Vast in Doom 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door riemer, 22 nov 2007.

1. riemer

riemer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Gamers

Ik zit vast in Doom 3 in de hel.
    Het monster wil maar niet neer en het neerschieten van de bewakertjes die boven en naast hem zweven schijnd ook niet te werken.
    Wie helpt me even verder als je het nog weet tenminste het spel is al een beetje oud nartuurlijk.

Alvast bedankt

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke bedoel je precies met het monster ? De eindbaas ? Ik geloof dat je daar die SoulCube voor moest gebruiken. Dus gewone demonen afknallen tot ie opgeladen is, dan het wapen op de baas gebruiken....dit herhalen tot ie dood is. Tenminste, ik geloof dat het dat was want Doom III is idd weer ff geleden :D Anders : GameFAQ's :)

3. riemer

riemer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik had gister nog even gekeken,het gaat om Hell3.
    Je hebt het over Soulcube,nooit van gehoord.
    Het gaat hier denk ik wel over een eindbaas.
    In de lucht hangen wezentjes die licht geven en je in de gaten houden.
    Volgens mij latens ze de Baas weten waar je bent.
    Ik hoor het wel als je nog wat weet in ieder geval bedankt.

4. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Hmm volgens mij praat je over de allerlaatste baas in Doom 3 maar goed daar hoor je de Soulcube te hebben.,
    De Soulcube zit in het level Hell, Daar heb je ook een Baas die een Vuurbal aanval en een Stomp aanval doet als ik het me goed kan herinneren:+,
    Gewoon rennen de heletijd en maak die paar gasten af stuk of 3/4, Wanneer je dat gedaan hebt moet er een Blauwe Object komen schiet het met de BFG als je die hebt en doe dat de heletijd door tot hij dood is.
    Hopelijk is dat de Boss waar je het over hebt.

5. riemer

riemer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probleem opgelost we gaan vrolijk verder met DOOM 3.
    Bedankt voor de moeite

6. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    nee hij zit bij dat monster met die enorme rotsen als handen. je moet eerst die lichtgevende ventjes killen en als die dood zijn gaat er een licht op het monster branden daar moet je rocket in pleuren en steeds zo door en door en door...

Deel Deze Pagina