1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er aan welke achievements. Degene voor de intel kan je niet opnieuw krijgen (want wat je ook doet als de intel is op gepakt dan is hij opgepakt) maar de rest zoals vetran wel zolang je geen cheats gebruikt zodra je het level opnieuw gaat spelen en op vetran zet natuurlijk.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Kun je niet je savegame van je HDD verwijderen zodat hij niet onthoudt dat je intel hebt? Je moet de SP wel opnieuw beginnen maarja het is mogelijk.
     
  3. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat er veel over is gezegd maar ik vraag het toch nog 1x.
    als je de lengte van het spel afzet tegen bijv de lengte van halo3 hoeveel scheelt het dan.
    ik heb halo3 op normal vrij snel uit gespeeld , ben nu op heroic bezig en bijna klaar.( valt nog net te doen qua moelijkheids graad)
    ik ben maar een average gamer die niet zo maar elke x 60 pleurie neer kan leggen voor een game , vandaar dat ik zo twijfel.
    als ik gelijk op het moeilijkst zou doen dan gaat ie wat langer mee maar wordt de game dan niet te frustie als je vaak doodgaat?
    ik heb cod2 ook gehad en kan me daar van herinneren die eindeloooose stroom baddies en vaak het zelfde stukje weer doen.
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    De Singleplay van CoD4 vond ik veel vetter dan die van Halo 3, en de multiplay is echt geweldig :)
    Halo heeft de voertuigen, dat dan weer wel.. Maar CoD online is echt HEEL vet hor
     
  5. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Diazull,

    ik deed over Halo 3 op Normal een paar dagen. Over COD 4 .... ongeveer één dag op Normal!

    Ligt het aan mij of zijn er tegenwoordig érg veel spelen met een erg korte single player? Dat Timeshift schijnt ook maar een uurtje of 10 te duren .....

    Ik zou Assassins Creed halen als ik YOU was, vooral omdat je COD 2 al had en er - i.i.g. naar mijn mening - qua multiplayer weinig verschil tussen COD 4 en COD 2 (en COD 3 ) is; naast de korte single player is dat het grootste bezwaar tegen COD 4.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    MP is juist ge-wel-dig in COD4! Volgens vele zelfs beter dan Halo3. En het is ook niet gek dat je de SP binnen een dag uitspeeld op Normal. Speel 'm maar 's op Veteran. Dan doe je er wel langer over!
     
  7. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het echt niet mee eens hoor, ik heb ook jarenlang cod2 gespeeld en ik vind cod4 geweldig dus wel kopen ;)
     
  8. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hij (of zij) HAD COD 2 en heeft die dus niet meer .... aangezien er nog aardig wat mensen zijn die COD 2 nog steeds hebben en ermee online spelen en hij/zij 'm niet meer heeft, de single player kort is en de multi player niet echt veel nieuws bied zou ik COD 4 dus dáárom afraden
     
  9. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik probeer die training practice achievement te halen maar het lukt maar niet
    Mijn beste is 21 seconden
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dit vind ik altijd zo'n loos argument. Ieder spel dat je op een hogere moeilijkheidsgraad speelt duurt langer. Dit gewoon omdat je vaker opnieuw moet beginnen en steeds hetzelfde stuk speelt. Er komt niet meer gameplay door zeg maar.

    En daarnaast wat voor call of duty geldt, geldt ook voor andere games. Je vergelijkt namelijk de veteranmode van cod4 met de normal mode van andere games. Maar die andere games worden natuurlijk ook langer naarmate je de moeilijkheidsgraad hoger zet.

    Anders moet je eens NES games gaan spelen. Sommige zijn zo moeilijk en je kan niet saven. Gegarandeerd veel speeluren voordat je hem uitspeeld. Zo heeft karatekid voor de nes maar 3-4 levels, maar is het zo moeilijk dat haast niemand hem uitspeelt.
     
  11. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    voor 60€ verwacht ik wel ongeveer 10 uur gameplay op normal niveau.
    games als cod en halo moeten ook geen langere single player hebben denk ik omdat het dan teveel van het zelfde wordt.
    ik speel hoogstends 2 tot 2,5 uur per x, dan wil ik er dus wel een avondje of 4/5 zoet mee zijn.
    als ik nu een rpg fan was dan is de keuze makkelijk. maar ik heb de tijd niet om uren in een game te steken, naar als zelf ik heb binnen een uurtje of 6 uit heb , dan kost me dat 10 euro per uur heb ik er 2 tot max 3 avonden plezier van.
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Zeker weten! Heb dat level ook gisteravond gehaald _O_

    Begin van het level erna is al gelijk weer lastig, met die ultranationalists die maar uit die kerk en die andere gebouwen blijven stromen. Mijn Airstrike met de heli heeft ook geen nut daar?

    Gisteravond ook online begonnen, heerlijk :cool: Net wat lekkerder als CoD2
     
  13. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer het eens met je handgun die je daar op een tafeltje in die toren op kunt pakken:thumbs:
     
  14. Dayuum

    Dayuum Guest

    welke toren? helemaal in het begin?
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    ja, je moet beginnen met je mp5 maar als je switcht naar je handgun kan je accuraat schieten
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    paar tips, onthoud waar poppetjes zijn, houd flash alvast met pin eruit bij de hand als je die nodig hebt.

    probeer niet te herladen(kost teveel tijd).

    schiet nauwkeurig dan krijg je 3 seconden bonus korting
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    aan het begin als je naar beneden gaat moet je ingezoomd naar rechts lopen en de 2 linker poppetjes schieten, dan door naar positie 2 en de rechter die je overgeslagen heb nog even schieten, door blijven lopen, en flashbangs alvast beginnen met gooien, bij de laatste gooi je een flashbang en loop je alvast met de rug naar de finish terwijl je het houd doorsproeit en die laatste 2 plaatjes raakt, zo heb ik het gehaald
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    ik heb m nog steeds niet, echt frusterend
     
  19. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah uitgespeeld op Veteran! Echt vet einde :)
    was ff moeilijk maar wel vet
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, daar zit ik nu ook. Ik doe steeds Airstrikes maar die gebouwen gaan maar niet kapot. Lastig stukje!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina