Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik moet zeggen, ik ben het wel eens met de kritieken die Penny Arcade had. Heb een paar uur gespeeld maar heb nog niet echt het idee bij de battles dat ik controle heb over wat ik moet doen. Het gaat erg snel en het inzetten van je team-mates en het cover-systeem werkt nog niet echt lekker. Soms ben ik op slag dood zonder dat ik doorhad waar het vandaan kwam... Hopelijk went dat!

En de framerates zijn af en toe echt best klote. En de lange laadtijden in de liften onderbreken de boel aardig, jammer.

Maar verder, wat een design/presentatie/voice acting/animatie!

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    het vechten is wel ff wennen idd, ik denk steeds dat ik wel kan rushen met mn shotgun maar je moet echt vanaf t begin met je teammates en je powers bezig gaan.

3. Drogba

Drogba Guest

Kan ik mijn armor kleuren geven? En waarmee/waarin verdien je credits?

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb vanmiddag even gespeeld vlak voordat ik rijles had. Nu ga ik echt beginnen aan het avontuur, dus echt overnieuw.

MAAR...wat kies ik ....soldier,engineer, etc...?

stel ik kies voor Adept, zodat je toffe dingen als 'throw' kan gebruiken, kan je later in de game dit aanpassen dat je ook met wapens aan de gang kan?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    geloof niet dat je class kan switchen, ik heb zelf vanguard gekozen omdat ik in de 1up show zag dat t spel een stuk moeilijker is als je eigen character weinig combat skills heeft.

6. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik dus niet snap, ik heb nu een vanguard gekozen en dan zou je alleen maar een shotgun en pistol hebben maar ik heb alsnog een sniper en assault rifle, staat wel untrained bij. Wat houd dit nu precies in?

7. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat is het moeilijk. Ik ben nu op een schip dat gekaapt word. Echt niet normaal moeilijk net 15 keer overnieuw gedaan. Die gasten hebben allemaal biotic powers en dan gooien ze je op de grond en kan je niks doen. Weet iemand hoe je dit oplost???? Ik speel echter wel op veteraan.

Tranq dat betekent dat je er niet mee om kan gaan ik heb daarom voor een soldier gekozen.

Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja ik weet dat het met LB kan maar hij switchde gewoon niet. In het begin wel, toen kon ik steeds makkelijk van wapen veranderen maar daarna niet meer. Hij was idd gewoon gebugged want ik ben nu weer overnieuw begonnen en nu doet die het weer. Maar ik weet niet voor hoe lang... Snap er niks van waarom die het de ene keer wel deed en daarna niet meer...

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    ja ik kies nu net ook voor vanguard.die throw+shotgun lijkt me vet tof te gebruiken. en als het de game ook nog eens uitdagender maakt...hell yeah.
    waar hebben jullie trouwens voor gekozen..man,vrouw of gewoon standaard Shepard? Ik custom female...omdat je in vrijwel elk spel een vent ben, vind ik het wel eens tof een vrouw te gebruiken....besides....het zal bepaalde stukken over 'relaties' in de game alleen maar interessanter maken ;)

10. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat is vaag, hoop dat je er idd geen last meer van hebt. Ik heb nog nergens over deze bug gelezen btw.

12. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Yep ik heb dat gehad met Oblivion met vast lopende menus en framedrops,en toen ik overnieuw begon was alles weer normaal.

Maar geen flauw benul waar het aan ligt,maar het is net als er ergens een bug optreed alof de 360 schijf dat onthoud heel raar.

13. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Cookie X
    in de IGN review word dit besproken als een bug, die hoogst waarschijnlijk binnenkort word verholpen.

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik zou je bv voor Assasins creed 40 kunnen geven en voor bioshock LE kun je ook nog wel tegen de 30 aan krijgen dan zit je op 70 euro heb je de limited edition NIEUW binnen :+ Is maar een tip ofzo ik zeg niks....

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    mij is het gelukt door moeilijkheid op normal te zetten want ik bleef ook maar doodgaan door die kutkrachten:x

Edit: ik ben nu ook op een fucking lastig stukje.
    BTW: slaan moet je dichtbij je vijand RT.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien domme vraag,maar hoe kan ik de throw move gebruiken? Ik zie alleen maar guns in mn inventory, terwijl ik juist vanguard koos :) Dacht dat me dat wel via de tutorial uitgelegd zou worden,maar nope.

17. Dayuum

Dayuum Guest

Die achievement heb ik ook

Dit spel is nou eenmaal kort en ik heb toch bijna alle sidequests gedaan behalven waar je dingen moet verzamelen

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ben vanguard ,maar HOE doe ik die throw move? Ik kan alleen maar guns gebruiken.

19. Drogba

Drogba Guest

Houd RB ingedrukt, daar zitten je krachten.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja klopt...en als ik dan "Map" throw doe...hoe gebruik ik die dan? Want ik wil niet elke keer het menu in moeten, ik wil net als guns het gewoon een soort van quick key maken...hoe werkt dat?

ah ik zie het al. RB gewoon 1 keer indrukken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina