Assassin Creed is inderdaad een game die je in meerdere perspecties kan bekijken.
Assassins creed moet je vooral niet kopen vanwege de inhoud van de missies en met name de variatie die daar in zou moeten zitten want die is nagenoeg niet aanwezig. Elke missie heeft dezelfde opbouw , doe een aantal side missies (het liefst alle) en dan assasinate je target en ren je heel hard weg. Dat is tevens het moment waar ik positief wordt over dit spel. Ik heb heel veel games gespeeld maar nog nooit was de interactie tussen de omgeving en het personage dat je speelt zo goed. het is werkelijk het parade paardje van het spel. je kan tegen élke richel of uitstekende baksteen opklimmen. elk gebouw dat je ziet is begaanbaar en de steden zijn erg mooi gemaakt. graphics zijn echt heel goed met veel oog voor detail. Het leven in de steden voelt ook natuurlijk aan.mensen zijn bezig met hun werk. je kan ze omver beuken als je tegen ze aan loopt en je kan je heel realistisch door de menigte bewegen. dit alles in tegenstelling tot GTA waar ze ook steden proberen leven in te blazen.Hier leven de steden echt
nou ja er staan genoeg revieuws van de game op internet dus ik hoef verder niet inhoudelijk erop in te gaan maar de game is vooral mooi door de omgeving en hoe je daar mee om kunt gaan. niet door de missies.
overigens is het vechtsysteem ook wel grappig
Laatst bewerkt: 23 nov 2007