Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou Mass Effect halen :+

2. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hou je eigenlijk als je gevonden vlaggen als je hem heb uitgespeeld en opnieuw begint?

3. Achillias

Achillias Guest

Heb een PS3 ;)

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Welk gebouw is eigenlijk het hoogst? In Jeruzalem had ik vaag gelezen hier op het forum..

5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezee alle vlaggetjes in Acre en Jeruzalem :) Nu nog Kingdom en Damascus .. Vooral die eerste word flink zoeken want daar heb ik er al 78 van!

Daar zat ik ook een tijdje naar te zoeken dacht ik.. Volgens mij klopte die locatie ook niet helemaal.. Helaas heb ik hem al opgepakt dus kan geen screen voor je maken. Wat was de beschrijving ook alweer?

Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  6. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de kathedraal in Acre wel heel erg hoog. Dat is in ieder geval de hoogste waar ik tot nog toe op ben geweest. Maarja ik heb ook nog niet alle gebieden geunlocked.

7. JawedJust

JawedJust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is idd niet die van de reclame.

volgens mij werd er naar het liedje van deze TV spot gevraagd

[yt]G0lVqF_hxBs[/yt]

nogmaals: dit is Teardrop - Massive Attack

9. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom staat er nou alleen PS3? grr xD

10. elitesamed

elitesamed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het vandaag bij FRS kunnen halen voor de PS3. Pracht game. Ik heb nu bij de 2e assassination, maar ik snap de verhaal niet echt... Kan iemand mij het verhaal TOT NU TOE (de 2e assassination) vertellen ?

11. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    liedje van de reclame:
    massive attack - teardrop (als het goed is ) echt een nerveus nummer als je het mij vraagt.

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Tis heel simpel.(eigenlijk niet maar toch) Jij bent ontvoerd door een bedrijf dat met behulp van de animus (het ding waar je steeds op gaat liggen) onderzoek pleegt naar de geschiedenis van je voorouders. In je DNA is nammelijk de kennis/evaringen en geschiedenis van je voorouders verborgen. Met de animus kunnen ze dus weten hoe jouw opa bijvoorbeeld heeft geleefd. Het bedrijf zoekt iets in het leven van de voorouders van Desmond (de persoon in toekomst) zijn voorouder is Altaïr (de assasin)

Maar ze kunnen niet gelijk bij de gedachte komen die ze zoeken omdat die door Desmond word verworpen dus zijn ze terug gegaan naar de eerste keer dat hij een gedachte wel accepteert. Dat is op het moment dat het mis gaat met Altaïr en hij word gedegradeerd. Nu moet hij zijn rang terug verdienen en waarom je die negen gaat vermoorden kom je later achter. Je moet dus alsware naar de gedachte toe leven die voor de mensen in de toekomst belangrijk is en daarom moet je grote gebeurtenissen (de moorden) herleven om zodoende de gebeurtenis die zij zoeken ook te accepteren

Hoop dat je het snapt

13. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    860
    Zit te twijfelen om deze of CoD 4 aan St. Klaas te vragen. Welke zullen jullie nemen? :+

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

[yt]T6iUBd2D38E[/yt]

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Als je online enigzins belangrijk vind moet je echt voor COD4 gaan (AC heeft geen online modes en COD4 heeft 1 van de meest verslavende multiplayers van de laatste tijd) maar gaat t je puur om de single player ervaring dan zou ik je je AC aanbevelen

16. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, alleen houd je de achievements wel :+
    Dank u wel:)

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.932
    Echt een prachtige reclame en een prachtig nummer.

18. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt helemaal gek, zit in memory block 4. Aleen als ik Acre in wil krijg ik continu disc errors. Kan nu dus helemaal niet verder met het spel :mad:

19. Ritual

Ritual Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld! _0_

Wat een game zeg, kan niet wachten op het vervolg.

Ben ik trouwens de enige die geen last heeft vna bugs/glitches? Lees nl. overal dat iedereen last heeft vna dubbele Altairs, in het niets vallen, guards die rare dingen doen en disc die vastlopen en/of niet leesbaar zijn..

20. DonLimpio1

DonLimpio1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zuigt hard ik zit nu in memory block 3,4 en 5 beetje vaag dawn ga je tog gewoon naar een andere town en begin je daar met viewpiont te zoeken in onbekende gedeeltes waar je duz heen kan zonder memory errors als je daar dawn gewoon een viewpiont zoekt dawn kn je misschien wel verder en anders trug naar de winkel en een nieuwe halen je heb het bonnetje tog nog wel:p

ik moet nog 2 assassionations doewn en dawn heb ik ze alle 9:p zit in de ziekte wet en heb duzzz tijd zat...alleen NFS pro street heb k nu ook duz ut is afen toe een beetje switchen...:p

maar als nog assssin's creed fuckin dope spel veel mogelijk heden qua klimmen,battles,counter attacks enz enz wat ik wel jmmr vind is de niet zo veel keuze aan investigations daar baal ik wel van maja geen een spel is nog helemaal perfect

/Mod Meer tijd aan je posts besteden in het vervolg. Hoofdletters, punten, en normaal Nederlands dus de volgende keer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina