Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Net een uurtje gespeeld en ik vind er geen KUT aan =( Je krijgt een hap doodsaaie informatie op je dak (vooral met betrekking tot je menu en de 'tutorial'), het spel ziet er mooi uit maar grafisch is er werkelijk van alles mis (om de paar seconden schokt de hele handel, zelfs in filmpjes moet soms de hele achtergrond laden, de gezichten flikkeren heel erg), de combat is zwaar langzaam en het hide-systeem werkt klote: het om het hoekje kijken is veel te gevoelig waardoor ik steeds per ongeluk achter m'n hide-out vandaan kom (:mad:) en bovenal spreken gewoon de hele sfeer (de veel geprezen muziek is irritant) en setting me totaal niet aan tot nu toe.

Begint goed :{

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Als Vanguard kun je dus gewoon wapens als de sniper en pistol gebruiken gelukkig. Echter zal ik nooit met assault rifles te werk gaan?

En die throw kan je zeker upgraden he? Kan me een filmpje herinneren waar je je vijand hoog in de lucht gooide en nog ff flink erop los knalde.

Kans was er geweest dat ik overnieuw was gegaan om toch als soldier te gaan, al die toffe guns...maar ja..moet ik WEER al die filmpjes kijken die je niet kan skippen,no thanks.

3. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je sniper Kills nooit upgraden als je een normale Vanguard ben, je kunt er dus wel mee snipen, maar het zal moeilijk mikken blijven.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een assault rifle gevonden...maar er staat bij die gun untrained...ik kan het dus wel ergens trainien? anders zou die gun er niet eens bij staan lijkt me...toch?

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    40 Euro! _0/

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Daaag _0/

Ik ga eerst even flink doorbijten voordat ik het spel definitief een slinger geef.

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    SHIT! :9

Nou ja, morgen krijg ik hem toch ook (eindelijk) binnen. Wordt genieten dit weekend.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb net een armor gekocht, maar die kan ik nu nergens terugvinden. Het is echter een turian armor, betekent dit dat deze alleen gedragen kunnen worden door een turian? (die zal dan wel een keer in mn party komen ofzo)

Heb verder ook allemaal heavy armors in mn inventory...kan er alleen niks mee nog, jammer :)

Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  9. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Alle negatieve dingen die ik hier lees heb ik absoluut geen last van. Combat werkt voor mij vloeiend en effectief, soundtrack is super, en flikkerende beelden? Nog niet gezien... alles oogt superstrak :) (speel op samsung 38inch full HD) 10 uur in de game en zit pas op eerste planeet Novaria. Persoonlijk vind ik het verhaal sterk en geniet van de vele mogelijkheden tot conversaties. Deze trage gameplay is echter niet voor iedereen weggelegd, dat lijkt me duidelijk.

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier loopt ook alles soepel, er zijn kleine bugs hier en daar, maar tot dusver ERG minimaal...

Ik ga hier dagen over doen, dat is wel duidelijk... beetje genieten van de game, het schijnt 15-20 uur te zijn voor de main quest, en 20 extra voor de side quests.

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je speelt hem al een week, vanaf 18 november... hoe kwam je dan aan de game al zo vroeg?

12. Sirus

Sirus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rara rara \o/

13. Drogba

Drogba Guest

NERAZURRI

In het begin dacht ik er ook een beetje zo over maar later als je een Spectre wordt en dus echt 'begint' wordt het mooier, planeten verkennen etc. Dingen die je in het begin skipte wil je later teruglezen omdat het dan allemaal wat interessanter wordt, je moet je er wat in verdiepen en natuurlijk een beetje houden van dit genre.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb net wat 'plezier' beleefd aan Shai'ira...maar vond die scene wel behoorlijk oppervlakkig hooor...hoezo haastig? :p

15. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op BigKabuto... het staat er duidelijk :9 Turian armor is armor voor Turions, het staat er niet voor niks, dus helaas kan je dat als mens niet dragen.

Zoals ook al net zei, Je kunt nooit upgraden in snipen en de assault riffle als je een gewone Vanguard bent. Je kunt het wapen altijd gebruiken, maar je kunt er niet in trainen. Kijk maar eens als je een level up gaat en punten wil toekennen, deze punten kun jij met je gewone vanguard class niet toekennen aan skills voor snipen of assault riffle.

Btw, Ik vind het tot nu toe nog steeds een vette game, heb nu 8 en een half uur gespeeld en ben nog helemaal niet ver in het spel. Snap niet hoe iemand deze game in 8 en een half uur uitspeelt, tuurlijk is het mogelijk maar zo moet de game niet gespeeld worden en dan moet er ook niet gezeurd worden dat de game te kort is. Ik heb verder helemaal nog geen bugs ervaren. Ik merkte alleen steeds framedrops en het regelmatig loaden, maar dit ervaar ik gelukkig alleen op de Citadel. Op een planeet speelt alles vloeiend. Verder valt me de muziek ook erg. echt een top game! Ik blijf hier nog wel ff mee zoet. Maar ik denk wel dat als ik de Sniper achievement heb gehaald, dat ik dan ff overnieuw begin om een Vanguard te maken met sniperskills, dat lijkt me toch wel erg tof. Ik houd me nu ook voornamelijk bezig met planeten verkennen en side missions doen.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hmm ja. Ben nu iets verder en het wordt inderdaad al beter. Heb om te beginnen die grain en motion blur troep uitgezet. Ik kreeg een lelijke ghosting waas rond Shepard... Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Film grain ga ik later nog wel eens testen of dat effect leuk genoeg is, nu eerst zo clean mogelijke beelden :)

De combat gaat ook wat beter en ik zit er godzijdank wat meer 'in'. Ik snap de menu's en ben door het ergste gezanik heen.

Het begin is alleen wel echt meteen een kleine anti-climax zeg... Je krijgt niet het gevoel dat je eens lekker aan een prachtig spel begint. Het is meer een stroeve, ontoegankelijke ontvangst. Maargoed, daar ben ik nu wel redelijk doorheen volgens mij.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja heel logisch inderdaad..maar ja. Maar goed, ik heb net Medium armor voor mensen gezien...echter ik kan dit nog niet dragen....hoe kan ik dat trainen? Ik wil graag die medium armors in mijn inventory eens checken.

Je ziet inderdaad een waas voor het gezicht van Shepard met die film grain aan..het lijkt een stuk cleaner zonder die film grain..maar ja...ik laat het maar aanstaan denk ik, waarom zouden ze dit erin gedaan hebben anders?

18. Drogba

Drogba Guest

Ik zou het niet weten BigKabuto, ik zit ook nog een beetje te klooien met die armors weet er nog niet zo heel veel van.

Ben net begonnen met het survey'en van dingen op planeten, het is werkelijk prachtig gemaakt gewoon. Zo'n film grain effect tijdens een storm maakt het allemaal wat mooier.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zo mooi hoe je iedereen kan nakken met dit spel :lol: Tegen de 1 zegge dat je mee doet en dan ff snel voor het geld gaan bij de ander :+. Had net 15 guests staan en dat zijn er nu nog 8, op elke hoek kan je wel een side guest vinden zowat. Ze zijn zowaar ook allemaal leuk om te doen. Bij oblivion vond ik het nooit echt super om te doen maar bij dit spel zijn ze echt tof :cool: Zat net trouwens voor het eerst in een MAKO en dat ding is ook wel brilliant hoor ^_^

20. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Das net zo logisch :9 als je levelt moet je de punten die je krijgt toekennen aan je armor skills, op een gegeven moment kom je dan na zoveel punten bij een + of een ^ en dan kun je medium armor dragen. Mischien ff handig om de handleiding door te lezen, ik heb het zelf niet gelezen maar verwacht dat dit soort info daar wel in staat.

Ik heb zelf de film grain en de blur effect uit gedaan, met deze opties aan ziet het er van dichtbij mischien wat realistischer uit, maar van veraf ziet alles er zo vaag uit. Ik vind het met deze opties uit dus mooier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina