Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    :)ik denk dat meer mensen die n elite hebben n zwarte hd dvd speler willen hebben
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Krijg net Pitch Black binnen van Play.com.
    De 20ste op de bus gegaan daar, en nu al hier.

    Ben benieuwd hoe de kwaliteit van de film is.
    The Chronicles of Riddick was al rete-strak. Verwacht hier eigenlijk niets minder van.
     
  4. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik ook gebruikt voor childeren of men die daar toen 9,99 was. Moest ik nog 1 euro aan verzondkosten betalen :)
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vandaag Kiss Kiss Bang Bang van Aleko binnengekregen! :)
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben net pas lid geworden daar, kan alleen enrgens m'n klantennummer vinden:mad:
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Laat me even weten hoe de beeld- en geluidskwaliteit van de film is. Want de film zelf weet ik het al van, die is top!
     
  8. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het maar een middelmatige film, vandaar dat ik hem ook verkocht heb. ;)

    Wat betreft het beeld en geluid vond ik het ook geen uitschieter. Beiden vond ik gemiddeld. Het was niet slecht ofzo, maar ik heb betere gezien...
     
  9. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    levertijd ongeveer 2-3 weken. douane hangt af van je bedrag. Net als bijvoorbeeld amazon sturen ze als commercial item. Dus als je bedrag boven de 50$ ofzo komt moet je invoerrechten betalen.

    Die actie is trouwens voorbij.
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik kan me herrineren dat ik die film heb gekeken bij een paar vrienden nadat we een paar biertjes op hadden en dat we hem echt heel tof vonden. Lekker losse stijl, fris gemonteerd, leuke scherpe dialogen. Heb me er toen prima mee vermaakt!
     
  11. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    same here, heb jij em al gevonden?
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ga 'm binnenkort bekijken. En dan zal ik je even vertellen wat ik ervan vind. Van Aleko weet je het nu al! :+
     
  13. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Kan iemand mij vertellen of die HD-DVD versie van The Matrix Trilogy die je op bol.com etc kunt bestellen nou NL ondertitels heeft? Zag hem namelijk bij media markt en nog meer winkels als import dus ik heb een vermoeden dat er geen nl ondertitels bij zitten, aangezien ik hem dus nooit normaal in een winkel heb gezien...

    thnks!
     
  14. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al iemand die zijn 5 gratis hd-dvd's heeft binnengekregen? (van die actie MS)
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    @ Hordo:

    Volgens de EAN code van bol.com is het deze versie:

    Releasedatum: 10 oktober 2007
    Genre: Aktie
    Subgenre: SF
    Kijkwijzerleeftijd:
    Kijkwijzer:
    Gesproken talen: Engels, Frans
    Ondertiteling: Nederlands, Engels, Frans
    Geluid: Dolby Digital Plus 5.1
    Beeld: High Definition 16:9
    Productiejaar: 2007
    Land van herkomst: Verenigde Staten
    Soort artikel: HD-DVD
    Aantal Discs: 3 Discs
    EANNummer: 7321906172367



    @Hemaworst:

    Nee.
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Zag the Matrix ook gewoon los te koop staan bij de MM, op internet nergens te vinden volgens mij. Aangezien deel II en III ongelovelijk ruk zijn heb ik alleen deel I aangeschaft, misschien een tip ;)

    Wat een gezeik trouwens met dat terug sturen van je HD-DVD addon...
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Bijna overal te vinden op internet ;) Zelfs de wehkamp heeft hem. Gewoon op ean code zoeken
     
  18. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gekocht bij bol.com en hier staat op de verpakking gewoon de ondertiteling nederlands. Ik kijk zelf zonder of met engelse ondertitels dus kan het niet uit eigen ervaring zeggen maar goed neem aan dat als het er op staat dat het ook daadwerkelijk zo is.
     
  19. timecop

    timecop Sonny Crockett

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Help AUB!!.


    Gister de HD Dvd player binnengekregen,uitgepakt blabla.. Xbox 360 aangezet, cd met update erin gedaan, daarna springt hij naar een menu waarbij gevraagd wordt de hd dvd player aan te sluiten,dat gedaan, krijg de melding dashboard is geupdate,gebruik onderste knopje om de hd dvd lade te openen. druk op een knop om te herstarten,gedaan. Xbox start opnieuw op , maar geen verandering in het dashboard te zien.. Vervolgens geprobeerd met een gebrande hd dvd update (van de MS website). Ook geeft hij precies dezelfde melding,ik start hem opnieuw op , en weer hetzelfde dashboard,zonder de optie de onderste dvd lade te openen.. opgestart met een hd dvd erin, geen reactie kom gewoon op het dashboard van de 360 uit.. Xbox betreft een core met een 20gb harde schijf... Ik hoor btw de hd dvd drive wel de disk laden (ook geprobeerd met een andere hd dvd, zelfde resultaat)HD DVD staat bij memory als HD DVD Player (192 mb vrij)
    Versienr dashboard : 2.0.5787.0

    Heeft iemand nog tips/oplossingen voor mij??
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  20. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21

    Weet niet waar je dat gevonden hebt maar _O_ dan gaan we hem maar eens bestellen :) the matrix is natuurlijk wel iets dat je op hd-dvd moet ownen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina