Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game net gehaald, maar ik denk dat ik morgen pas begin.

Heb er echt vette zin in. Als eerste maar eens een class kiezen en eens goed met iedereen lullen.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als wat spelen jullie eigenlijk?
    ik als

:Colonist
    :Ruthless
    :Vanguard

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. je hebt 24% van de achievements gehaald... maar 8 uur lijkt me wel ERG weinig..

Post anders even een pic je game save stats.. dan geloof ik je wel, anders vindt ik 8 uur wel erg weinig en het lijkt me dat je dan wel erg rap doorheen loopt voor de 1e keer.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ben ff nieuwe career begonnen om te kijke of ik nu andere wapens kan hebben en ben gewoon nu mun saves kwijt.... Erg apart en redelijk balen, 3 uur voor niks gespeeld vandaag. En het rare was dat ik nu nog steeds geen andere wapens kon gebruiken naast mun pistol, snap er egt geen zak van :confused:

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    raar ik kan ze allemaal gebruiken terwijl ik een vanguard ben en dus geen eens kan snipen. Ligt of aan je disc of 360 lijkt mij.

Edit: ik ben trouwens:
    Earthborn
    Warhero
    Vanguard

Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  6. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik dit spel toch nog even ga halen dit weekend, ben nog wel met AC bezig maar goed...
    Heb net wat filmpjes zitten bekijken van ME, ziet er wel gelikt uit zeg.
    Hopelijk een flinke lange gameplay:)

7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Een vriend van me had Jade empire toen in 3 dagen uitgespeelt terwijl ik nog ergens vast zat te hangen,niet om te vergelijken maar aan te geven hoe het verschilt:)

Maar ik las dat Mass Effect een beetje aan de korte kant is maar ik vraag me af wat ze onder kort verstaan,bedoel KOTOR games waren eigenlijk ook niet super lang maar door het batlle systeem en het vele kleppen met de gasten om je heen was het best wel lang.

Maarja ik ben ook iemand die echt onder het gamen geniet vanalles om je heen in zo'n game,en kleinste dingen probeer ik uit enzo.:)

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dan te bedenken dat ik nog een soldier en war hero ben maja. Vind het erg vreemd, mijn disc heeft geen krassen en mijn box is ook gewoon ok. Maar met alleen een pistol is het niet echt een boeiend spel :mad: Kijken of ik het morgen kan fixen...

9. Dayuum

Dayuum Guest

net uitgespeelt
    Kijk maar naar mijn achievements

Mijn tijd:8 uur en 30 minuten

10. Drogba

Drogba Guest

Die Dayuum lult man, neem zijn opvattingen niet serieus op gast zit sinds het begin alleen maar te zeiken over de game. En dat over 8 uur is bullshit. Als je gewoon wilt genieten van deze game en rustig overal doorheen kan het drie keer zolang duren.

Even weer ontopic over deze prachtige game, lees niet als je niks wilt weten van het verhaal(is nog maar het begin though)
    Hebben jullie al gesproken met de Council waar Saren ook aanwezig is in een hologramding? Het raadslid vroeg of ik nog iets de adden had en ik zei What's the point, heet leek best stom want hij zei "You made your decision, i won't waste my time' Daarna knikten die Turian en dat meisje met elkaar.

Kon je hier ook gewoon doorgaan met zeiken over Saren? Had het namelijk niet willen zeggen.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2007
  11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dayuum, je kon evengoed geen enkele sidequest gedaan hebben en met bijna niemand hebben gepraat doorheen de hele game. (je snapt heus wel dat de helft van de game uit 'gesprekken voeren' bestaat?)

Ook heb je weinig positief vermeld, wat wel erg verdacht is.

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee je kan niet verder zeiken, it has to be that way.

13. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    um...zou ik Assassin's Creed + Bioshock L.E. verkopen voor Mass Effect??

EDIT:
    btw, Dayuum heeft de game nog niet uitgespeeld, anders had hij deze achievement al

Medal of Honor
    Complete 1 Mass Effect Playthrough on any setting

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zou ik persoonlijk niet doen tenzij je zowieso geen verzamelaar bent en die andere 2 uit hebt.

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    als je beide spellen al hebt uitgespeeld,zou je het kunnen overwegen alhoewel je meer geld kan krijgen als je eerst die spellen zou verkopen dan kan je gemakkelijk een nieuwe mass effect kopen (evt. nog geld over).

16. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Drolletje14
    heb beide games al uitgespeeld en Bioshock al ruim 3 maanden niet meer aangeraakt, Assassin's Creed heb ik al een week niet meer aangeraakt nadat ik hem had uitgespeeld...komt omdat ik er niks meer aan vind, story was leuk maar niet voor herhaling vatbaar. en ik bedoelde eigenlijk dat ik de games verkoop en er dan een nieuwe Mass Effect in de winkel koop

17. Drogba

Drogba Guest

Dat raad ik je aan, die games zijn nogal kort en er valt geen reet meer te doen nadat je ze uitgespeeld hebt.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2007
  18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    tsja als je echt klaar bent met die andere twee en je gewoon afvraagt of Mass Effect aankoop waardig is dan kan ik daar wel volmondig ja op antwoorden

19. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je niet... Als je een ander wapen wil druk je toch de LB knop in? dan verschijnt er een menutje waar je alle wapens kunt kiezen. Is dit niet het geval bij jou, dan weet ik het ook niet meer

20. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf ben een RPG liefhebber en heb Oblivion ook met plezier gespeeld...alleen nooit de campaign uitgespeeld XD heb er toch tegen de 50 uur in zitten. maar ik weet wel dat Assassin's nu nog wat waard is...daarom

@Cookie X
    als het goed is kun je idd gewoon wapens kiezen door dat menu'tje. houd er alleen wel rekening mee dat waarneer je een wapen gebruikt waarin je nog niet getrained bent, het richten behoorlijk kut gaat.

zijn er overigens mensen die problemen hebben dat ie een DRE?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina