De HDTV thread [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 12 okt 2007.

?

Wat is jouw game tv ?

  1. Beeldbuis.

    18,7%
  2. LCD , resolutie < 800x600

    1,6%
  3. PC Monitor.

    6,0%
  4. LCD HDready.

    51,9%
  5. LCD FullHD.

    15,8%
  6. Plasma 1024x768

    2,6%
  7. Plasma 1366x768

    3,1%
  8. Projectie tv.

    0 stem(men)
    0,0%
  9. Beamer.

    3,4%
  10. Anders

    0,8%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh wat bedoel je daarmee, want bij mij op de zaak staat er ook een uber grote tv en als ik daarnaar kijk die ik allemaal van die puntjes
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Alles wordt in verhouding vergroot naar gelang de grootte van je scherm. Het is niet zo dat het uitgerekt wordt. Je moet het zien als iets vergroten in Photoshop. Wanneer je aan een hoek trekt, vergroot je het bestand wel maar haal je het uit zijn verband. Houd je de Shift button in, dan vergroot je 'm in verhouding.
     
  4. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Oooooh zo bedoel je! maar zo bedoel ik het niet ik bedoel echt de pixels van de tv zelf :eek:
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    In de VS wel , maar hier in Nederland ben ik ze nog niet tegen gekomen.

    Zag een tijdje terug in de LA een Plasma van 20".
     
  6. pinda

    pinda jordy

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Na lang wikken en wegen heb ik gisteren ook een LCD-TV gekocht: Panasonic TX-32LM70 *) Echt een goede aankoop geweest :thumbs: Heb net een stuk HALO 3 gespeeld en het verschil is echt goed te zien! Mooie kleuren, veel meer detail en retestrak beeld _O_ Ben er echt heel erg blij mee. Maar nu nog even wachten tot de stand-alone HDDVD/ Blu-ray spelers fors in prijs dalen, want 400 euro is nog best wel veel! En hopen dat de videotheken dergelijk films gaan verhuren ;) Analoge tv is idd niet zo scherp maar ben even een het kijken wat het kost om dat erbij te nemen.
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    De HD-DVD addon van de Xbox360 is van goede kwaliteit, en absoluut betaalbaar.
    Helemaal met de 5 gratis HD-DVD die je erbij krijgt. (Zie ook www.gcshop.nl )
     
  8. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung LE37M86BD kan deze Full HD geen 1080p via de 360 component ?
     
  9. pinda

    pinda jordy

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Graveheart: Dat is idd niet duur nee! 150 voor een HDDVD-speler met 5 gratis films is een heel aantrekkelijk aanbod! Maar mijn reciever heeft geen HDMI aansluiting, dus dat zou betekenen dat ik ook een nieuwe reciever moet kopen en dat wordt op dit moment te duur.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2007
  10. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat de allergoedkoopste Full HD is vanaf 24inch? (Als die uberhaupt al bestaan en is het uberhaupt mogelijk om 1080p te weergeven via de 360 component aansluiting?)
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De kleinste FullHD is de Sharp LC-32X20E.
    Deze heeft ook de nieuwe HDready 1080p logo.

    [​IMG]

    Volgens de nieuwe richtlijnen ondersteunt Component geen 1080p meer.
    Over VGA wordt helemaal niet meer gesproken.

    HDready 1080p - LICENSE AGREEMENT.
    http://www.eicta.org/fileadmin/user_upload/document/HD_ready_1080p_-_LICENSE_AGREEMENT.pdf
     
  12. viper24

    viper24 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan.. ik heb de tv namelijk ook.

    Wat ik begrijp is dat ie full hd via component en vga kan (en natuurlijk hdmi)

    Alleen is het wel zo dat als je em aansluit via component hij alleen maar games op 1080p doet. En niet hddvd. Die gaat namelijk op 1080i.

    Dus ik zou em via vga aansluiten. Dan is alles op 1080p. En als je hdmi op je xbox hebt zitten zou ik dat doen.

    Ik had mijn xbox eerst via component aangesloten en toen had ik een klein beetje last van "schaduw". Als je snel beweegt in een spel kreeg ik een beetje zon schaduw spoor. En nu ik men 360 via vga heb aangesloten heb ik daar geen last meer van.

    Alleen lijkt mijn dashboard opeens meer anti aliased... met component leek alles ietsjes strakker. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  13. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat serieus de goedkoopste Full HD. Want dat gaat iig ver boven mijn budget :+ Dan toch maar kijken voor een HD-ready tv'tje.

    Btw degene hier boven mij praat over het aansluiten via een VGA aansluiting maar de 360/HD-dvd player heeft toch helemaal geen VGA aansluiting?
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De Samsung LE37M86B heb je al voor minder dan € 950 ;)
     
  15. Gre

    Gre Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden HD TV's goedkoper na de kerstperiode? Uitverkoop of zoiets met mooie kortingen? Iemand daar ervaring mee gehad vorig jaar, of die zich daar iets over herinnert?
     
  16. viper24

    viper24 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn dashboard is opeens meer anti aliased nu ik em aangesloten heb via VGA... met component leek alles ietsjes strakker. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

    tv is Samsung LE37M86B.
     
  17. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel bij Saturn een mooie Philips FULL HD lcd televisie gezien van 107 cm. Voor maar 1300 euro's 8). Kijk maar anders op de site van Saturn.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  18. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een component kabel aangeschaft voor mijn DVD-speler, heb nu goed beeld. Eerst was het één veeg :+. Nu nog even mijn laptop instellen en ik kan genieten van HD :)
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Klopt idd, je kan de componentenaansluiting gebruiken op deze tv. Schuifje op de kabel op HD zetten en in t dashbord vd xbox bij t laatste tabblad console settings beeldscherm op 720p zetten.:thumbs:

    Nee hoor, je ziet echt geen pixels. Ik heb een 50 inch plasma en ik zit op 1.8mtr er ik zie absoluut geen pixels, alleen maar mooi beeld!

    De hd-dvd speler add-on wordt gewoon via de usb aangesloten op je xbox360, dus daarna gaat t er om hoe jij je xbox op je tv hebt aangesloten en dat kan dus zowel op vga, componenten alsook hdmi zijn.

    Heeft je receiver geen optische ingang, ander zou dat toch ook een optie zijn? Ik neem aan dat je opmerking over het geluid ging?
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  20. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb nu ook de 40w2000 staan :) mooi dingetje en niet al te duur nu met die bravia actie
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina