Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Kun je niet eventueel een andere missie tussendoor doen? Vaak levert dat genoeg cash/experience op en zolang de missie waarbij je vastzit niet tijdgebonden is kun je hem altijd nog later oppakken.

2. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb net een stuk gespeeld :) en ik moet zeggen dat dit toch een van de beste sci-fi game is. Eerst Halo trilogy, daarna deze toch :)

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Halo is er NIKS bij, zo simpel zie ik het.

Heb nooit gezien wtf er zo speciaal aan Halo is eigenlijk...

4. Drogba

Drogba Guest

Halo is niks vergeleken met Mass Effect en vooral als je het over sci-fi hebt. Mass Effect is zoveel aandacht aan besteed, elk detail elk puntje is gewoon perfect. Het verhaal is ontzettend goed bedacht.

Laat me niet lachen, Halo :emo:

5. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo beginnen. Iemand tips hoe ik het best kan beginnen of waar ik op moet letten ivm achievement e.d.

alvast bedankt

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zijn Citadel, Noveria,Liara's digsite en Feros de enige echte planeten die echt bedoeld zijn voor de story missions? Zo lijkt het nu eerst wel....als dat zo is...lijkt me dat vrij weinig....want het is grappig om die andere planeten te bezoeken...ik zie het echter na een tijdje wel wat herhaadelijk worden. Dus ik hoop wel dat er meer story-mode planeten zijn dan dit eigenlijk.

7. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten, over een weekje krijg ik mijn Xbox 360 elite en dit gaat een van de games worden die ik zo snel mogelijk probeer te krijgen.\o/

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Same here! :)

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    :)

Echt ik snap niet waarom dat spel als 'DE" game voor de Xbox gezien word. Onbegrijpelijk. Ook al die belachelijk overdreven reviews van Halo 3...gaat nergens over.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    gvd, ik had die missie ook gedaan maar nadat ze wat tegen me zei liep ze weg :'-( ik ben zeker niet cool genoeg voor haar.

Die Achievements zijn trouwens ook wel vet want als je ze wilt halen moet je ook al die classes zijn geweest etc.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee want Halo2 viel tegen. En Halo3 valt - naar verluidt - ook sterk tegen!

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Vreselijk tegen inderdaad. Zo lang in de maak en dan is er qua gameplay vrijwel niks veranderd en qua graphics niks bijzonders.

Die scene met die chick in ME is wel leuk,maar die uitgebreide scene is dus ergens anders.

13. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Luitjes ik heb ergens gelezen dat je bij bepaalde Karakters alleen de sex kunt hebben aan welk personage je kiest.

Bij Ashley Williams kun je alleen als man met haar het bed delen en niet als vrouwelijke speler.
    Ja ik weet lekker belangrijk,maar toch ff voor de geinterseerden.:)

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Halo 3 viel niet tegen. Het was tof om de verhaallijn coöperatief uit te spelen en online met je maten te knallen.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond em ook smerig tegenvallen.
    Maar dat is gewoon mijn mening.

16. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox 360 loopt vrijwel iedere keer vast als ik het spel opstart, dit is gekomen pas nadat ik een nieuwe character heb aangemaakt. Iemand tips hiervoor?

Oh nevermind, ik weet al waar het waarschijnlijk aan lag... Ik heb nu de ring of death!;)

Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  17. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    Oh man, ik voel met je mee... Net Mass Effect uit en dan een kapotte 360... :):

Of heb je nog een 2e staan? *)

18. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond eentje eigenlijk wel genoeg.(a)

Maargoed, om het even over Mass Effect te hebben, het is echt super gaaf! Een aanrader als je het mij vraagt.

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    @ al die zeikerds over Halo; dit is het MASS EFFECT topic, ga ergens anders lopen zeiken over Halo.|:-

Gister ME gekocht, en tering, wat is deze game VET!

Ik wist al zeker dat ik een vrouwelijk personage zou kiezen (ik zie dus echt liever een mooie dame in beeld :9) ), een mooie rooie :thumbs:, maar haar beroep...dat was even twijfelen....heb uiteindelijk voor Vanguard gekozen, maar vond dat best een moeilijke keus...

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik doe gewoon lekker rustig aan. Ben nu bijna 8 uur bezig en ben net een Spectre geworden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina