Het Grote 'Mass Effect Ik Heb Hem Al / Waar Te Koop?' Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 22 nov 2007.

  1. avoidconfusion

    avoidconfusion Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    That is customer service! :)
     
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    is die bij de MM nog 50 euro? zo ja, tot wanneer?
     
  3. avoidconfusion

    avoidconfusion Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nederlands is niet so goed. Ik schrijv in engels omdat ik denk dat jullie mij dan kunt beter verstaan...

    By the way I have a scan of the bill if you don't believe it like you say. :)
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vraagje heb iemand al de mass effect guide van Prima games ergens gezien in regio Rotterdam/Den Haag. Wil na het uitspelen ervan alles eruithalen!
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom de FOK heeft dit WEL een eigen topic, en Assassins Creed en Call of Duty 4 werd telkens 'gewaarschuwd' om dit in het gametopic te bespreken?!

    Beetje 'favoriete-games-van-de-mod' politiek hier zeg!
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    :lol: Denk aan je bloeddruk. Ik heb zowel de AC als de ME thread gevolgd en bij de ME thread was er alleen maar sprake van wie de game wel en niet had en werd er totaal niet meer over de game gepraat. Bij AC kwam dit ook wel aan de orde maar lang niet zo erg dus vandaar. Favoriete game van de mods, kom op ey.

    Ik voel me bestolen van de startpost en er kan niet eens een bedankje af :'-(:+
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    gast, er is al door een mod uitgelegd dat dit topic een pilot is, willen ze vaker gaan doen met grote games die uitkomen
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Je trekt nu wel erg snel een conclusie.... We hadden namelijk genoeg van het gespam in die game threads, dus vandaar dat we het nu bij deze game op een andere manier willen proberen. We proberen nu dus iets om het voor iedereen wat prettiger te maken. Mensen die geen gespam willen in de game thread, en de mensen die om de minuut vragen of een MM in ....... het spel al verkoopt. Af en toe staat er nog wel eens iets nuttigs tussen, maar dat is voor ons onbegonnen werk om te filteren, dus vandaar een thread zoals deze.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het mass effect topic was trouwens niet zo'n dikke spamtopic als die van assassins creed en call of duty 4...

    Maar ik vind dit best wel een goed alternatief eigenlijk.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Als dit zo is dan haal ik em nog meteen. Heb op ebay aan verkoper gevraagt of hij em zelf heeft getest. Ben nog wat voorzichtig aangezien 'Madhouse' hier op het forum em vorige week had binnen gekregen en hij het niet deed bij hem..alleen vroeg ik me wel af hoe Madhouse em zo snel al van play-asia heeft gekregen aangezien het altijd een week duurt voor shipping en de game nog maar 2 dagen ofzo toen vrijgegeven was... bovendien beweert gamehubs ook dat ie regiovrij is... of ze verkopen de US versie wat ik niet geloof.
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook zo :) Regiovrij betekent geloof ik dat je hem voor overal kan bestellen!
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Regiovrij idd, alleen geeft bv play-asia niet aan of hij ook echt regiovrij is, bovendien was er een user hier op het forum waarbij hij het niet deed.

    Nou zet ik wel mn kanttekening bij hoe die user em al zo snel thuis had kunnen hebben van play-asia en dus of die echt niet regiovrij was.

    Edit:

    Net bericht terug van ebay verkoper:



    En dat van PGR4 klopt zeker, want heb die ook besteld destijds en was idd regiovrij, wat ze later moesten veranderen door druk van microsoft of genen.

    Ben er nu eigenlijk wel van overtuigd dat de asia versie ook echt regiovrij is, ondanks de bewering van user madhouse hier op het forum dat hij de asia versie niet kon afspelen.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Iemand enig idee hoeveel Mass effect bij de mm in leeuwarden kost?
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel Cookie!! \o/ Nu mag je een koekje :+
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Iemand idee hoeveel die kost bij de MM Amsterdam ?
     
  16. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal rond de 50 euro liggen. Is ie overal bij MM, zal geen verbazingwekkend goedkope uitzondering bij zitten ;)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    I know, maar gok dat ze hier hem gewoon voor 65 verkopen. Maar als hij nou voor 50 te koop is ga ik er morgen ff heen! :+
     
  18. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal tussen 50 en 60 liggen ;)

    Maar neem voor de zekerheid 70 mee en koop hem gewoon blind! Het is het zeker waard! O-)
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    het moet je natuurlijk wel liggen maar ik zou het proberen als ik jou was ;)
     
  20. Farkaed 0172

    Farkaed 0172 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    53 euries bij elke MM in Nederland
     

Deel Deze Pagina