Kane & Lynch: Dead Men

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 4 apr 2007.

  1. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    er zou tog een demo van komen?

    hij lijkt me wel bruut, maar hoelang is de game eigenlijk en kan je ook online ofniet
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    een vriend van me had hem al .. ik heb hem even gespeeld... maar ik vind het een niet boeiende shooter.. zoals ik zei .. het bestuurd nogal erg stroef , en vergeleken de games die uitzijn gekomen en nog uitkomen is dit het gewoon Niet !

    online heb ik nog niet gespeeld , misschien is dat wel fun om te spelen
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  3. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    heb de game toch net gekocht .. zal strax wel laten weten hoe hij is ;)


    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  4. Godpower

    Godpower Gears of Warrer

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn dit spel leek me wel leuk, maar nu begin ik toch echt te twijfelen:{|:-
     
  5. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een leuke game maar, geen 60 euro waard. Ook al heb ik er dat voor gegeven:emo:
     
  6. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    heb de game net 1uurtje gespeeld en moet zeggen het is toch beter dan ik had verwacht

    Het is GEEN Topper zeg maar .. het is gewoon een goeie game ! waar je toch wel plezier mee kan hebben ! De Grafics zijn zeker niet slecht maar ook niet Super goed of zo gewoon wel leuk om naar te kijken maar verder ook niks !

    het is echt een game waar je gewoon lekker kan knallen op woute enz haha :p
    het verhaal is wel echt goed ! vind ik dan !

    Er liggen veel toppers deze maand in de winkel dus ik zou eerst deze halen kane & Lynch is een goeie game maar Games zoals Mass Effect , Call of Duty4 , Assassins Creed gaan toch voor ;)
     
  7. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de mini review ShadoW_2k :)

    Ik krijg hem morgen op me duurmat van gcshop voor €45,50 :D
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Lijkt me ook wel een vermakelijke game. Alleen de toppers die je al zei gaan toch voor :+. Mischien halen als hij classic is voor 29,99 :).
     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg hem morgen binnen.. vandaag eigenlijk.. heh.

    Maar goed, heb erg genoten van hitman blood money.. zag er goed uit ook, hopelijk dat deze game weer een mooi verhaal levert.

    Online lijkt me ook erg tof... het is ook geen topper, IO interactive staat ook bekend om cult games uit te brengen.. zijn nooit top, niet voor de massa, niet voor iedereen... maar gewoon goede games die de moeite waard zijn, ik vermoed dat deze ook gewoon zo is.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  10. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een vet spel! :D

    Het verhaal is goed, lichamen blijfen liggen ook al loop je naar tokio en weer terug.

    kogelgaten zie je in de lichamen zo dat je kan zien waar je hebt geschoten *)

    Filmpjes en gesprekken tijdens het laden zijn leuk en grappig :)

    En soms is het spel lekker grof ;)

    Bijvoorbeeld:

    In de auto tunnel schiet ik een een politie vrouw neer in haar benen en dan valt ze neer op de grond en nog amper levend smeekt ze dat we haar niet doden omdat ze een baby heeft, maar wat doet Lynch (computer) die loopt naar haar toe en pompt haar vol met 2 shotgun shots :9
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    dat is grof... maar wel vet!!
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een paar levels gespeeld... ben wel onder de indruk, lekker sfeertje, super grof ook (zoals films soms kunnen zijn) en het ziet en speelt verder prima.. helemaal niet traag of lomp, de besturing is wel wat moeilijk als je andere shooters gewend bent.

    Grafisch is het soms goed, soms matig.. sommige levels hebben dingen die er niet zo goed uitzien, maar sommige dingen zien er weer prachtig uit. (glanzende muren in de metro, traangas effect, etc).

    Lynch is trouwens echt een verknipte gast.. ik zit nu in tokyo, tot dusver ben ik erg tevreden over de game.

    Ook even online gespeeld... paar potjes, maar wel erg grappig om met een groepje erin te stormen, om vervolgens in je eentje eruit te komen... je moet het slim spelen, dan kun je met het geld dat je hebt gegraaid weer upgrades kopen, betere wapens, maskers, vesten, etc.

    Al met al erg tevreden.. hier en daar niet supermooi, en soms wat buggy, maar dit is wel van de makers van hitman.. als je die serie kent, dan weet je dat het niet perfect is, maar wel een hoop lol.
     
  13. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kunnen we wat mee strapping young lad. Kun je misschien nog iets meer vertellen over het online spelen?
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja online ben ik ook wel benieuwd naar !
     
  15. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je online doen dan? :confused:
     
  16. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game in de Replay gezien en het zag er ook zeker vet uit!

    Mooi en leuk spel, overweeg het nu om te kopen :)
     
  17. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    wat moet je doen bij het hoofdstuk dat jenny bijna wordt overgereden.. ik snap echt niet wat ik daar moet doen :confused:
     
  18. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Wou ik toch net de zelfde vraag stellen. Ik kom er ook niet uit :+.

    Ik moet zeggen dat ik mij toch erg vermaak met deze game. Het ziet er niet altijd even next-gen uit en het schieten wil ook zo af en toe niet helemaal maar toch... Het verhaal is tot nu toe nog erg goed uitgewerkt en het zal mij benieuwen hoe het afloopt. :thumbs:
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Is uitgebreid behandelt in de PU. Het schijnt dus dat je rechts van de truck moet gaan staan.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet ook zeggen na het spel een tijdje gespeeld te hebben op m'n laptop vind ik em al beter worden.

    MAAR het had veel meer kunnen en moeten zijn. Blood Money was fantastisch, prachtige omgevingen en hele toffe missies. Dit is echt veel te recht toe, recht aan. Misschien wilden ze dat ook..maar ik mis wat.
     

Deel Deze Pagina