Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Inderdaad, het maakt 't ook meteen een stuk leuker. Eigenlijk vind ik het best wel interessant om er wat over te lezen. Hier nog een stukje over de Assassijnen.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2007
  2. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    99/100 flags in de kingdom.

noumoet ik er dus werkelijk nog een maar ik heb dus geen idee waar die ene ligt :mad: hele kingdom doorlopen dan maar

3. Achillias

Achillias Guest

Jongens en meisjes natuurlijk ik zit al een geruime tijd te twijfelen of ik AC wel of niet zal halen, mede omdat de stemming rondom deze game zeer afwisselend is.

De ene vindt dit het spel een must have en de andere kraakt het weer ongelooflijk af.

Aangezien het geld niet bij mijn aan de boom groeit (student :/ ) en ik over het algemeen alleen GOTY's in huis haal, vraag ik toch aan jullie wat is de reden waardoor jij dit spel toch gehaald hebt, en wat vind je ervan?

4. Geogamer

Geogamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen moeten wel goede argumenten hebben om een game af te kraken. Hoe dan ook, de 99 score die hij in het nederlandse magazine PU kreeg is gewoon niet realistisch en doet afbreuk aan de games die in het verleden dezelfde score hebben gehaald. Ik heb het spel zo'n zes uur gespeeld en heb al een vrij goed zicht op de game en ook ik vind dat de hype die er voor de release was er grandioos over ging. AC is een goede game, maar om nu te zeggen dat ie echt zo baanbrekend is ... helaas. Er zitten gewoon teveel fouten in de game en alles is ontzettend repetitief. Je krijgt je orders en weg ben je. Verzamel voldoende informatie, doe eventueel wat side-missies, steek een dolk tussen iemand z'n ribben of in z'n rug en klaar is keesje. Een positief puntje hierbij is dat het hele concept wel erg origineel is en de geschiedenis als het ware herspelen in een dergelijke setting wel erg aangenaam is, maar je moet er voor zijn. En of dit nu een reden is om de game echt te kopen ...

Ik heb het idee dat de hype de game wederom niet echt goed heeft gedaan. Ubisoft heeft een goeie game op de markt gebracht met AC, maar de hype is (zoals verwacht) niet waargemaakt. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

5. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Assassin Creed is inderdaad een game die je in meerdere perspecties kan bekijken.

Assassins creed moet je vooral niet kopen vanwege de inhoud van de missies en met name de variatie die daar in zou moeten zitten want die is nagenoeg niet aanwezig. Elke missie heeft dezelfde opbouw , doe een aantal side missies (het liefst alle) en dan assasinate je target en ren je heel hard weg. Dat is tevens het moment waar ik positief wordt over dit spel. Ik heb heel veel games gespeeld maar nog nooit was de interactie tussen de omgeving en het personage dat je speelt zo goed. het is werkelijk het parade paardje van het spel. je kan tegen élke richel of uitstekende baksteen opklimmen. elk gebouw dat je ziet is begaanbaar en de steden zijn erg mooi gemaakt. graphics zijn echt heel goed met veel oog voor detail. Het leven in de steden voelt ook natuurlijk aan.mensen zijn bezig met hun werk. je kan ze omver beuken als je tegen ze aan loopt en je kan je heel realistisch door de menigte bewegen. dit alles in tegenstelling tot GTA waar ze ook steden proberen leven in te blazen.Hier leven de steden echt

nou ja er staan genoeg revieuws van de game op internet dus ik hoef verder niet inhoudelijk erop in te gaan maar de game is vooral mooi door de omgeving en hoe je daar mee om kunt gaan. niet door de missies.

overigens is het vechtsysteem ook wel grappig

Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Nu alle vlaggen in jeruzalem en straks even alles in Acre halen, heb al 1/3 ervan.

7. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    hoe heet de liedje die ze in de tv reclame draaien ..??

8. rain

rain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is gameplay begonnen toch?Ik heb in de pu gelezen dat als je dat opstrijk logo van ac laat zien bij de pu stand dat je wat krijgt,is er al bekend wat??

9. ralfjuh

ralfjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Help met Acre Rich Flag!!!

Hoi allemaal ik zit vast bij 1 vlag in Acre Rich. ik heb er hier een screenshot van, de vlag die rood is moet ik nog, en ik vindt hem echt niet! Kan iemand voor mij mischien een screenshot kunnen maken, zodat ik zie waar die ligt?
    Dat zou ik erg waaderen, alvast bedankt!!

hier is de screenshot:
    http://www.team-damage.org/Acre%20Rich.jpg

10. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Jaah is zeker wel leuk dat een deel gebaseerd is op feiten en een deel fictie. In het boek 'het Bernini Mysterie' (van Dan Brown, schrijver De Da Vinci Code), komt dat van jou stukje tekst ook naar voren. Een afstammeling van de hashashin speelt er namelijk een vrij belangrijke rol in ;) .

11. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74

dat kan toch nooit werken?, hij gaat dicht als je je arm omhoog doet, dan glijd ie naar binnen. dan kan je daar nooit iemand mee neersteken. dan schuit dat ding gewoon terug. ook als je gewoon loop moet dat mesje er dan uit schuiven.
    kijk ook maar is hoe voorzichtig hij beweegt.

12. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Massive Attack - Teardrop

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Denk ook niet dat het zijn plan is om er iemand mee te gaan assasinaten. Maar ja, je weet het nooit :+

14. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ik kan die bekende kapotte brug nergens vinden waar je met je paard over heen moet springen.

of is die in die 4e stad waar ik nog niet geweest ben.?

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die uit de trailer bedoel je,.. kan ik me ook niet herinneren uit de game en ik heb m uit

16. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er niet in inderdaad.. naar wat ik zag in de trailer zou het nabij Acre zijn, maar daar is niets te vinden..

17. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
  18. BloodCrawler

BloodCrawler Forum Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb AC al uitgespeeld, maar was er nog een nieuw wapen dat ik kreeg? Ik kan alleen maar in vroegere Memorys, dus zonder nieuw wapen...is er een manier om verder te spelen vanaf het einde, of alleen van de andere memorys??

19. wingsofgold

wingsofgold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben wel een kapotte brug tegengekomen waar ik met mijn paard overheen moest springen. Ik weet niet of je die bedoeld, maar die is volgens mij als je richting acre loopt in de kingdom zelf. ( of Jeruzalem weet niet zeker, maar er zit zoizo wel een kapotte brug in het spel)

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik sprong over 2 daken met mijn paard in The Kingdom. Vond het wel lol ^^

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina