig hoe sommige het gewoon op het vluchten zetten zodra ze jou zien.

Ps. Gelukkig heb ik die Lucy Achievement gekregen! Dan hoef ik de story niet nog een keer te doen! _O_

20. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mhmm het heeft verder geen achievement waarde geloof ik maar wanneer kan je die pen jatten? ik ben nu na memory block 3 (=4 dus) en ik heb net een access key in men linnen kast gevonden.

verder ben ik erachter gekomen dat je combo kills inderdaad vanaf het begin kunt alleen dat ze gewoon vies veel moeillijker zijn, je moet ineens heel erg gaan timen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina