De HDTV thread [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 12 okt 2007.

?

Wat is jouw game tv ?

  1. Beeldbuis.

    18,7%
  2. LCD , resolutie < 800x600

    1,6%
  3. PC Monitor.

    6,0%
  4. LCD HDready.

    51,9%
  5. LCD FullHD.

    15,8%
  6. Plasma 1024x768

    2,6%
  7. Plasma 1366x768

    3,1%
  8. Projectie tv.

    0 stem(men)
    0,0%
  9. Beamer.

    3,4%
  10. Anders

    0,8%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is dat 2x 11Watt of 12x 5,5Watt }:]

    Vind het vermogen van een tv helemaal niet belangrijk , hier loopt toch alles via de Yamaha.

    Mijn vorige Philips Matchline met Pro Logic had een totale vermogen van 120Watt.
    In de tv zaten 9 speakers + 2 lossen draadloze surround speakers.
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Is de samsung LE32S81B een goede tv?
    Die is namelijk als bundel te koop met een dvd recorder voor 899 euro. Is dit een beetje een goede koop?
     
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb eindelijk me Samuns LE26R82B binnen (yippie!). Maar heb even een paar vraagjes:
    1. Op mijn DVD-speler (Pioneer DV-370) zit een component uitgang (Y, Pb, Pr), een S-video out e een geel tulp gangetje. Hoe kan ik het beste mijn DVD-Speler aansluiten? Ik denk via de Component. Zoja, waar kan ik zo'n kabel (goedkoop en zo kort mogelijk) kopen? Zonee, welke optie is dan het beste. (vertel er ook even bij hoe het geluid via me TV gaat aub.)
    2. Mijn laptop heeft een HDMI uitgang, maar als ik mijn laptop op de TV aansluit wordt ik niet vrolijk. Ik heb de resolutie (op me pc, als die op de tv is aangesloten) op 720p staan. Dus heb wel gewoon beeld op me HD-tv. Maar ik zie de startbalk nauwelijks en heb geen denderend beeld. Hoe kan ik dit verbeteren, zodat ik echt HD kwaliteit films kan kijken, zoals de kwaliteit op mijn laptop beeldscherm is. Laptop is een Sony Vaio FZ11E.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vandaag het PS3 pakket binnen gekregen die ik kreeg bij mijn Bravia TV. :b:

    Wel jammer dat er geen HDMI kabeltje bijzit.=(
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    1. De meeste onderdelenhuizen verkopen kabels van het merk HQ.
    Als de dvd-speler een component heeft dan moet er ook een Audio-uitgang op de dvd-speler zitten.
    http://www.hqproducts.com/nl/home

    2. Kijk even de manual van de S81B , daar vindt je een lijstje met de resoluties + aantal hz.
    De Samsung is behoorlijk kieskeurig.
    Alles wat afwijk van dit lijstje zal resulteren in slecht of geen beeld.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ow, toch een vraagje, hopelijk weet iemand hier een oplossing voor die dezelfde TV heeft (Sony KDL-40V3000).

    Af en toe heb ik een wit puntje in beeld.
    Hij doet dat ALLEEN als ik digitaal TV kijk.

    Als ik game op de 360, of analoog TV kijk heb ik er geen last van.


    Is hier wat aan te doen??? Vind het gewoon irri....
     
  7. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag tot ontdekking gekomen dat de LE37M86 nog maar 1099 is bij ons in de scheer en foppen:) goed zeuren en je krijgt hem voor 950 :+
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij Goedkopen.nl is het verschil tussen een HDready en FullHD nog maar € 101
    LE37R81B kost € 848 en de LE37M86B kost € 949.
     
  9. viper24

    viper24 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal! Even een klein vraagje:

    ik heb een samsung LE37M86B Full hd tv, en er staat dat die 1080p signaal over component kan ontvangen (dus niet 1080i)

    En ik heb ook een x360 HDdvd addon. Krijg mijn tv nou ook daadwerkelijk het 1080p signaal binnen of niet?

    (kheb de x360 dus via component aangesloten, owja en ik kan mijn x360 namelijk wel gewoon instellen op 1080p)
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  10. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Games speelt ie gewoon op 1080p/ hd-dvd films op 1080i/ dvd's op 480p

    wil je alles full-hd dan moet je vga of hdmi hebben.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  11. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook 'n klein vraagje, kon het niet terug vinden op de laatste +/- 5 pagina's.

    Ik heb een LE32S81B en ik erger me aan de zap-snelheid. Is het verantwoord om dit te veranderen, wat kan er allemaal fout gaan?

    En hoe zou ik dit kunnen doen?

    Gr,
    Robin
     
  12. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Je kunt dit veranderen in het service menu. Als je niet weet wat je doet kan er veel mis gaan.

    Service Menu :
    In het service menu heb je toegang tot extra instellingen, gebruik op eigen risico

    Standby -> Info -> Menu -> Mute -> Power On

    - Zap tijd
    Een van de meest negative punten van samsung Lcd tv is het traag zappen ( zijn natuurlijk meningen ). Zap tijd kunnen we verstellen

    via het service menu :
    > Video Mute Time". (standaard instelling is 8 of 10). Hoe lager het getal hoe minder vertraging bij het zappen. Niet lager dan 2 zetten.

    Gebruik naar boven en naar beneden om in het menu te scrollen, en ok om in een optie te komen en return om weer terug te gaan.

    Daarna tv uitschakelen met de rooie knop :+ en dan weer inschakelen. Je zaptijd is versnelt.

    Dit is geheel op eigen risico
     
  13. viper24

    viper24 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom games wel en films niet... die hd dvd films gaan toch ook via de x360?

    ik heb net dus even mijn xbox aangesloten via vga, en wat mij opvalt is dat ik dan wel gewoon een resolutie van 1920x1080 kan instellen, maar dat het beeld niet meer zo scherp is als met component. (lijkt wel meer anti aliased) ook niet als ik die 3 opties probeer (standard, intermediate en expanded).

    Zo klote dat mijn x360 geen hdmi heeft :mad:
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ook! Vanmiddag zag ik een briefje liggen, pakket gelijk opgehaald bij de buren. En aangesloten. Damn, wat is Spidey 3 mooi op BR <> Full HD. Het pakket was idd zonder HDMI kabel, maar had er v.d. week al 2 gekocht. Nu zijn zowel 360, HD-DVD speler als PS3 via HDMI aangesloten. Wat een heerlijk beeld op alle 3 :)

    Blood Diamond in 1080P via 360 gestreamd ziet er (ongeveer, camera maakt het net wat anders) zo uit:
    [​IMG]

    [​IMG]

    Helaas zie je scanlines, mijn camera is nog vrij nieuw en weet nog niet goed hoe ik optimaal offscreen foto's moet maken.. eens even induiken binnenkort. Deze screens doen het eigenlijke beeld niet echt recht, en dit vind ik er al aardig uitzien!
     
  15. King Of The Dead

    King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik echt een hd tv wil aanschaffen kom ik met mijn budget op de LE32s81bx/xec. Deze kost overal ong €699,- maar is deze tv dit geld waard ofniet? Heb wel reviews gelezen maar hoor het liever ff hier van gamers:)
     
  16. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze tv ook. Ik ben er heel erg tevreden mee. Het is wel een instap model, maar ik vind het echt een super beeld geven. Ik heb destijds een maandje of 3 geleden gekocht voor 570. Dat was ook een reden om voor deze te gaan, was een leuke aanbieding. Je kan natuurlijk wel veel beter krijgen, maar ik kijk er digitale tv op, kijk er dvd's mee en me 360 is er op aangesloten en dat ziet er allemaal gewoon heel goed uit. Ik vind de kwaliteit die je voor het geld krijgt uitstekend.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zou iemand mij kunnen vertellen wat tegenwoordig de kleinste plasma is? Het was altijd 37", maar ik heb begrepen dat ze er tegenwoordig ook kleiner zijn?
     
  18. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik denk dat ik de Philips 42PFL3312 ga kopen, maar deze is HD ready en 42 inch dus ik vroeg me af of ik dan niet heel lelijk beeld krijg omdat het zo groot scherm is en de resolutie is 1366x768 dat je dan uber grote pixels heb ofzo ?

    of is het slimmer om een wat kleinere 37'' full HD te halen ? (Samsung LE37M86BD)
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  19. cabostef

    cabostef Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ppl!
    Ik heb net een Samsung SyncMaster 2032MW 20inch HDTV gehaald. Nu wilde ik mn xbox360 aansluiten via een VGA kabel. Het beeld doet het perfect en het ziet er mooi uit, maar als ik de witte en de rode tulp voor geluid aansluit hoor ik geen geluid...
    Deze zelfde vga kabel gebruikte ik eerst op een pc monitor icm de versterker via mn stereo en toen deed het geluid het wel gewoon.
    Weet iemand misschien wat ik moet doen? Is het uberhaupt wel mogelijk om geluid uit je TV te krijgen met deze kabel zonder dat er een versterker tussen zit???
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat maakt totaal niets uit. De pixels worden in verhouding gescaled dus je merkt geen verschil.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina