Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kan je elk usb oplader gebruiken voor de ipod, of kun je alleen die van ipod zelf gebruiken.

En ik zoek nog een fijn hoesje voor de classic 80gb, nog tips?

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb nu een film op mn iPod gezet, en het werkt goed. Dit heb ik gedaan met het Videora programma.

Alleen ik mis de ondertitelingen, kan iemand mij vertellen hoe ik die er wel bij onder krijg?

Zou het heel erg waarderen als iemand mij dit kan vertellen.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Elke USB oplader werkt. Ik heb er één van €15,- (ArtWizz). Destijds bij Dixons.nl besteld.

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dan ga je de tijd die nodig is om van je films op de iPod te genieten echt meer dan verdubbelen. Je moet namelijk de film dan 2x converteren. De eerste keer is dan om alle ondertitelingen erin te zetten en de tweede keer om ze naar het iPod formaat om te zetten.

Gebruik je Windows of Mac? Ik kan zo 123 niet meer bedenken welk programma ik gebruikte op de pc, zal nog eens kijken..

5. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Ik gebruik windows.

Hoop dat je mij kan vertellen met welk programma je de ondertiteling er in krijgt..

Ik houd dit topic goed in de gaten!

6. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Ook heb ik een probleem met het gebruik van wifi.

Als ik bijvoorbeeld in de trein of zo zit, vind hij af en toe wel een netwerk, die dan 9 van de 10 keer beveiligd is. Als er dan 1 niet beveiligd is, kan hij geen verbinding maken...

Nou zo heb ik vrij weinig aan wifi op mijn ipod.

Kan iemand mij vertellen of hier iets tegen te doen is of dat ik iets fout doe?

En hoe doen jullie dat dan bijvoorbeeld in de trein>?

7. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    WiFi in de trein?
    Je weet dat WiFi wordt uitgezonden door een router, die vaak niet veel verder uitzendt dan 20-30 meter? Het is dus niet zoiets als UMTS of Radio! ;)

8. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je je ipod aansluit op een andere pc, kun je dan nummers van zijn pc toevoegen zonder dat ik mijn nummers op mijn ipod verlies?

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja, moet je itunes op handmatig zetten.
    zal ff kijken waar dat precies zit

10. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je nou met die nano die nieuwe dan ook films kijken>?

11. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat kan
    in .mp4 formaat

12. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ik wou laatst wat foto's van mijn Sony Cybershot camera op de Touch zetten. Dus eerst de fotos netjes in een map gezet afbeeldingen gewoon. De foto's staan er gewoon als ik ga kijken dus ik sluit de Touch aan en iTunes start.

Dan wil ik dus de foto's erop zetten en dan kopiert hij de hele map erheen. Vervolgens kijk ik in de Touch en staan er of helemaal geen afbeeldingen of maar een paar. Wat is hier aan de hand. Een JPG moet toch gewoon werken?

13. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Maar met die iPod jailbreak, dit kan op 2 manieren. De eerste is om met je iPod na jailbreakme.com te gaan en dan doet hij het automatisch.

Je kan het ook via je PC doen met een programmatje...

Wat is nou beter? Of maakt het weinig uit?

En als je het via je PC doet, dan moet je op een gegeven moment in MS DOS je ip adres waar je ipod mee verbonden is invoeren, maar is het ook mogelijk om dan met je eigen computer gewoon op jou internet te zitten, en met je iPod op iemand anders netwerk ( omdat ik zelf geen draadloos netwerk heb ) maar dan krijg je wel dat je een ander ip adres ( die van je iPod ) invoert in het MS DOS programma, gaat het dan niet verkeerd of maakt dit niets uit?

Alvast bedankt.

14. LordTB

LordTB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst die nieuwe iPod nano gekocht, echt een topding! Alleen een minpunt... de krasbaarheid van het hele apparaat. Nu ben ik dus van plan om zo'n InvisibleShield te kopen, ik hoor bijna alleen maar positieve reacties. Mijn vraag is of er mensen hier ook eentje hebben en waar ze 'm gekocht hebben, tot nu toe vind k alleen winkels in Amerika...niks in NL.

15. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij misschien een film of televisieserie kunnen sturen. Ik ben zelf niet zo handig met computers en dat overzetten naar mp4 formaat maar ik zou graag eens een film wil kijken op mijn Ipod.

16. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Download gewoon Videora! Dat is echt zo simpel. Elke stap wordt met plaatjes en pijlen uitgelegd.

17. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ga het meteen proberen.

18. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    mp4 formaat films , is dat gewoon een goede kwaliteit en volledige films?

19. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    ja dat is het.

20. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bah!!! wilde net mijn ipod registreren via itunes, klik ik op nooit registreren.

Kan ik dat via itunes toch nog doen :p en is het noodzakelijk ivm garantie? Aangezien ik straks een jaar in Australie zit...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina