Ja idd! Toen ik in deel 2 easy moest gaan doen ben ik op de bank gaan liggen en heb ik zowat half slapend heel easy ge FC't. SAAI! En Zero, zit je soms in de AOW dat je altijd thuis bent ofzo xD
Zijn die achievements dan nog steeds niet 'stackable' ? //edit: Godver #&$*#$^% Dan resrveer je verdorie een maand van tevoren, en krijg je dit
ben nu in japan joepie speel op Medium, hierna maar op hard, Hard lukt me al een beetje ff flink oefenen en dan maar zien of ik een keer een liedje op expert haal
Ik heb ook net de mail gehad van de GCshop. Ik sta nu als eerste op de reserveringslijst bij de Gameshop in Den Haag en als het goed is krijgen ze vanmiddag of anders morgen een lading binnen! \o/
Gamemania in Leiden had er 1 binnengekregen.. 3 keer raden wie die gekocht heeft *) /edit: Zit in het derde rijtje, de nummers zijn so far erg gaaf. De battle met Tom Morello was best pittig, ik had hem bijna maar heb uiteindelijk wuss out gedaan De gitaar die erbij zit voelt zwaarder aan dan die uit GH2, en glimt mooier En de MJOLNIR mix is vet
Lol, bijna alle winkels hebben 1 exemplaar binnen gekregen en ik kreeg de mail van GCShop ook, ik wacht wel gewoon op de volgende levering toch Mass Effect en UT3 vandaag/morgen binnen
Toch vind ik het raar dat er altijd een tekort is met dit soort games. Ze hebben zo lang de tijd gehad, dan zorg je er toch voor dat je op z’n minst elke winkel een stuk of 20 exemplaren kan leveren in plaats van maar 1. Wellicht denk ik te simpel hoor, maar ik hou serieus mijn hart vast met Rock Band straks.
Ik kom net van Media Markt Alkmaar, en verkoper zei dat ze allemaal (1, 2?) al verkocht waren, terwijl er wel nog stapels Guitar Hero 3's voor de PS3 lagen..
1 Exemplaar vind ik zelf ook erg weinig. had ik zelf ook niet verwacht had meer iets van 5-6 exemplaren per winkel ofzo verwacht., maarja het is niet anders en hopelijk is de volgende Levering bij GCShop gewoon binnenkort binnen
Dat sucks man. Gelukkig zit ik wel bij de eerste batch. Wel balen voor wie hem ook al zolang in preorder had staan.
Is die Halo theme eigenlijk ook te spelen in de GH3 demo? Want daar is namelijk ook zo'n kopje met "Downloads" bij...