Guitar Hero III

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Wiehoe..!

    Ik heb hem ook!

    Bij de Bart Smit in Tilburg hadden ze er eentje binnen gekregen. Ik om 15.45u bellen om te vragen of ze m toevallig nog hadden...zegt die miep, Ja, we hebben er eentje.

    Ik zeg: Mooi! Vasthouden die hap, ik kom eraan.

    Dus ik mijn avond mooi gespendeerd in het bezit van GH3 :D
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er soms een tekort?

    De mijne is nog niet verzonden via bol.com, en alle winkels hier zeggen niks meer te hebben, alle exemplaren zijn alweer weg.
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja er is een huge tekort aan GH3!
    Ik had bij 2 winkels GH gereserveerd (just to be sure)
    En toen ik de andere winkel afbelde klonk hij zo opgelucht omdat ze veels te weinig hadden binnengekrgen.
     
  4. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m zonder pre-order gewoon kunnen halen.. :/ bel anders even Futurezone in Rotterdam.. misschien dat zij er nog wel een paar hebben
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn, ik had gehoopt dit weekend Guitar Hero III te kunnen spelen.. gaat dus mooi niet door :'-(

    Ik had hem bij Replay gereserveerd, maar ik stond als 4e op de lijst. Krijgen ze er maar 2 binnen! Damnit!

    Bij de Replay was de game 95 euro, en bij de rest van de winkels 100. Ook heb ik een bon liggen voor korting, dus ik moet hem echt bij replay halen :9

    Maargoed, waarschijnlijk wordt het dan Dinsdag :'-(
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    weet niet hoor maar 100 euro is echt te overpriced.

    Gemiddeld kost hij 85-90 euro met enkele plekken voor 80 euro
     
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb mijn pakket gisterenavond in ontvangst mogen nemen bij de plaatselijke Bart Smit. Vreemd genoeg had niemand hem nog gereserveerd. Die nieuwe gitaar is echt super! Vanavond mijn GH2 gitaar erbij pluggen en dan eindelijk eens met z'n 2 spelen in de huiskamer! \o/
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik schrok gisteren wel bij de BS. :'-(

    Nadat GC-Shop had laten weten dat mijn bestelling niet geleverd kon worden heb ik mijn vader er gelijk op uit gestuurd om bij de BS te checken of ze GH III hadden.
    Dat hadden ze dus, en die wilden ze ook nog wel tot vandaag opzij leggen.
    Gisteren dus nog opgehaald, maar bij het afrekenen bleek dat ie €20 duurder was dan bij GC-Shop. :eek:
    Had ik niet op gerekend, maar aangezien ik té aardig ben heb ik em toch gepakt. |:-

    Nou ja... ik kan tenminste nu rocken. Ik denk dat je bij iedere andere winkel de kans hebt dat ie uitverkocht is.

    Die €20 verdien ik wel terug O-)
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zal vandaag ff kijken of ik nog kan winnen met de GH3 competitie @ gameplay ;)
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik had gisteren ook wat leuks bij de Bart Smit:

    Ik bel op met de vraag of ze GH3 met gitaar voor de 360 hadden. Tot mijn verbazing werd er gezegd dat ze hem nog hadden en ik kon hem apart laten leggen zodat ik hem aan het einde van de dag op kon komen halen.

    Ik arriveer bij de Bart Smit, geef mijn bestelling door en de jongen achter de toonbank komt met mijn pakket aanzetten, wilt hem scannen zegt hij opeens: "oh deze mag ik volgens het systeem morgen pas verkopen!"

    Toen er een collega bij kwam en ik uitlegde dat ik hem gereserveerd had kreeg ik hem gelukkig wel mee. Hij stond tenslotte ook al in het rek voor de PS3. :lol:
     
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    bij Free Record Shop... 96 euro!! daar ligt ie goed
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vind de nieuwe guitaar ook fijn. De fret buttons steken niet zo ver uit, hij is wat zwaarder en speelt gewoon iets lekkerder.

    Sowieso speelt guitar hero 3 vloeiender dan 2. Je hoeft de hammerons niet meer zo exact goed te timen. Je hoeft niet echt meer 1 knop vast te houden voor je de ander indrukt
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat maakt het wel weer makkelijker, en daar is niet iedereen blij mee.
    Ik wel hoor, daar niet van xD
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    GH3 voor de 360 is volop verkrijgbaar bij Media Markt zoetermeer voor 84 euro. Was er net even maar hij moest nog helemaal in het systeem en alles en ik had maar 83,60 euro bij me :+

    Voor de Wii was hij trouwens ook volop.

    Ga hem denk ik zelf niet meer halen, vind 84 euro iets te veel van het goede. Zal best leuk spel zijn maar vind dat te veel voor zo'n spel.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  15. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben net heel Alkmaar (centrum) rond geweest, maar nergens te krijgen. Kom ik bij FRS ligt de doos daar gewoon in de winkel, dus ik heel blij naar de kassa....heeft hij em nog niet. ???? waarom ligt de doos er dan knuppel! Hij had blijkbaar alleen veel PS3 versies (net zoals bijna overal). Volgens Media Markt zijn er problemen met de leverancier (vertel mij wat). Als iemand hem nog in de regio van Alkmaar gespot heeft, laat dan maar even weten.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wii versie schijnt nog slechter leverbaar te zijn.
     
  17. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook in amsterdam is er geen enkele GH 3 xbox versie meer te krijgen, overal waar ik kom hetzelfde verhaal: er zijn vaak maar twee exemplaren binnengekomen, terwijl ze er wel 100 hadden kunnen verkopen. Hier word ik nou best wel moe van. Als je als uitgever niet kan leveren, breng die shit dan gewoon niet uit...... hetzelfde gold ook voor de xbox360, en de WII. Erg sneu. Ze kunnen sony (met de ps3 ) duidelijk als voorbeeld nemen. Die zorgt gewoon dat er een goede voorraad voordat ze tot de verkoop overgaan..... gek genoeg zijn er nu ook weer wel veel ps3 versies van GH 3 te koop...gek
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Sony levert ook niet zo goed. Toen de PS3 in Japan uitkwam was er ook een groot tekort aan.

    Tja als je dan een jaar hebt om te produceren en dan ook inderdaad een jaar later pas aan Europa verkoopt vind ik dit geen prestatie.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  19. ZizziZ

    ZizziZ Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen in Brabant....In Uden bij Ben van Dijk net nog een paar xbox360-versies en wii-versies zien liggen. Hij had ook een aantal stand-alone dvd's liggen. :) Mijn dag is goed!!!
     
  20. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    GCshop heeft hem als het goed is gister verstuurd, maar ik heb em nog niet binnen. Hopelijk zometeen nog.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina