Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kbenjila

kbenjila Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol: Je mist op dit moment toch niks

2. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ohnee, want het lagte toch niet op live!

3. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaaaaaargh, wat word ik toch gek van barca en man Red. Die gasten denken ook echt nog dat ze skills hebben, nog even en ik laat deze pes echt voor wat het is.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wat is er mis met men red dan? Speelde in pes 6 altijd met Men red, omdat de rest allemaal Inter nam. Vond dat team zeker niet extreem overrated, en heb niet het id dat dit in pes 2008 wel zo is.

5. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    nee idd. In pes 2008 zijn het nog steeds barca en inter die te extreem zijn.

6. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    dan maar gewoon,
    Real Madrid
    Manchester United pakken,
    dan kun je wel winnen.
    als je het goed doet ..
    niet zo zeuren allemaal ...
    het zijn gewoon spelers die denken dat ze goed zijn met z'n club :confused:

7. Ashavan

Ashavan Guest

Gisteren paar wedstrijden gedaan. 3 gewonnen en 3 gelijk. Maar nu zit ik met het volgende. In de Pes6 kon je verdedigend de bal afpakken door er voor te lopen of op tijd in te stappen. Wat is DE manier in dit deel? Er voor lopen werkt maar half, bij instappen mis ik OF gaat de tegenstander liggen waardoor ik een vrije trap krijg. Of in de 16 een schwalbe maakt waardoor hij geel krijgt. Een tackle op zijn tijd helpt ook goed, maar als je dit de hele tijd mot doen schiet het ook niet op :confused:

Scoren stelt nu weinig meer voor. Met de spelers dribbelen, op tijd een steekpass of solo actie en klaar. Ook met afvallende ballen knal je er nu relatief simpel in :eek:

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    ML, topplayer, 30min, defaultspelers, en je 1000 punten niet gebruiken ... praten we na 20 uur gameplay weer:)

Ik zit in die setup nu vlak voor de winterstop, mag ik eindelijk wat spelers kopen. Resultaat tot nu toe 17 gespeeld, 16 verloren, 1 gelijk, 75 tegen, 22 voor (ongeveer, met een totaal tijd van ik schat 20 uur gameplay) ... allergrootste probleem is dat ik de nul niet kan houden, en/of een voorsprong niet kan vasthouden. Verdediging stort in onder druk.

Dus ga ik de verdediging versterken met wat aankopen.

Heb ik een vraag, in 'negociations' en die lijstjes staat hoeveel iemand kost maar ook een getal 0-100 ... is dat de KANS dat een 'negociation' slaagt?

9. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Correct.

10. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je zelf skilfull genoeg bent kun je ze wel verslaan, maar ik moet toegeven dat in dit deel de verdedigers wel vaak in disadvantage zijn door de dribbelskills van de aanvallers.. Het zou inderdaad leuker zijn als mensen een 'normaal' team zouden nemen. Krijg je veel leukere matches! Misschien een idee om alle spelers op deze site in een friendslist te zetten en dan vooral tegen elkaar spelen. Hebben we ook niet veel last van lag omdat wel allen in nederland wonen.

animo??

11. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    thx:)

12. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat je niet kunt aangeven wat voor gamer je bent. dan kunnen de connaiseurs wat beter tegen elkaar spelen

13. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel 1 uur gespeeld vind fifa toch beter, PES2008 zitten te veel fouten nog in. in het uur dat ik speelde scoorde ik 5 keer vanaf middenijn met een rollertjem en 6 keer op rij zonder dat ik schiet draaid de bal in goal en keeper doet niets.Ik vind het niet kunnen als je een spel goed wilt spellen .

14. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt als een hoop onzin, 5x scoren in 1 uur tijd en wat je daarna nog zegt slaat ook nergens op, 6x scoren zonder te schieten.

15. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mee eens dat heb ik in alle pes delen bij elkaar nog niet eens meegemaakt wat C-time zegt.

16. Ashavan

Ashavan Guest

Het is inderdaad bullshit wat hij zegt. Een simplistische poging tot een flame.

Zo'n rollertje als doelpunt is mij in al die jaren maar 1x voorgekomen. Real Madrid, Beckham nam een vrije trap op de rand 16. Ik wilde hem passen naar iemand op de 5m lijn. Maar die spits liep net weg en kwam net te laat bij de bal. Toch een schiet poging welk de bal miste, keeper dook daarom verkeerde kant op en de bal rolde zonder iemand die hem aanraakte in het doel.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2007
  17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Inderdaad, onzin. Ook het feit dat het pas een uur is gespeeld maakt dat je er geen waarde aan moet hechten.

18. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry als het al gevraagd is, maar wanneer komt die patch nou uit? Ik dacht dat ze zeiden uiterlijk 19 november, maar ik heb niets gezien en de lag is nog steeds ernstig.

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat was onzin. We weten niet wanneer.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Damn, die long ranger achievement is echt irritant. Dit is nou al de 2e keer dat ik van 34 meter scoor!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina